Legendární ladičská firma RUF připravila pro majitele 911 kit, který obsahuje kompresor. Je to soupeř pro nové 911 Turbo?
Nový kompresor, chladič stlačeného plnícího vzduchu, přepracované sání, změněné vstřikovací ventily, nový výfukový systém a přeprogramovaná řídící jednotka. To je stručný výčet tuningu pohonné jednotky u Porsche 911 Carrera, který stojí 13 850 eur za nové díly a 1 700 - 2 800 eur za práci. U silnější verze S si nachystejte rovných 15 tis. eur a k tomu ještě ještě peníze za montáž.
Motor s kompresorem u základní devětsetjedenáctky produkuje výkon 305 kW (415 k) a maximální točivý moment 450 Nm. Agregát v modelu 911 Carrera S má výkon 320 kW (435 k) a točivý moment je 470 Nm. Díky zvýšené síle dosprintuje eSko z nuly na stovku za 4,1 s a nejvyšší rychlost překročí metu 300 km/h.
Optický paket obsahuje nový přední nárazník s integrovaným spoilerem, lehce změněné je víko zavazadlového prostoru, na bocích jsou širší prahy a zadní přítlačné křídlo je z lehkého karbonu. V blatnících jsou lehká 19palcová kola s pneumatikami 255/35 vpředu a 305/30 vzadu. Posílen byl i brzdový systém, na přední nápravě jsou větší kotouče (průměr 330 mm) se čtyřpístkovými třemeny.
V interiéru jsou anatomické skořepiny s vícebodovým bezpečnostním pásem, sportovní tříramenný volant a hliníkové doplňky najedete v obložení, na pedálech, nožní opěrce, řadící páce a madle ruční brzdy. Kompletní baliček úprav včetně vyladění motoru začíná na ceně 38 130 eur.
Tip: Komu připadne být tato úprava na RUF málo radikální, ať se mrkne na RUF RT 12, kde 911 Carrera dostala dvojici turbodmychadel a po řadě změn disponuje výkonem 560 koní a 870 Nm.
RUF RK