Elektromobilita, řada z nás ji už přijala za svou, jiné skupiny ji kriticky odmítají a mezi nimi stojí početný dav, který stále neví, na kterou stranu se připojí, jelikož vyznat se v různorodých názorech je těžké. Foto: Ford ČR

Elektromobilita, řada z nás ji už přijala za svou, jiné skupiny ji kriticky odmítají a mezi nimi stojí početný dav, který stále neví, na kterou stranu se připojí, jelikož vyznat se v různorodých názorech je těžké. | Foto: Ford ČR

Faktem ale je, že i když Česká republika dotacemi na nové elektromobily nepatří k nejštědřejším, a soukromníci mají téměř smůlu úplně, tak čísla hovoří jasně. Foto: Ford ČR

Faktem ale je, že i když Česká republika dotacemi na nové elektromobily nepatří k nejštědřejším, a soukromníci mají téměř smůlu úplně, tak čísla hovoří jasně. | Foto: Ford ČR

Během uplynulých deseti měsíců zde bylo registrováno 13 185 osobních elektromobilů, což představuje meziroční růst o 56 procent. Foto: Ford ČR

Během uplynulých deseti měsíců zde bylo registrováno 13 185 osobních elektromobilů, což představuje meziroční růst o 56 procent. | Foto: Ford ČR

V souvislosti s podporou nového trendu se Ford rozhodl pro novou lokální kampaň pod heslem "To určitě ano! " s cílem obměkčit odpůrce a podpořit ty, kteří zatím tápou. Foto: Ford ČR

V souvislosti s podporou nového trendu se Ford rozhodl pro novou lokální kampaň pod heslem "To určitě ano! " s cílem obměkčit odpůrce a podpořit ty, kteří zatím tápou. | Foto: Ford ČR

Vždyť současné elektromobily dokážou zcela naplnit potřeby českého motoristy. Foto: Ford ČR

Vždyť současné elektromobily dokážou zcela naplnit potřeby českého motoristy. | Foto: Ford ČR

Podle průzkumu patří mezi nejčastější témata sváru nedostatečný dojezd, řídká síť nabíjecích stanic anebo vnitřní prostor. Foto: Ford ČR

Podle průzkumu patří mezi nejčastější témata sváru nedostatečný dojezd, řídká síť nabíjecích stanic anebo vnitřní prostor. | Foto: Ford ČR

Dynamika rozvoje je ale taková, že ani jedno už nepředstavuje zásadní překážku. Foto: Ford ČR

Dynamika rozvoje je ale taková, že ani jedno už nepředstavuje zásadní překážku. | Foto: Ford ČR

Přestože většina podobných spotů trvá do půl minuty, Ford se rozhodl pro téměř dvojnásobnou délku. Ford

Přestože většina podobných spotů trvá do půl minuty, Ford se rozhodl pro téměř dvojnásobnou délku. | Ford

Věří, že kreativní podání reálných situací přiměje diváka video shlédnout až do konce, a navíc se dozví i více zajímavostí. Ford

Věří, že kreativní podání reálných situací přiměje diváka video shlédnout až do konce, a navíc se dozví i více zajímavostí. | Ford

Scénář tvoří režiséři spolu s herci, což je sice časově náročnější, ale výsledek je mnohem přirozenější.   Ford

Scénář tvoří režiséři spolu s herci, což je sice časově náročnější, ale výsledek je mnohem přirozenější.   | Ford

Trojice videí nás provází vzájemným pošťuchováním otce v roli Martina Učíka a dcery v podální Charlotte Doubravové, která si právě koupila nový elektromobil. Ford

Trojice videí nás provází vzájemným pošťuchováním otce v roli Martina Učíka a dcery v podální Charlotte Doubravové, která si právě koupila nový elektromobil. | Ford

Jde o zajímavé střetnutí generací a nedůvěřivého přístupu v kontrastu s moderní ženou, která již elektromobilitu přijala za svou. Ford

Jde o zajímavé střetnutí generací a nedůvěřivého přístupu v kontrastu s moderní ženou, která již elektromobilitu přijala za svou. | Ford

Faktem ale je, že i když Česká republika dotacemi na nové elektromobily nepatří k nejštědřejším, a soukromníci mají téměř smůlu úplně, tak čísla hovoří jasně. Foto: Ford ČR
Během uplynulých deseti měsíců zde bylo registrováno 13 185 osobních elektromobilů, což představuje meziroční růst o 56 procent. Foto: Ford ČR
V souvislosti s podporou nového trendu se Ford rozhodl pro novou lokální kampaň pod heslem "To určitě ano! " s cílem obměkčit odpůrce a podpořit ty, kteří zatím tápou. Foto: Ford ČR
Vždyť současné elektromobily dokážou zcela naplnit potřeby českého motoristy. Foto: Ford ČR
12
Fotogalerie

Nedůvěřiví Češi z diskuzí dostali slovo. Ford na nich postavil vtipnou reklamní kampaň

Ford v Česku spouští reklamní kampaň na podporu elektromobilty. Vychází přitom z reálných názorů veřejnosti.

Elektromobilita: řada z nás ji už přijala za svou, jiné skupiny ji kriticky odmítají a mezi nimi stojí početný dav, který stále neví, na kterou stranu se připojí, jelikož vyznat se v různorodých názorech je těžké.

Faktem ale je, že i když Česká republika dotacemi na nové elektromobily nepatří k nejštědřejším a soukromníci mají téměř smůlu úplně, čísla hovoří jasně. Během uplynulých deseti měsíců zde bylo registrováno 13.185 osobních elektromobilů, což představuje meziroční růst o 56 procent.

V souvislosti s podporou trendu se Ford rozhodl pro novou lokální kampaň pod heslem "To určitě ano! " s cílem obměkčit odpůrce a podpořit ty, kteří zatím tápou. Vždyť současné elektromobily dokážou naplnit potřeby českého motoristy. Aby se co nejvíce přiblížil lidem, spoty postavil na základě zpětné vazby klientů, dealerů, ale zohlednil i komentáře na sociálních sítích a diskuzní příspěvky.

Podle průzkumu patří mezi nejčastější témata nedostatečný dojezd, řídká síť nabíjecích stanic anebo vnitřní prostor. Dynamika rozvoje je ale taková, že ani jedno už nepředstavuje zásadní překážku.

Přestože většina podobných spotů trvá do půl minuty, Ford se rozhodl pro téměř dvojnásobnou délku. Věří, že kreativní podání reálných situací přiměje diváka video shlédnout až do konce, a navíc se dozví i více zajímavostí. Samozřejmě budou kampaň doprovázet i kratší formáty.

Trojice videí nás provází vzájemným pošťuchováním otce v roli Martina Učíka a dcery v podální Charlotte Doubravové, která si právě koupila nový elektromobil. Jde o zajímavé střetnutí generací a nedůvěřivého přístupu v kontrastu s moderní ženou, která již elektromobilitu přijala za svou. Scénář tvoří režiséři spolu s herci, což je sice časově náročnější, ale výsledek je mnohem přirozenější.

Ford

Henry Ford založil michiganskou automobilku v roce 1903 a proslul zavedením postupů sériové výroby s využitím montážních linek. Tak vznikl první cenově dostupný vůz: Ford model T.

Ford Fiesta •  Ford Focus • Ford Mondeo • Ford S-Max • Ford Galaxy • Ford C-Max • Ford EcoSport • Ford Mustang • Ford Puma • Ford Kuga • Ford Explorer • Ford Tourneo Courier

Doporučujeme

Články odjinud