Očekávaný benzinový čtyřválec 1.5 VTEC Turbo se konečně dostává pod kapotu Hondy HR-V také v ČR. | Honda HR-V Sport Zdroj: Honda

Očekávaný benzinový čtyřválec 1.5 VTEC Turbo se konečně dostává pod kapotu Hondy HR-V také v ČR. | Honda HR-V Sport | Zdroj: Honda

Na rozdíl od výbav určených pro standardní patnáctistovku (96 kW/130 k) však bude nová motorizace o výkonu 134 kW (182 koní) nabízena výhradně u HR-V ve výbavě Sport. | Honda HR-V Sport Zdroj: Honda

Na rozdíl od výbav určených pro standardní patnáctistovku (96 kW/130 k) však bude nová motorizace o výkonu 134 kW (182 koní) nabízena výhradně u HR-V ve výbavě Sport. | Honda HR-V Sport | Zdroj: Honda

Kromě silnějšího motoru se HR-V Sport vyznačuje také sportovním podvozkem, který u jiných výbav není dostupný. | Honda HR-V Sport Zdroj: Honda

Kromě silnějšího motoru se HR-V Sport vyznačuje také sportovním podvozkem, který u jiných výbav není dostupný. | Honda HR-V Sport | Zdroj: Honda

Takzvané „Performance“ tlumiče mají zajistit lepší stabilitu v zatáčkách a zároveň poskytnout dostačující úroveň komfortu. Standardně dostává model i variabilní elektrický posilovač řízení. | Honda HR-V Sport Zdroj: Honda

Takzvané „Performance“ tlumiče mají zajistit lepší stabilitu v zatáčkách a zároveň poskytnout dostačující úroveň komfortu. Standardně dostává model i variabilní elektrický posilovač řízení. | Honda HR-V Sport | Zdroj: Honda

Po stránce vzhledu se HR-V Sport odlišuje řadou černě lakovaných dílů karoserie, namísto chromu u standardních verzí, a přední i zadní nárazník a také prahy mají trochu ostřejší nástavce. | Honda HR-V Sport Zdroj: Honda

Po stránce vzhledu se HR-V Sport odlišuje řadou černě lakovaných dílů karoserie, namísto chromu u standardních verzí, a přední i zadní nárazník a také prahy mají trochu ostřejší nástavce. | Honda HR-V Sport | Zdroj: Honda

Zadní svítilny vynikají lehce „kouřovým“ efektem a specifická jsou pro Sport i černá 18palcová litá kola a dvojce koncovek výfuku. | Honda HR-V Sport Zdroj: Honda

Zadní svítilny vynikají lehce „kouřovým“ efektem a specifická jsou pro Sport i černá 18palcová litá kola a dvojce koncovek výfuku. | Honda HR-V Sport | Zdroj: Honda

Uvnitř čekejte standardně nové vyhřívané sedačky, které již byly uvedeny v rámci modernizace, polokožené čalounění, hliníkové pedály, dvouzónovou klimatizaci... | Honda HR-V Sport Zdroj: Honda

Uvnitř čekejte standardně nové vyhřívané sedačky, které již byly uvedeny v rámci modernizace, polokožené čalounění, hliníkové pedály, dvouzónovou klimatizaci... | Honda HR-V Sport | Zdroj: Honda

...infotainment s navigací, audiosystém s šesticí reproduktorů, tempomat a plnou výbavu bezpečnostních a asistenčních systémů. | Honda HR-V Sport Zdroj: Honda

...infotainment s navigací, audiosystém s šesticí reproduktorů, tempomat a plnou výbavu bezpečnostních a asistenčních systémů. | Honda HR-V Sport | Zdroj: Honda

Cenovka nové Hondy HR-V Sport se nakonec může lišit pouze zvolenou převodovkou. S motorem VTEC Turbo je totiž nabízena jak šestistupňová manuální převodovka, tak automatická skříň CVT. | Honda HR-V Sport Zdroj: Honda

Cenovka nové Hondy HR-V Sport se nakonec může lišit pouze zvolenou převodovkou. S motorem VTEC Turbo je totiž nabízena jak šestistupňová manuální převodovka, tak automatická skříň CVT. | Honda HR-V Sport | Zdroj: Honda

Standardně tedy novinka začíná na ceně 689.900 Kč. Příplatek za automat činí 35.000 Kč, ve výsledku tak cena povyskočí na 724.900 Kč. | Honda HR-V Sport Zdroj: Honda

Standardně tedy novinka začíná na ceně 689.900 Kč. Příplatek za automat činí 35.000 Kč, ve výsledku tak cena povyskočí na 724.900 Kč. | Honda HR-V Sport | Zdroj: Honda

