Hlavním důvodem jsou přitom náklady na vývoj a nejistý zájem ze strany zákazníků o takto upravená BMW nižších tříd, a tudíž nejisté zisky z prodeje těchto modelů se znakem Alpiny. 

Hlavním důvodem jsou přitom náklady na vývoj a nejistý zájem ze strany zákazníků o takto upravená BMW nižších tříd, a tudíž nejisté zisky z prodeje těchto modelů se znakem Alpiny. 

 „Vývojové náklady jsou vysoké a navíc stále rostou s nejnovějšími emisními normami. Pro nás je tedy lepší zůstat u námi osvědčené techniky, motorizací a převodovek,“  uvedl Bovensiepen.

„Vývojové náklady jsou vysoké a navíc stále rostou s nejnovějšími emisními normami. Pro nás je tedy lepší zůstat u námi osvědčené techniky, motorizací a převodovek,“ uvedl Bovensiepen.

Alpině se jednoduše nevyplatí investovat do vývoje úprav celé modelové řady, natož několika málo modelů, když nemá jistotu zájmu a ke všemu si chce ponechat svou auru prémiové značky, která nabízí něco extra.

Alpině se jednoduše nevyplatí investovat do vývoje úprav celé modelové řady, natož několika málo modelů, když nemá jistotu zájmu a ke všemu si chce ponechat svou auru prémiové značky, která nabízí něco extra.

Do budoucna má nová Puma nabídnout až čtyři různé motorizace, včetně naftového čtyřválce 1.5 EcoBlue. Zatím však ceník obývají jen dva  litrové tříválce EcoBoost  ve svých nejvýkonnějších variantách. | Ford Puma ST-Line

Do budoucna má nová Puma nabídnout až čtyři různé motorizace, včetně naftového čtyřválce 1.5 EcoBlue. Zatím však ceník obývají jen dva litrové tříválce EcoBoost ve svých nejvýkonnějších variantách. | Ford Puma ST-Line

Základní úrovní výbavy Pumy je  Titanium , která crossoveru standardně zajistí třeba přední i zadní LED světlomety (mlhová s přisvěcováním do zatáček), funkci automatického tlumení dálkových světel, bezdrátové nabíjení telefonu... | Ford Puma ST-Line

Základní úrovní výbavy Pumy je Titanium, která crossoveru standardně zajistí třeba přední i zadní LED světlomety (mlhová s přisvěcováním do zatáček), funkci automatického tlumení dálkových světel, bezdrátové nabíjení telefonu... | Ford Puma ST-Line

Tuto výbavu dále rozšiřuje  Titanium X , která začíná na ceně  499.900 Kč , respektive  534.900 Kč  v případě mild-hybridní jednotky. Navíc přihazuje třeba prakticky  snímatelné potahy předních i zadních sedadel , které je možné snadno vyprat... | Ford Puma ST-Line

Tuto výbavu dále rozšiřuje Titanium X, která začíná na ceně 499.900 Kč, respektive 534.900 Kč v případě mild-hybridní jednotky. Navíc přihazuje třeba prakticky snímatelné potahy předních i zadních sedadel, které je možné snadno vyprat... | Ford Puma ST-Line

Peugeot 208

Peugeot 208

Peugeot 208

Peugeot 208

Peugeot 208

Peugeot 208

Verze Performance je vybavena palubní nabíječkou o výkonu 225 kW, Performance Plus sází na 270kW. 19palcová kola s červeně lakovanými brzdovými třmeny dostanete již ve standardu, stejně jako LED světlomety Porsche Dynamic Light System Plus a vzduchový podvozek. Porsche

Verze Performance je vybavena palubní nabíječkou o výkonu 225 kW, Performance Plus sází na 270kW. 19palcová kola s červeně lakovanými brzdovými třmeny dostanete již ve standardu, stejně jako LED světlomety Porsche Dynamic Light System Plus a vzduchový podvozek. | Porsche

Porsche Taycan 4S 2020 Porsche

Porsche Taycan 4S 2020 | Porsche

Novinku už můžete objednávat, první kousky k zákazníkům pak dorazí na začátku roku 2020. Porsche nasadilo cenu základního 4S na 105.607 eur (2.725.000 Kč). Na české ceny si budeme muset ještě chvíli počkat. Jen pro srovnání: základní  Tesla Model S  u nás vyjde na 2.271.200 Kč. Porsche

Novinku už můžete objednávat, první kousky k zákazníkům pak dorazí na začátku roku 2020. Porsche nasadilo cenu základního 4S na 105.607 eur (2.725.000 Kč). Na české ceny si budeme muset ještě chvíli počkat. Jen pro srovnání: základní Tesla Model S u nás vyjde na 2.271.200 Kč. | Porsche

Informace o výskytu nového Renaultu Clio v tovární specifikaci na LPG přinesl web RNews.cz, který upřesňuje, že tato motorizace francouzského hatchbacku se začíná prodávat na trhu Itálie či Španělska.

