Automobilka Dacia se pomalu ale jistě chystá na elektrifikaci své flotily. Přísné emisní limity se samozřejmě týkají i jí a tak musí přijít na způsob, jak nabízet konkurenceschopnou porci muziky za co nejméně peněz. Nízká cena je totiž jednou z největších zbraní, kterou rumunská automobilka má.

Automobilka Dacia se pomalu ale jistě chystá na elektrifikaci své flotily. Přísné emisní limity se samozřejmě týkají i jí a tak musí přijít na způsob, jak nabízet konkurenceschopnou porci muziky za co nejméně peněz. Nízká cena je totiž jednou z největších zbraní, kterou rumunská automobilka má.

Philippe Buros, předseda Renault Europe, byl na kus řeči u zpravodajského webu  Automotive News Europe , kterého samozřejmě také zajímalo, jaké chce Dacia v tomto směru učinit další kroky. Z jeho odpovědí vyplývá, že automobilka drží jasné stanovisko.

Philippe Buros, předseda Renault Europe, byl na kus řeči u zpravodajského webu Automotive News Europe, kterého samozřejmě také zajímalo, jaké chce Dacia v tomto směru učinit další kroky. Z jeho odpovědí vyplývá, že automobilka drží jasné stanovisko.

 „Hlavní prodejní vlastností Dacií je získaná hodnota za peníze. Dacia si v rámci elektrifikace převezme technologii od Renaultu, ovšem se zpožděním. Elektrifikovat budeme muset, ať už půjde o hybridy, nebo zcela elektrická auta. Elektrickou automobilkou dnes ještě nejsme, ale to nejsme jediní. 

„Hlavní prodejní vlastností Dacií je získaná hodnota za peníze. Dacia si v rámci elektrifikace převezme technologii od Renaultu, ovšem se zpožděním. Elektrifikovat budeme muset, ať už půjde o hybridy, nebo zcela elektrická auta. Elektrickou automobilkou dnes ještě nejsme, ale to nejsme jediní. 

 Myslím si, že to postupně stejně čeká všechny, takový je prostě trend“,  uvedl Buros v rozhovoru.

Myslím si, že to postupně stejně čeká všechny, takový je prostě trend“, uvedl Buros v rozhovoru.

Elektrifikace bude nutná i z důvodu ježdění po městech. Někteří zákazníci automobilky totiž bydlí v oblastech, kam se bez elektromobilů v budoucnosti už nedostanou, na což Buros upozorňuje. Dacia tak bude muset mít odpověď. Musí si ale dát pozor, aby ta odpověď byla stále levnější než Renault.

Elektrifikace bude nutná i z důvodu ježdění po městech. Někteří zákazníci automobilky totiž bydlí v oblastech, kam se bez elektromobilů v budoucnosti už nedostanou, na což Buros upozorňuje. Dacia tak bude muset mít odpověď. Musí si ale dát pozor, aby ta odpověď byla stále levnější než Renault.

Na všechno si ale musíme ještě počkat. První možné kroky jsme již nakousli v dřívějším článku, který pojednával o  elektrickém modelu K-ZE  od čínského Renaultu, stojícím na levném crossoveru Kwid. Buros uvedl, že Dacia se elektrifikuje do dvou až tří let.

Na všechno si ale musíme ještě počkat. První možné kroky jsme již nakousli v dřívějším článku, který pojednával o elektrickém modelu K-ZE od čínského Renaultu, stojícím na levném crossoveru Kwid. Buros uvedl, že Dacia se elektrifikuje do dvou až tří let.

 Zdroj: Dacia

| Zdroj: Dacia

 Zdroj: Dacia

| Zdroj: Dacia

 Zdroj: Dacia

| Zdroj: Dacia

Philippe Buros, předseda Renault Europe, byl na kus řeči u zpravodajského webu  Automotive News Europe , kterého samozřejmě také zajímalo, jaké chce Dacia v tomto směru učinit další kroky. Z jeho odpovědí vyplývá, že automobilka drží jasné stanovisko.
 „Hlavní prodejní vlastností Dacií je získaná hodnota za peníze. Dacia si v rámci elektrifikace převezme technologii od Renaultu, ovšem se zpožděním. Elektrifikovat budeme muset, ať už půjde o hybridy, nebo zcela elektrická auta. Elektrickou automobilkou dnes ještě nejsme, ale to nejsme jediní. 
 Myslím si, že to postupně stejně čeká všechny, takový je prostě trend“,  uvedl Buros v rozhovoru.
Elektrifikace bude nutná i z důvodu ježdění po městech. Někteří zákazníci automobilky totiž bydlí v oblastech, kam se bez elektromobilů v budoucnosti už nedostanou, na což Buros upozorňuje. Dacia tak bude muset mít odpověď. Musí si ale dát pozor, aby ta odpověď byla stále levnější než Renault.
10
Fotogalerie

Příchod elektrické Dacie je nevyhnutelný. Podle šéfa Renaultu to ale jen tak nebude

Do některých lokací se majitelé konvenčních Dacií v budoucnu už nepodívají. Odpovědí je elektřina.

Automobilka Dacia se pomalu ale jistě chystá na elektrifikaci své flotily. Přísné emisní limity se týkají i jí a tak musí přijít na způsob, jak nabízet konkurenceschopnou porci muziky za co nejméně peněz. Nízká cena je totiž jednou z největších zbraní, kterou rumunská automobilka má.

Philippe Buros, předseda Renault Europe, byl na kus řeči u zpravodajského webu Automotive News Europe, který samozřejmě zajímalo, jaké chce Dacia v tomto směru učinit další kroky. Z jeho odpovědí vyplývá, že automobilka drží jasné stanovisko.

„Hlavní prodejní vlastností Dacií je získaná hodnota za peníze. Dacia si v rámci elektrifikace převezme technologii od Renaultu, ovšem se zpožděním. Elektrifikovat budeme muset, ať už půjde o hybridy, nebo zcela elektrická auta. Elektrickou automobilkou dnes ještě nejsme, ale to nejsme jediní. Myslím si, že to postupně stejně čeká všechny, takový je prostě trend“, uvedl Buros v rozhovoru.

Elektrifikace bude nutná i z důvodu jízdy po městech. Někteří zákazníci automobilky totiž bydlí v oblastech, kam se bez elektromobilů v budoucnosti už nedostanou, na což Buros upozorňuje. Nízkoemisní zóny najdete například v Paříži, Berlíně, nebo nově v Barceloně. Dacia tak bude muset mít odpověď. Musí si ale dát pozor, aby ta odpověď byla stále levnější než Renault.

Na všechno si ale musíme ještě počkat. První možné kroky jsme již nakousli v dřívějším článku, který pojednával o elektrickém modelu K-ZE od čínského Renaultu, stojícím na levném crossoveru Kwid. Buros uvedl, že Dacia se elektrifikuje do dvou až tří let.

Dacia

Dacia je rumunská automobilka, která od roku patří do skupiny Renault. Byla založena v roce 1966 a už v té době s Renaultem spolupracovala.

V portfoliu Dacie jsou zejména vozy nižší cenové kategorie, například i terénní Dacia Duster, která v roce 2017 dostala již druhou generace.

Dacia LoganDacia Sandero • Dacia Duster • Dacia Lodgy • Dacia Dokker

Doporučujeme

Články odjinud