Honda HR-V Sport Zdroj: Honda

Honda HR-V Sport | Zdroj: Honda

Honda HR-V Sport Zdroj: Honda

Honda HR-V Sport | Zdroj: Honda

Honda HR-V Sport Zdroj: Honda

Honda HR-V Sport | Zdroj: Honda

Na rozdíl od výbav určených pro standardní patnáctistovku (96 kW/130 k) však bude nová motorizace o výkonu 134 kW (182 koní) nabízena výhradně u HR-V ve výbavě Sport. | Honda HR-V Sport Zdroj: Honda
Kromě silnějšího motoru se HR-V Sport vyznačuje také sportovním podvozkem, který u jiných výbav není dostupný. | Honda HR-V Sport Zdroj: Honda
Takzvané „Performance“ tlumiče mají zajistit lepší stabilitu v zatáčkách a zároveň poskytnout dostačující úroveň komfortu. Standardně dostává model i variabilní elektrický posilovač řízení. | Honda HR-V Sport Zdroj: Honda
Po stránce vzhledu se HR-V Sport odlišuje řadou černě lakovaných dílů karoserie, namísto chromu u standardních verzí, a přední i zadní nárazník a také prahy mají trochu ostřejší nástavce. | Honda HR-V Sport Zdroj: Honda
13
Fotogalerie

Honda HR-V Sport už je v Česku. 182 turbobenzinových koní nedá lacino

Nabídku motorizací Hondy HR-V v Česku již rozšiřuje také nová nejvýkonnější verze s turbomotorem VTEC. S ní ostatně přijíždí i speciální výbava Sport.

Očekávaný benzinový čtyřválec 1.5 VTEC Turbo se konečně dostává pod kapotu Hondy HR-V také v ČR. Na rozdíl od výbav určených pro standardní patnáctistovku (96 kW/130 k) však bude nová motorizace o výkonu 134 kW (182 koní) nabízena výhradně u HR-V ve výbavě Sport. Ostatně totiž nyní zastává nejvýkonnější jednotku v nabídce japonského SUV.

Kromě silnějšího motoru se ovšem HR-V Sport vyznačuje také sportovním podvozkem, který u jiných výbav není dostupný. Takzvané „Performance“ tlumiče mají zajistit lepší stabilitu v zatáčkách a zároveň poskytnout dostačující úroveň komfortu. Standardně dostává model i variabilní elektrický posilovač řízení.

Po stránce vzhledu se HR-V Sport odlišuje řadou černě lakovaných dílů karoserie, namísto chromu u standardních verzí, a přední i zadní nárazník a také prahy mají trochu ostřejší nástavce. Zadní svítilny vynikají lehce „kouřovým“ efektem a specifická jsou pro Sport i černá 18palcová litá kola a dvojce koncovek výfuku.

Uvnitř čekejte standardně nové vyhřívané sedačky, které již byly uvedeny v rámci modernizace, polokožené čalounění, hliníkové pedály, dvouzónovou klimatizaci, infotainment s navigací, audiosystém s šesticí reproduktorů, tempomat a plnou výbavu bezpečnostních a asistenčních systémů.

Cenovka nové Hondy HR-V Sport se nakonec může lišit pouze zvolenou převodovkou. S motorem VTEC Turbo je totiž nabízena jak šestistupňová manuální převodovka, tak automatická skříň CVT. Standardně tedy novinka začíná na ceně 689.900 Kč. Příplatek za automat činí 35.000 Kč, ve výsledku tak cena povyskočí na 724.900 Kč.

Honda HR-V Sport – technická data a české ceny
Motor 1.5 VTEC Turbo
Zdvihový objem [cm3] 1498
Válce/ventily 4/4
Největší výkon [kW/min] 134/5500
Točivý moment [N.m/min] 240/1900-5000(220/1700-5500)
Převodovka 6M(CVT)
Min. provozní hmotnost [kg] 1412(1451)
Max. rychlost [km/h] 215(200)
Zrychlení 0-100 km/h [s] 7,8(8,6)
Spotřeba [l/100 km] 5,9(6,0)
Cena [Kč] 689.900(724.900)
*údaje v závorce platí pro převodovku CVT za příplatek 35.000 Kč

Honda

Japonská Honda vedle automobilů a motocyklů vyrábí také samostatné motory, elektrogenerátory nebo zahradní techniku. Společnost založil v roce 1948 Soichiro Honda. Od roku 1950 to je největší světový výrobce motocyklů.

Honda Civic • Honda Jazz • Honda CR-V • Honda HR-V • Honda NSX • Honda E

Doporučujeme

Články odjinud