Také pro sedan XE si Jaguar připravil menší modernizaci. Novinky hledejte hlavně v interiéru a pod kapotou.
Společně s příchodem modernizovaného sedanu XF se Jaguar rozhodl připravit změny také pro menšího sourozence XE. Na exteriéru změny příliš nehledejte, jelikož těch se sedan dočkal v rámci rozsáhlejší modernizace už minulý rok. Hrstku novinek uvnitř a pod kapotou tak považujte spíše za změny pro nadcházejícího modelový rok.
Uvnitř dostává XE po vzoru dalších modelů Jaguaru nové pohodlnější sedačky a především poslední verzi infotainment systému Pivi Pro, který je zobrazován na 10palcové dotykové obrazovce, umí on-line aktualizace a nechybí mu nejnovější funkce konektivity. Bezdrátové dobíjení telefonu je dnes samozřejmostí.
Upravenou paletu motorizací si XE vypůjčuje od většího XF, čekejte tedy nejnovější čtyřválce řady Ingenium. Hlavní novinkou je naftový přeplňovaný dvoulitr spoléhající na mild-hybridní 48V technologii a zajišťující výkon 204 koní (150 kW). Standardem je osmistupňová automatická převodovka a výhradně pohon zadních kol.
Nabídku pak uzavírá dvojice různě naladěných přeplňovaných benzinových dvoulitrů. Slabší produkuje 250 koní (184 kW) a pohání zadní kola, zatímco silnější verze o síle 300 koní (221 kW) je standardně vybavena pohonem všech kol. Obě motorizace jsou opět spojeny s osmistupňovým automatem.
Stejně jako u XF pokračoval Jaguar u XE ve zjednodušování nabídky možných variant s ohledem na snížení nákladů na výrobu. Z dřívějších 24 derivátů bylo XE zúženo na 13 variant. To by se mohlo pozitivně projevit na ceně obou modernizovaných vozů, která alespoň v Británii s uvedením na trh klesla. České cenovky bychom se měli dozvědět zanedlouho.