Jak bylo dříve oznámeno, novou generaci SUV Korando, kterou jsme si mohli detailněji prohlédnout  letos v Ženevě , chystá SsangYong později vybavit i čistě elektrickým ústrojím. | SsangYong Korando Zdroj: SsangYong

Jak bylo dříve oznámeno, novou generaci SUV Korando, kterou jsme si mohli detailněji prohlédnout letos v Ženevě, chystá SsangYong později vybavit i čistě elektrickým ústrojím. | SsangYong Korando | Zdroj: SsangYong

I na  českém trhu , kde si značka opět buduje povědomí, tak půjde o další elektromobil, jenž bude chtít zaujmout dostupnou cenovkou oproti konkurenci. | SsangYong Korando Zdroj: SsangYong

I na českém trhu, kde si značka opět buduje povědomí, tak půjde o další elektromobil, jenž bude chtít zaujmout dostupnou cenovkou oproti konkurenci. | SsangYong Korando | Zdroj: SsangYong

Vůči současným rivalům jako  Kia e-Niro  či  Hyundai Kona Electric  by navíc zajistil celkově větší rozměry, přičemž nasnadě může být i srovnání s očekávaným elektrickým SUV od Škody na základě  konceptu Vision iV ... | SsangYong Korando Zdroj: SsangYong

Vůči současným rivalům jako Kia e-Niro či Hyundai Kona Electric by navíc zajistil celkově větší rozměry, přičemž nasnadě může být i srovnání s očekávaným elektrickým SUV od Škody na základě konceptu Vision iV... | SsangYong Korando | Zdroj: SsangYong

...kterého se dočkáme na konci příštího roku. Každopádně pak rivalita na poli elektrických SUV v následujících letech ještě dále vzroste. | SsangYong Korando Zdroj: SsangYong

...kterého se dočkáme na konci příštího roku. Každopádně pak rivalita na poli elektrických SUV v následujících letech ještě dále vzroste. | SsangYong Korando | Zdroj: SsangYong

Zatím přitom víme, že elektrický SsangYong Korando, interně označovaný jako E100, dorazí na trh v prvním čtvrtletí roku 2021. | SsangYong Korando Zdroj: SsangYong

Zatím přitom víme, že elektrický SsangYong Korando, interně označovaný jako E100, dorazí na trh v prvním čtvrtletí roku 2021. | SsangYong Korando | Zdroj: SsangYong

S elektromotorem o výkonu 138 kW (188 koní) by pak existoval jako nejsilnější varianta v nabídce, neboť současným vrcholem je benzinová motorizace 1.5 T-GDI o výkonu 120 kW (163 koní). | SsangYong Korando Zdroj: SsangYong

S elektromotorem o výkonu 138 kW (188 koní) by pak existoval jako nejsilnější varianta v nabídce, neboť současným vrcholem je benzinová motorizace 1.5 T-GDI o výkonu 120 kW (163 koní). | SsangYong Korando | Zdroj: SsangYong

Baterie o kapacitě 61,5 kWh mají E100 poskytnout dojezd kolem 420 kilometrů. SsangYong ovšem mluví o hodnotě na základu starší metodiky testování NEDC, tudíž reálný dojezd očekáváme okolo 300 kilometrů. | SsangYong Korando Zdroj: SsangYong

Baterie o kapacitě 61,5 kWh mají E100 poskytnout dojezd kolem 420 kilometrů. SsangYong ovšem mluví o hodnotě na základu starší metodiky testování NEDC, tudíž reálný dojezd očekáváme okolo 300 kilometrů. | SsangYong Korando | Zdroj: SsangYong

Co se týče vzhledu, pravděpodobně dojde na tradiční zahlazení mřížky chladiče na přídi a další aerodynamická vylepšení pro snížení odporu vzduchu. | SsangYong Korando Zdroj: SsangYong

Co se týče vzhledu, pravděpodobně dojde na tradiční zahlazení mřížky chladiče na přídi a další aerodynamická vylepšení pro snížení odporu vzduchu. | SsangYong Korando | Zdroj: SsangYong

