Určitě znáte dnes velmi populární restomody, čili staré automobily v moderním hávu, z nichž nejznámější výrobce bude nejspíš  kalifornský Singer . Nyní tato kategorie vítá další členy týmu od francouzské společnosti. Pochází z Paříže a jmenuje se Ateliers Diva. Stejně jako Singer se Francouzi zaměřují na Porsche. Ateliers Diva

Určitě znáte dnes velmi populární restomody, čili staré automobily v moderním hávu, z nichž nejznámější výrobce bude nejspíš kalifornský Singer. Nyní tato kategorie vítá další členy týmu od francouzské společnosti. Pochází z Paříže a jmenuje se Ateliers Diva. Stejně jako Singer se Francouzi zaměřují na Porsche. | Ateliers Diva

V Paříží prý vezmou Porsche, kompletně jej odstrojí a veškeré součásti vymění za díly z karbonu. Vzhled vozu se drasticky nemění, je jen o pár centimetrů širší. To aby se do něj vešly i ostatní  moderní komponenty , jako větší brzdy, nebo i širší kola.  Ateliers Diva

V Paříží prý vezmou Porsche, kompletně jej odstrojí a veškeré součásti vymění za díly z karbonu. Vzhled vozu se drasticky nemění, je jen o pár centimetrů širší. To aby se do něj vešly i ostatní moderní komponenty, jako větší brzdy, nebo i širší kola.  | Ateliers Diva

Vozy Ateliers Diva jsou unikátní použitým karbonem, který je opravdu ten samý, který se používá i v  F1 . I díky tomu se podařilo dostat váhu na 1100 kilogramů, což je zhruba o dvě stě kilogramů méně, než váží předloha (záleží na motorizaci a koncepci pohonu). Ateliers Diva

Vozy Ateliers Diva jsou unikátní použitým karbonem, který je opravdu ten samý, který se používá i v F1. I díky tomu se podařilo dostat váhu na 1100 kilogramů, což je zhruba o dvě stě kilogramů méně, než váží předloha (záleží na motorizaci a koncepci pohonu). | Ateliers Diva

To nejlepší je pak samozřejmě vzadu, kam je po zevrubné péči umístěn  šestiválcový motor boxer  o objemu 4,2 litru. Motor je laděný podobně, jako v závodních vozech a jeho výkon se pohybuje okolo čtyř set koní, které se na kola přenáší přes manuální převodovku. Ateliers Diva

To nejlepší je pak samozřejmě vzadu, kam je po zevrubné péči umístěn šestiválcový motor boxer o objemu 4,2 litru. Motor je laděný podobně, jako v závodních vozech a jeho výkon se pohybuje okolo čtyř set koní, které se na kola přenáší přes manuální převodovku. | Ateliers Diva

Velmi  zajímavých restomodů  vznikne pouze 75 kusů, z toho 25 bude s karoserií kupé, 25 jako Targa a poslední třetina bude ve verzi Safari. Každá z nich bude ale stát vždy minimálně 486.000 dolarů, tedy v přepočtu přes deset milionů korun. Nutno podotknout, že cena je opravdu počáteční. Růst bude podle nepřeberného množství individualizací, které si zákazník může navolit. Ateliers Diva

Velmi zajímavých restomodů vznikne pouze 75 kusů, z toho 25 bude s karoserií kupé, 25 jako Targa a poslední třetina bude ve verzi Safari. Každá z nich bude ale stát vždy minimálně 486.000 dolarů, tedy v přepočtu přes deset milionů korun. Nutno podotknout, že cena je opravdu počáteční. Růst bude podle nepřeberného množství individualizací, které si zákazník může navolit. | Ateliers Diva

 Ateliers Diva

| Ateliers Diva

V Paříží prý vezmou Porsche, kompletně jej odstrojí a veškeré součásti vymění za díly z karbonu. Vzhled vozu se drasticky nemění, je jen o pár centimetrů širší. To aby se do něj vešly i ostatní  moderní komponenty , jako větší brzdy, nebo i širší kola.  Ateliers Diva
Vozy Ateliers Diva jsou unikátní použitým karbonem, který je opravdu ten samý, který se používá i v  F1 . I díky tomu se podařilo dostat váhu na 1100 kilogramů, což je zhruba o dvě stě kilogramů méně, než váží předloha (záleží na motorizaci a koncepci pohonu). Ateliers Diva
To nejlepší je pak samozřejmě vzadu, kam je po zevrubné péči umístěn  šestiválcový motor boxer  o objemu 4,2 litru. Motor je laděný podobně, jako v závodních vozech a jeho výkon se pohybuje okolo čtyř set koní, které se na kola přenáší přes manuální převodovku. Ateliers Diva
Velmi  zajímavých restomodů  vznikne pouze 75 kusů, z toho 25 bude s karoserií kupé, 25 jako Targa a poslední třetina bude ve verzi Safari. Každá z nich bude ale stát vždy minimálně 486.000 dolarů, tedy v přepočtu přes deset milionů korun. Nutno podotknout, že cena je opravdu počáteční. Růst bude podle nepřeberného množství individualizací, které si zákazník může navolit. Ateliers Diva
6
Fotogalerie

Singer má francouzskou konkurenci. Ateliers Diva používá materiály z formule

Tohle, nebo Singer? Restomody z Francie se rozhodně nechtějí nechat zahanbit slavným jménem. Do boje jdou s armádou karbonu.

Určitě znáte dnes velmi populární restomody, čili staré automobily v moderním hávu, z nichž nejznámější výrobce bude nejspíš kalifornský Singer. Tato sorta vítá další členy týmu od francouzské společnosti. Firma pochází z Paříže a jmenuje se Ateliers Diva. Stejně jako Singer se Francouzi zaměřují na Porsche.

V Paříží vezmou 911, kompletně ji odstrojí a veškeré součásti vymění za díly z karbonu. Vzhled vozu se drasticky nemění, je jen o pár centimetrů širší. To aby se do něj vešly i ostatní moderní komponenty, jako větší brzdy nebo i širší kola. 

Vozy Ateliers Diva jsou unikátní použitým karbonem, který je opravdu ten samý, který se používá i v F1. I díky tomu se podařilo dostat hmotnost na 1100 kilogramů, což je zhruba o dvě stě kilogramů méně, než váží předloha (záleží na motorizaci a koncepci pohonu).

To nejlepší je pak samozřejmě vzadu, kam je po zevrubné péči umístěn šestiválcový motor boxer o objemu 4,2 litru. Motor je laděný podobně jako v závodních vozech a jeho výkon se pohybuje okolo čtyř set koní, které se na kola přenáší přes manuální převodovku.

Velmi zajímavých restomodů vznikne pouze 75 kusů, z toho 25 bude s karoserií kupé, 25 jako Targa a poslední třetina bude ve verzi Safari. Každá z nich bude ale stát minimálně 486.000 dolarů, tedy v přepočtu přes deset milionů korun. Nutno podotknout, že cena je opravdu počáteční. Růst bude podle nepřeberného množství individualizací, které si zákazník může navolit.

I když vypadají modely přenádherně, stále to není nic nového. Singer již v loňském roce představil ultralehkou závodní kamikazi, kde je z karbonu snad i opěrka hlavy řidiče... Jenže stojí čtyřikrát víc.

Doporučujeme

Články odjinud