Golf R dostane ještě další nástavbu, která se stane vrcholem potravního řetězce Volkswagenu. Chce si totiž vyšlápnout na vozy z hot-hatchové elity, které svou dynamikou připomínají ještě nedávné supersporty.

Golf R dostane ještě další nástavbu, která se stane vrcholem potravního řetězce Volkswagenu. Chce si totiž vyšlápnout na vozy z hot-hatchové elity, které svou dynamikou připomínají ještě nedávné supersporty.

Obě  eRka  se vyvíjejí současně v hlavním vývojovém středisku automobilky.

Obě eRka se vyvíjejí současně v hlavním vývojovém středisku automobilky.

Golf R Plus si můžete představit, jako koncept R400, který se představil v současné generaci modelu.

Golf R Plus si můžete představit, jako koncept R400, který se představil v současné generaci modelu.

Alespoň tak to tvrdí zaměstnanci Volkswagenu. Nebo aby to bylo ještě přesnější: „Nejextrémnější Golf všech dob“.

Alespoň tak to tvrdí zaměstnanci Volkswagenu. Nebo aby to bylo ještě přesnější: „Nejextrémnější Golf všech dob“.

Malý zádrhel je ale v tom, že i když se vůz vyvíjí, tak ještě není schválen pro výrobu. Nicméně projekt má zelenou i od Herberta Diesse, šéfa Volkswagenu.

Malý zádrhel je ale v tom, že i když se vůz vyvíjí, tak ještě není schválen pro výrobu. Nicméně projekt má zelenou i od Herberta Diesse, šéfa Volkswagenu.

Pokud to tedy vyjde měl by nejostřejší Golf všech dob brázdit silnice do dvou let.

Pokud to tedy vyjde měl by nejostřejší Golf všech dob brázdit silnice do dvou let.

Obě  eRka  se vyvíjejí současně v hlavním vývojovém středisku automobilky.
Golf R Plus si můžete představit, jako koncept R400, který se představil v současné generaci modelu.
Alespoň tak to tvrdí zaměstnanci Volkswagenu. Nebo aby to bylo ještě přesnější: „Nejextrémnější Golf všech dob“.
Malý zádrhel je ale v tom, že i když se vůz vyvíjí, tak ještě není schválen pro výrobu. Nicméně projekt má zelenou i od Herberta Diesse, šéfa Volkswagenu.
7
Fotogalerie

Nejsilnější Volkswagen Golf všech dob už má jméno. Troufne si i na AMG

Bude mít 400 koní? Bude mít pohon všech kol? Bude... Nevíme, co to přesně bude. Víme jen, že to bude nejextrémnější Golf všech dob.

Golf R máme rádi. Komu by se nelíbila kapesní raketa s porcí tří set koní, pohonem všech kol a cenovkou okolo milionu korun. Se stejným setupem se ukáže i v příští, již osmé generaci Golfu. Jen by měl nabídnout o něco více výkonu, konkrétně se mluví o hodnotách vyšších než 330 koní.

Jenže to prý nebude všechno. Golf R totiž údajně dostane nástavbu, která se stane vrcholem potravního řetězce Volkswagenu. Chce si vyšlápnout na vozy z hot-hatchové elity, které svou dynamikou připomínají ještě nedávné supersporty. Mluvím tu třeba o Mercedesu-AMG A45 nebo Audi RS3. To jsou hodně silní hráči.

Obě eRka se vyvíjejí současně v hlavním vývojovém středisku automobilky. O silnějším R se šušká už nějakou dobu, nyní se to ale konečně trochu hnulo. Golf R Plus si můžete představit, jako koncept R400, který se představil v současné generaci modelu (na fotkách). Alespoň tak to tvrdí zaměstnanci VW. Nebo aby to bylo ještě přesnější: „Nejextrémnější Golf všech dob“.

Malý zádrhel je ale v tom, že i když se vůz vyvíjí, tak ještě není schválen pro výrobu. Nicméně projekt má zelenou i od Herberta Diesse, šéfa Volkswagenu. Pokud to tedy vyjde, měl by nejostřejší Golf všech dob brázdit silnice do dvou let.

AMG

AMG je německá společnost, která se zabývá závodními úpravami a sportovním tuningem vozů Mercedes-Benz. Společnost byla založena v roce 1967 dvojicí Hans Werner Aufrecht a Erhard Melcher. Většinou se značka uvádí jako Mercedes-AMG.

Mercedes-AMG GT Black Series • Mercedes-AMG GLB

Doporučujeme

Články odjinud