Škoda Enyaq Coupé RS iV Foto: Škoda ČR

Škoda Enyaq Coupé RS iV | Foto: Škoda ČR

| Škoda Enyaq iV 80x Sportline Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV 80x Sportline | Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV 80x Sportline Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV 80x Sportline | Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV 80x Sportline Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV 80x Sportline | Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV 80x Sportline Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV 80x Sportline | Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV 80x Sportline Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV 80x Sportline | Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV 80x Sportline Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV 80x Sportline | Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV 80x Sportline Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV 80x Sportline | Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV Sportline Foto: Ivo Hercik

| Škoda Enyaq iV Sportline | Foto: Ivo Hercik

| Škoda Enyaq iV Sportline Foto: Ivo Hercik

| Škoda Enyaq iV Sportline | Foto: Ivo Hercik

Přijde vám platit dva tisíce za den kvůli odzkoušení vozu jako nesmysl? Záleží na úhlu pohledu. Společnost totiž uvádí, že 7 % všech zápůjček uživatelé realizují právě kvůli vyzkoušení konkrétního vozidla před koupí. Zdroj: HoppyGo

Přijde vám platit dva tisíce za den kvůli odzkoušení vozu jako nesmysl? Záleží na úhlu pohledu. Společnost totiž uvádí, že 7 % všech zápůjček uživatelé realizují právě kvůli vyzkoušení konkrétního vozidla před koupí. | Zdroj: HoppyGo

Půjčit si Enyaq iV na víkend za pár tisíc tak pro někoho může být rozhodovací krok, než utratí přes milion korun. Zdroj: HoppyGo

Půjčit si Enyaq iV na víkend za pár tisíc tak pro někoho může být rozhodovací krok, než utratí přes milion korun. | Zdroj: HoppyGo

| Škody Enyaq 80 iV vs. Volkswagen ID.4 Max Foto: Vladimír Kadera

| Škody Enyaq 80 iV vs. Volkswagen ID.4 Max | Foto: Vladimír Kadera

| Škoda Enyaq iV 80x Sportline Foto: Škoda Auto
| Škoda Enyaq iV 80x Sportline Foto: Škoda Auto
| Škoda Enyaq iV 80x Sportline Foto: Škoda Auto
| Škoda Enyaq iV 80x Sportline Foto: Škoda Auto
13
Fotogalerie

Škoda Enyaq iV má nový ceník. Připlatíte si nejméně 50.000 Kč, RS Coupé už je za 1,64 milionu

Mladoboleslavský elektromobil Škoda Enyaq iV má nový ceník, který ukazuje navýšení cen u všech verzí. Kolik tedy nyní zaplatíte za Škodu Enyaq iV?

Obecně vzato se zdražení u Škody Enyaq iV pohybuje od 50 do 85.000 Kč, záleží vždy na motorizaci. Základní verze iV 60 s výkonem 132 kW (180 koní) je nyní dražší o 55.000 Kč, silnejší iV 80 s výkonem 150 kW (204 koní) zdražila o 50.000 Kč a vrchol v podobě iV 80x s pohonem všech kol, výkonem 195 kW (265 koní) je dražší o 85.000 Kč.

Zdražení se týká základní verze Clever i vyšší Sportline. U Enyaqu Coupé, tedy zatím ve verzi RS s 220 kW (299 koní), je pak zdražení stejné jako u modelu iV 80x. Nová základní cena za Škodu Enyaq je tak nyní 1.179.900 Kč. Výbava obsahuje adaptivní tempomat, bezdrátové nabíjení telefonu, vyhřívaná přední sedadla nebo navigaci.

Škoda Enyaq iV: Nové české ceny (2022)
Clever
iV 60 (132 kW) 1.179.900 Kč
iV 80 (150 kW) 1.304.900 Kč
iV 80x (195 kW/4x4) 1.404.900 Kč
Sportline
iV 60 (132 kW) 1.259.900 Kč
iV 80 (150 kW) 1.384.900 Kč
iV 80x (195 kW/4x4) 1.454.900 Kč
RS
RS Coupé (220 kW/4x4) 1.664.900 Kč

Platí, že výbava Sportline je u všech motorizací za příplatek 80.000 Kč. Již ve standardu zde jsou Matrix-LED světlomety, lepší jízdní asistenti, elektricky nastavitelné sedadlo řidiče nebo animované ukazatele směru. Motorizace RS má ve standardu paket Plus s vyhřívanými sedadly vpředu i vzadu, head-up displejem nebo audiosystém Canton.

U všech výbav si můžete připlatit za paket Advanced, pro iV je za 150.000 Kč, pro Sportline za 100.000 Kč a pro RS za 50.000 Kč. Obsahuje boční airbagy vzadu, asistenta pro předjíždění, panoramatickou kameru, adaptivní podvozek DCC, kůží potažený sportovní volant nebo masážní funkci pro sedadlo řidiče.

Speciál: Škoda Enyaq iV

Škoda Enyaq iV je první elektromobil automobilky Škoda Auto na modulární platformě MEB. SUV s dojezdem až 500 km na jedno nabití v roce 2020 převzalo po modelu Superb roli vlajkové lodi automobilky a vzniká ve dvou karosářských verzích. Základem je pohon zadních kol, v nabídce jsou i verze s pohonem 4x4 a sportovněji zaměřené provedení RS iV. Světová premiéra proběhla 1. září 2020 v Praze.

První dojmyCenaPrvní test prototypuVnější designInteriérEnyaq iV - význam názvu

Doporučujeme

Články odjinud