Informace o výskytu nového Renaultu Clio v tovární specifikaci na LPG přinesl web RNews.cz, který upřesňuje, že tato motorizace francouzského hatchbacku se začíná prodávat na trhu Itálie či Španělska.

Zástavba přitom zvyšuje hmotnost vozu o 56 kg, nehledě na to, že auto si zachovává i svou 42litrovou benzinovou nádrž.

Zástavba přitom zvyšuje hmotnost vozu o 56 kg, nehledě na to, že auto si zachovává i svou 42litrovou benzinovou nádrž.

Renault, respektive Dacia, mimochodem vyzdvihují tovární specifikaci LPG, jelikož motor 1.0 TCe byl od začátku s myšlenkou alternativního spalování zkapalněného ropného plynu vyvíjen.

Renault, respektive Dacia, mimochodem vyzdvihují tovární specifikaci LPG, jelikož motor 1.0 TCe byl od začátku s myšlenkou alternativního spalování zkapalněného ropného plynu vyvíjen.

 Tesla

| Tesla

 Tesla

| Tesla

 Tesla

| Tesla

Toyota Corolla

Toyota Corolla

Toyota Corolla

Toyota Corolla

Toyota Corolla

Toyota Corolla

 „Vývojové náklady jsou vysoké a navíc stále rostou s nejnovějšími emisními normami. Pro nás je tedy lepší zůstat u námi osvědčené techniky, motorizací a převodovek,“  uvedl Bovensiepen.
Alpině se jednoduše nevyplatí investovat do vývoje úprav celé modelové řady, natož několika málo modelů, když nemá jistotu zájmu a ke všemu si chce ponechat svou auru prémiové značky, která nabízí něco extra.
Do budoucna má nová Puma nabídnout až čtyři různé motorizace, včetně naftového čtyřválce 1.5 EcoBlue. Zatím však ceník obývají jen dva  litrové tříválce EcoBoost  ve svých nejvýkonnějších variantách. | Ford Puma ST-Line
Základní úrovní výbavy Pumy je  Titanium , která crossoveru standardně zajistí třeba přední i zadní LED světlomety (mlhová s přisvěcováním do zatáček), funkci automatického tlumení dálkových světel, bezdrátové nabíjení telefonu... | Ford Puma ST-Line
21
Fotogalerie

Co bude s evropským Autem roku 2020? Vyhlášení mělo proběhnout v Ženevě

Vyhlášení evropského Auta roku (COTY) probíhá na ženevském výstavišti vždy v pondělí před začátkem autosalonu. Organizátoři ankety naštěstí přišli s bleskovým řešením.

Panika způsobená zasažením Evropy koronavirem každou hodinou narůstá. Zatímco Češi hromadí zásoby a regály obchodů zejí prázdnotou, někteří čeští občané žijící mimo naše území nevěřícně kroutí hlavami. Riziko šíření onemocnění ovlivnilo také ženevský autosalon. Celá akce byla pouhé tři dny před zahájením zrušena. Co bude dál?

Že měl být Autosalon Ženeva 2020 co do novinek slabší než v dřívějších letech, jsme věděli. Akce tohoto typu se ale připravují měsíce dopředu a automobilky i navzdory nastalé situaci budou chtít své produkty prezentovat. Někteří výrobci proto uspořádají tiskové konference formou online přenosů. O informace, které by jinak zazněly na výstavišti Palexpo, tedy nepřijdeme a my se vám je budeme snažit zprostředkovat.

K ženevskému autosalonu se váže i vyhlášení evropského Auta roku (COTY). Probíhá den před zahájením výstavy a účastnit se jej mohou i akreditovaní novináři. Česko i letos reprezentuje kolega Jiří Duchoň, jediný český zástupce v 60člené porotě. Podle jeho slov proběhne vyhlášení i navzdory zrušení autosalonu, přirozeně však na jiném místě. Ani časový plán se údajně nezmění. Ceremoniál proběhne v pondělí 2. března v 15:00 a bude možné jej sledovat online.

Byla by ostatně škoda o vyhlášení evropského Auta roku přijít. Ve finálové sestavě totiž nechybí hi-tech elektromobily (Porsche Taycan a Tesla Model 3) ani auta „pro lidi“ (BMW 1, Ford Puma, Peugeot 208, Renault Clio, Toyota Corolla). Online přenos si budete moci v pondělí pustit také u nás na webu. Do té doby můžete v anketě i v diskusi pod článkem tipovat, který vůz získá od porotců nejvyšší počet bodů.

Speciál: Autosalon Ženeva 2020

Autosalon v Ženevě je jednou z nejvýznamnějších událostí automobilového roku. Letos se měl konat již 90. ročník, výstava však byla tři dny před zahájením zrušena z důvodu rizika šíření koronaviru. Vyhlášení výsledků ankety evropské Auto roku 2020 (COTY) proběhlo podle plánu, avšak pouze formou živého přenosu.

Přehled očekávaných novinek
To nejlepší, co se mohlo v Ženevě představit

Místo: Ženeva, Švýcarsko
Adresa výstaviště: Route François-Peyrot 30, 1218 Le Grand-Saconnex

Doporučujeme

Články odjinud