Změna vizuální identity je u rumunské značky v plném proudu. Vozy s novou tváří objednáte od 16. června.
V polovině loňského roku se v komunikaci Dacie začalo objevovat nové logo, letos na jaře prošla vizuální proměnou dealerství a nyní je řada na autech samotných. Přídě celého portfolia modelů ponesou znak, kterému značka říká Dacia Link – jednoduché propojení písmen D a C. Po stranách bude doplněn bílými horizontálními lištami, kontrastujícími s tmavým plastem čelních masek. Emblém najdeme i na středech kol. Vzadu se objeví logotyp Dacia v jednoduchém a snadno rozpoznatelném písmu, odpovídajícímu novému znaku.
Změna má znázorňovat jednoduchost a nutné minimum bez pozlátka a kudrlinek – nové označení tak odpovídá duchu značky. Do nabídky dále přibyl nový zelený lak Lichen Khaki v odstínu mechu, pro Sandero Stepway a Duster pak budou k dostání střešní ližiny, okrasné prvky předního a zadního nárazníku plus zrcátka v šedé barvě Monolith Grey.
V novém provedení budou dodány vozy objednané od 16. června, které dorazí k zákazníkům do konce roku 2022. Pokud máte na novou Dacii zálusk, pospěšte si – od roku 2023 se automobilka stane první značkou skupiny Renault s maximální rychlostí omezenou na 180 km/h.