S ohledem na rozšíření elektrifikace bude mimochodem Korando později nabízet i mild-hybridní motorizaci se základem ve vznětové jednotce. Toto rozšíření nabídky chystá SsangYong na rok 2022. | SsangYong Korando Zdroj: SsangYong

S ohledem na rozšíření elektrifikace bude mimochodem Korando později nabízet i mild-hybridní motorizaci se základem ve vznětové jednotce. Toto rozšíření nabídky chystá SsangYong na rok 2022. | SsangYong Korando | Zdroj: SsangYong

I na  českém trhu , kde si značka opět buduje povědomí, tak půjde o další elektromobil, jenž bude chtít zaujmout dostupnou cenovkou oproti konkurenci. | SsangYong Korando Zdroj: SsangYong
Vůči současným rivalům jako  Kia e-Niro  či  Hyundai Kona Electric  by navíc zajistil celkově větší rozměry, přičemž nasnadě může být i srovnání s očekávaným elektrickým SUV od Škody na základě  konceptu Vision iV ... | SsangYong Korando Zdroj: SsangYong
...kterého se dočkáme na konci příštího roku. Každopádně pak rivalita na poli elektrických SUV v následujících letech ještě dále vzroste. | SsangYong Korando Zdroj: SsangYong
Zatím přitom víme, že elektrický SsangYong Korando, interně označovaný jako E100, dorazí na trh v prvním čtvrtletí roku 2021. | SsangYong Korando Zdroj: SsangYong
9
Fotogalerie

Elektrický SsangYong Korando se blíží. Bude moci zatopit i nové Škodě iV

Ani korejský SsangYong neignoruje současný trend elektromobilů. Do dvou let chce na trh uvést čistě elektrické Korando.

Jak bylo dříve oznámeno, novou generaci SUV Korando, kterou jsme si mohli detailněji prohlédnout letos v Ženevě, chystá SsangYong později vybavit i čistě elektrickým ústrojím. I na českém trhu, kde si značka opět buduje povědomí, tak půjde o další elektromobil, jenž bude chtít zaujmout dostupnou cenovkou oproti konkurenci.

Vůči současným rivalům jako Kia e-Niro či Hyundai Kona Electric by navíc zajistil celkově větší rozměry, přičemž nasnadě může být i srovnání s očekávaným elektrickým SUV od Škody na základě konceptu Vision iV, kterého se dočkáme na konci příštího roku. Každopádně pak rivalita na poli elektrických SUV v následujících letech ještě dále vzroste.

Zatím přitom víme, že elektrický SsangYong Korando, interně označovaný jako E100, dorazí na trh v prvním čtvrtletí roku 2021. S elektromotorem o výkonu 138 kW (188 koní) by pak existoval jako nejsilnější varianta v nabídce, neboť současným vrcholem je benzinová motorizace 1.5 T-GDI o výkonu 120 kW (163 koní).

Baterie o kapacitě 61,5 kWh mají poskytnout dojezd kolem 420 kilometrů. SsangYong ovšem mluví o hodnotě na základu starší metodiky testování NEDC, tudíž reálný dojezd očekáváme okolo 300 kilometrů. Přesně dynamické schopnosti elektromobilu zatím automobilka neuvádí.

Co se týče vzhledu, pravděpodobně dojde na tradiční zahlazení mřížky chladiče na přídi a další aerodynamická vylepšení pro snížení odporu vzduchu.

S ohledem na rozšíření elektrifikace bude mimochodem Korando později nabízet i mild-hybridní motorizaci se základem ve vznětové jednotce. Toto rozšíření nabídky chystá SsangYong na rok 2022. Silné ambice značky pak dokazují plány o uvedení nové platformy výhradně určené pro elektrické modely v roce 2024.

Škoda

Škoda Auto je největší česká automobilka. Vychází ze společnosti Laurin & Klement založené v roce 1895, od roku 1990 je součástí skupiny Volkswagen Group.

Škoda Fabia • Škoda ScalaŠkoda Rapid • Škoda Octavia  Škoda Superb • Škoda Yeti • Škoda Kodiaq • Škoda Citigo • Škoda Kamiq • Škoda Karoq • Škoda Enyaq iV

Doporučujeme

Články odjinud