Vždy, když si nějaký nezávislý automobilový designér promne ráno ruce a vezme do ruky tužku, vznikne většinou něco úžasného, co se ovšem nikdy nepodívá na silnice. Podobně působí i červený automobil na fotografiích nahoře. Jenže když zbystříte, že nese znak karosárny Touring Superleggera, nejspíš se vám vztyčí tykadla. Zdroj: Motor1.com France

Vždy, když si nějaký nezávislý automobilový designér promne ráno ruce a vezme do ruky tužku, vznikne většinou něco úžasného, co se ovšem nikdy nepodívá na silnice. Podobně působí i červený automobil na fotografiích nahoře. Jenže když zbystříte, že nese znak karosárny Touring Superleggera, nejspíš se vám vztyčí tykadla. | Zdroj: Motor1.com France

Tato tradiční karosárna totiž již několik dekád staví úžasná umělecká díla na kolech. Do povědomí široké veřejnosti se dostala díky reportáži v motoristickém pořadu  Top Gear , kdy  Jeremy Clarkson  právem vystřihl poklonu počinu  Disco Volante  se základy v Alfě Romeo 8C. Zároveň jde také o jednu z nejlepších reportáží v historii pořadu. Zdroj: Motor1.com France

Tato tradiční karosárna totiž již několik dekád staví úžasná umělecká díla na kolech. Do povědomí široké veřejnosti se dostala díky reportáži v motoristickém pořadu Top Gear, kdy Jeremy Clarkson právem vystřihl poklonu počinu Disco Volante se základy v Alfě Romeo 8C. Zároveň jde také o jednu z nejlepších reportáží v historii pořadu. | Zdroj: Motor1.com France

Auto na fotografiích tedy není žádný render, ale skutečné vozidlo, které zaparkuje v garážích patnácti šťastlivců. Design vozu odkazuje na závodní speciály z 30. let minulého století. V tu dobu již karosárna existovala, takže místo představování si, jak to tehdy asi bylo, prostě a jednoduše vzpomíná na své první kousky. Zdroj: Motor1.com France

Auto na fotografiích tedy není žádný render, ale skutečné vozidlo, které zaparkuje v garážích patnácti šťastlivců. Design vozu odkazuje na závodní speciály z 30. let minulého století. V tu dobu již karosárna existovala, takže místo představování si, jak to tehdy asi bylo, prostě a jednoduše vzpomíná na své první kousky. | Zdroj: Motor1.com France

Vůz pojmenovaný Aero 3 má enormní rozměry, které získal díky technickému základu ve starším Ferrari F12 Berlinetta. K žádnému zásahu do konstrukce nedošlo, takže by Aero 3 mělo mít přední kola vzdálená od zadních 2720 mm. Na výslednou karbonovou karoserii si pak jistě každý udělá názor sám. Zdroj: Motor1.com France

Vůz pojmenovaný Aero 3 má enormní rozměry, které získal díky technickému základu ve starším Ferrari F12 Berlinetta. K žádnému zásahu do konstrukce nedošlo, takže by Aero 3 mělo mít přední kola vzdálená od zadních 2720 mm. Na výslednou karbonovou karoserii si pak jistě každý udělá názor sám. | Zdroj: Motor1.com France

Motor je zcela původní a jde o dvanáctiválec o objemu 6,2 litru, který si Ferrari pro své vlajkové lodi vybrousilo k dokonalosti. Oproti předchůdci 599 GTB Fiorano například snížilo jeho těžiště (třeba posunutím klikové hřídele o 30 mm níže a více dozadu). Z výsledku ječí 740 koní při 8250 otáčkách za minutu. Zdroj: Motor1.com France

Motor je zcela původní a jde o dvanáctiválec o objemu 6,2 litru, který si Ferrari pro své vlajkové lodi vybrousilo k dokonalosti. Oproti předchůdci 599 GTB Fiorano například snížilo jeho těžiště (třeba posunutím klikové hřídele o 30 mm níže a více dozadu). Z výsledku ječí 740 koní při 8250 otáčkách za minutu. | Zdroj: Motor1.com France

Svůj veřejný debut bude mít Aero 3 na výstavě automobilů Salon Privé, který startuje v Anglii již tuto středu. Nedlouho poté bude z jeho přítomnosti jistých patnáct miliardářů velmi šťastných (cena je neznámá, ale lidovka to již tradičně nebude). Tři vozy jsou prodané ještě před debutem. Pro nás je to minimálně krásná tapeta na plochu. Zdroj: Motor1.com France

Svůj veřejný debut bude mít Aero 3 na výstavě automobilů Salon Privé, který startuje v Anglii již tuto středu. Nedlouho poté bude z jeho přítomnosti jistých patnáct miliardářů velmi šťastných (cena je neznámá, ale lidovka to již tradičně nebude). Tři vozy jsou prodané ještě před debutem. Pro nás je to minimálně krásná tapeta na plochu. | Zdroj: Motor1.com France

Číslo 19 na boku vozu odkazuje na závodní Alfu Romeo 8C 2900B LM Coupé Berlinetta Aerodinamica, která s tímto číslem nastoupila v roce 1938 do závodu  Le Mans . Každý kus Aera 3 vyžaduje 5000 hodin ruční práce. Zdroj: Motor1.com France

Číslo 19 na boku vozu odkazuje na závodní Alfu Romeo 8C 2900B LM Coupé Berlinetta Aerodinamica, která s tímto číslem nastoupila v roce 1938 do závodu Le Mans. Každý kus Aera 3 vyžaduje 5000 hodin ruční práce. | Zdroj: Motor1.com France

