BMW věnuje vývoji svých ledvinek velkou pozornost, vždyť jsou nositelem image značky. Podané patentové snímky ukazují, že by se mohly výrazně proměnit.
BMW a ledvinky na řadě 4 a M3 jsou nevyčerpatelnou studnicí pro diskuze. Některé externí tuningové společnosti dokonce vyrábí nárazník s trochu střídmějším provedením nozder. Můžete tomu říkat výstřednost, ale cílem automobilky je se jednoznačně identifikovat a odlišit od ostatních značek. To je důležité zejména na asijských trzích, kde je přítomno mnohem více automobilek majících tendence se evropským designem hodně inspirovat.
Bavorská automobilka však s ledvinkami nadále pracuje a patentové snímky podané Světové organizaci duševního vlastnictví naznačují, že by mohly mít jinou podobu. A rozhodně ne menší. V nové podobě se rozprostírají téměř po celé přídí a získávají výrazně hranatý tvar. Do stran zasahují natolik, že pohlcují i hlavní světlomety v podobě úzkých proužků.
Z dokumentace je patrné, že jde o hladkou jednolitou plochu, která je ideální pro elektromobily, jež nepotřebují klasické průduchy v masce. Také se sem snadněji integruje hardware jízdních asistentů, případně vyhřívání. Ve snaze zatraktivnit elektromobilitu přišla řada značek se stylovou světelnou show. BMW v tomto ohledu nezůstává pozadu. Naopak, jde ještě dál.
Podklady naznačují, že se designéři nechali inspirovat konceptem i Vision Dee a pomocí technologie E-Ink (světelná vodivá technologie) proměnili příď v digitální panel. To dává prostor rozšířeným integracím a komunikaci s vozem. Když je vůz vypnutý, má panel hladkou neprůhlednou podobu. V prvním provozním režimu se zapnou světlomety po stranách a ve druhém se rozsvítí celá maska včetně ledvinek.
Jestli se stejného designu dočkáme i u sériových vozů, je otázkou. Automobilky si často patentují řešení „pro jistotu“, ale ve výsledku je nemusí použít. Každopádně podobně vyhlížející prvek má už současná řada 7.