Nová M3 CS dostala zajimavé deatily, vidíme náznak zadního spoileru.

Nová M3 CS dostala zajimavé deatily, vidíme náznak zadního spoileru.

Na první pohled je viditelné, že nová M3 CS má výraznější a svalnatější design.

Na první pohled je viditelné, že nová M3 CS má výraznější a svalnatější design.

Klasické čtyři výfuky, které známe z jiných verzí M3. Zde však vidíme i karbonový difuzor.

Klasické čtyři výfuky, které známe z jiných verzí M3. Zde však vidíme i karbonový difuzor.

Ostře vypadající vzhled evokují LED světlomety.

Ostře vypadající vzhled evokují LED světlomety.

Šedá, 20-ti palcová kola jsou inspirována modelem M4 pro závody DTM.

Šedá, 20-ti palcová kola jsou inspirována modelem M4 pro závody DTM.

V interiéru se setkáváme s luxusní Alcantarou a sportovním volantem.

V interiéru se setkáváme s luxusní Alcantarou a sportovním volantem.

ZAdní sedačky v kombinaci Silverstone/Black Alcantara

ZAdní sedačky v kombinaci Silverstone/Black Alcantara

Sportovní sedadla M

Sportovní sedadla M

Šestiválcový motor s objemem 3 litry a výkonem 453 koňských sil je obohacen o turbodmychadlo.

Šestiválcový motor s objemem 3 litry a výkonem 453 koňských sil je obohacen o turbodmychadlo.

Na několika místech v interiéru se setkáváme s nápisem M3 CS

Na několika místech v interiéru se setkáváme s nápisem M3 CS

Sportovní volant M je obalen Alcantarou.

Sportovní volant M je obalen Alcantarou.

Na první pohled je viditelné, že nová M3 CS má výraznější a svalnatější design.
Klasické čtyři výfuky, které známe z jiných verzí M3. Zde však vidíme i karbonový difuzor.
Ostře vypadající vzhled evokují LED světlomety.
15
Fotogalerie

BMW M3 CS odhaleno. Je lehčí a silnější, moc jich ale nebude

Limitovaná edice BMW M3 s názvem CS je tady. Po úspěchu M4 CS je to tak druhý vůz s tímto označením. Přináší ostřejší design, luxus za volantem, lehkost, a bude vyrobeno e velmi omezeném počtu kusů.

BMW rozšiřuje své řady o další model. Tentokráte jde o sourozence již uvedené M4 CS, sedan M3 CS. Pod kapotou najdeme posílený třílitrový šestiválec s turbem, který produkuje výkon 338 kW (460 koní, o 10 koní více než u M3 Competition) a rovných 600 N.m (o 50 N.m více).

Díky tomu, a také díky výraznému snížení hmotnosti (téměř 50 kg), dokáže vůz zrychlit z 0 na 100 km/h za 3,9 sekundy. Rychlost je elektronicky regulovaná na 280 km/h. Motor spolupracuje se sedmistupňovou dvojspojkovou převodovku, mezi zadními koly najdeme aktivní vícelamelový diferenciál M. Stejné prvky můžeme vidět u M3 Competition.

Inspiraci u závodních strojů shledáváme u lehkých kovaných kol, která se záměřně podobají diskům M4 pro sérii DTM. Jsou vyvedena v šedé barvě a obuta do pneumatik Michelin Pilot Super Sport. Brzdy jsou standardní BMW M, můžete však zvolit i karbon-keramickou variantu.

Model M3 CS však nezaznamenal změny jen pod kapotou. Celkově vypadá mnohem agresivněji, má klenutější kapotu, jemný náznak zadního spoileru a také karbonové prvky karoserie. 

Za volantem se pak uživatel setká s velmi hezkou kombinací čalounění Silverstone/ Black Alcantara, jež působí v kombinaci se sportovními sedadly M velmi dobře. Vše doplňuje sportovní volant M potažený Alcantarou. Pokud vás BMW M3 CS zaujalo, doporučujeme pospíšit s objednávkou. Na trh totiž dorazí jen 1200 kusů.

BMW M3 CS - základní technická data
Zdvihový objem [cm3] 2979
Válce/ventily 6/4
Největší výkon [kW/min] 338/6250
Točivý moment [N.m/min] 600/4000-5380
Převodovka 7A
Max. rychlost [km/h] 280
Zrychlení 0-100 km/h [s] 3,9
Komb. spotřeba [l/100 km] 8,3
Pohotovostní hm. [kg] 1585

 

BMW

BMW (zkratka z Bayerische Motoren Werke AG) je německá automobilka, které vznikla v roce 1916. Sídlí v Mnichově. BMW vlastní také značku Mini a patří pod ní i Rolls-Royce Motor Cars.

BMW Řada 1 • BMW Řada 2 • BMW Řada 3 • BMW Řada 4 • BMW Řada 5 • BMW Řada 6/6 GTBMW Řada 7BMW X1 • BMW X2BMW X3BMW X4BMW X5BMW X6BMW X7BMW Z4

Doporučujeme

Články odjinud