 Zdroj: Motor1.com France

| Zdroj: Motor1.com France

 Zdroj: Motor1.com France

| Zdroj: Motor1.com France

 Zdroj: Motor1.com France

| Zdroj: Motor1.com France

 Zdroj: Motor1.com France

| Zdroj: Motor1.com France

 Zdroj: Motor1.com France

| Zdroj: Motor1.com France

 Zdroj: Motor1.com France

| Zdroj: Motor1.com France

 Zdroj: Motor1.com France

| Zdroj: Motor1.com France

 Zdroj: Motor1.com France

| Zdroj: Motor1.com France

 Zdroj: Motor1.com France

| Zdroj: Motor1.com France

 Zdroj: Motor1.com France

| Zdroj: Motor1.com France

 Zdroj: Motor1.com France

| Zdroj: Motor1.com France

 Zdroj: Motor1.com France

| Zdroj: Motor1.com France

 Zdroj: Motor1.com France

| Zdroj: Motor1.com France

Tato tradiční karosárna totiž již několik dekád staví úžasná umělecká díla na kolech. Do povědomí široké veřejnosti se dostala díky reportáži v motoristickém pořadu  Top Gear , kdy  Jeremy Clarkson  právem vystřihl poklonu počinu  Disco Volante  se základy v Alfě Romeo 8C. Zároveň jde také o jednu z nejlepších reportáží v historii pořadu. Zdroj: Motor1.com France
Auto na fotografiích tedy není žádný render, ale skutečné vozidlo, které zaparkuje v garážích patnácti šťastlivců. Design vozu odkazuje na závodní speciály z 30. let minulého století. V tu dobu již karosárna existovala, takže místo představování si, jak to tehdy asi bylo, prostě a jednoduše vzpomíná na své první kousky. Zdroj: Motor1.com France
Vůz pojmenovaný Aero 3 má enormní rozměry, které získal díky technickému základu ve starším Ferrari F12 Berlinetta. K žádnému zásahu do konstrukce nedošlo, takže by Aero 3 mělo mít přední kola vzdálená od zadních 2720 mm. Na výslednou karbonovou karoserii si pak jistě každý udělá názor sám. Zdroj: Motor1.com France
Motor je zcela původní a jde o dvanáctiválec o objemu 6,2 litru, který si Ferrari pro své vlajkové lodi vybrousilo k dokonalosti. Oproti předchůdci 599 GTB Fiorano například snížilo jeho těžiště (třeba posunutím klikové hřídele o 30 mm níže a více dozadu). Z výsledku ječí 740 koní při 8250 otáčkách za minutu. Zdroj: Motor1.com France
20
Fotogalerie

Tvůrci Alfy Romeo Disco Volante se opět vytáhli! Aero 3 je pocta vozům z 30. let

Číslo 19 na boku odkazuje na závodní alfu. Karbonová karoserie je pak inspirovaná vozy z 30. let obecně.

Vždy, když si nějaký nezávislý automobilový designér promne ráno ruce a vezme do ruky tužku, vznikne něco úžasného, co se ovšem nikdy nepodívá na silnice. Podobně působí i červený automobil na fotografiích nahoře. Jenže když zbystříte, že nese znak karosárny Touring Superleggera, nejspíš se vám vztyčí tykadla.

Tato tradiční karosárna totiž již několik dekád staví úžasná umělecká díla na kolech. Do povědomí široké veřejnosti se dostala díky reportáži v motoristickém pořadu Top Gear, kdy Jeremy Clarkson právem vystřihl poklonu počinu Disco Volante se základy v Alfě Romeo 8C. Zároveň jde také o jednu z nejlepších reportáží v historii pořadu.

Auto na fotografiích tedy není žádný render, ale skutečné vozidlo, které zaparkuje v garážích patnácti šťastlivců. Design vozu odkazuje na závodní speciály z 30. let minulého století. V tu dobu již karosárna existovala, takže místo představování si, jak to tehdy asi bylo, prostě a jednoduše vzpomíná na své první kousky.

Vůz pojmenovaný Aero 3 má enormní rozměry, které získal díky technickému základu ve starším Ferrari F12 Berlinetta. K žádnému zásahu do konstrukce nedošlo, takže by Aero 3 mělo mít přední kola vzdálená od zadních 2720 mm. Na výslednou karbonovou karoserii si pak jistě každý udělá názor sám.

Motor je zcela původní a jde o dvanáctiválec o objemu 6,2 litru, který si Ferrari pro své vlajkové lodi vybrousilo k dokonalosti. Oproti předchůdci 599 GTB Fiorano například snížilo jeho těžiště (třeba posunutím klikové hřídele o 30 mm níže a více dozadu). Z výsledku ječí 740 koní při 8250 otáčkách za minutu.

Svůj veřejný debut bude mít Aero 3 na výstavě automobilů Salon Privé, který startuje v Anglii již tuto středu. Nedlouho poté bude z jeho přítomnosti jistých patnáct miliardářů velmi šťastných (cena je neznámá, ale lidovka to již tradičně nebude). Tři vozy jsou prodané ještě před debutem. Pro nás je to minimálně krásná tapeta na plochu.

Číslo 19 na boku vozu odkazuje na závodní Alfu Romeo 8C 2900B LM Coupé Berlinetta Aerodinamica, která s tímto číslem nastoupila v roce 1938 do závodu Le Mans. Každý kus Aera 3 vyžaduje 5000 hodin ruční práce.

Ferrari

Ferrari je italský výrobce sportovních automobilů. Společnost založil v roce 1929 Enzo Ferrari. Dnes patří do skupiny FCA. Kromě výroby automobilů je Ferrari aktivní také v oblasti motoristického sportu, zejména ve Formuli 1.

Ferrari 812 Superfast • Ferrari GTC4Lusso • Ferrari 488 GTB • Ferrari Portofino • Ferrari F8 Spider • Ferrari Monza SP1/SP2

Doporučujeme

Články odjinud