Land Rover uvedl nový zážehový dvoulitrový motor řady Ingenium

Zcela nové dvoulitrové motorizace s technologií Ingenium jsou vybaveny systémem přímého vstřikování paliva s tlakem 200 bar a dvoukomorovým turbodmychadlem. Nové zážehové jednotky se chlubí elektrohydraulickým řízením sacích ventilů, což umožňuje variabilní zdvih válců. Moderní technologie redukuje hydraulické ztráty a poskytuje vysokou flexibilitu a kontrolu nad prouděním vzduchu do spalovacích komor. Výsledkem je vyšší výkon, točivý moment a současně snižuje spotřebu paliva a emise CO2.

Výkonný zážehový motor Ingenium Si4 je nově vybaven turbodmychadlem s kuličkovými ložisky, díky čemuž se turbodmychadlo snadněji roztáčí a poskytuje lepší odezvu na plyn.

Tento motor Land Rover nabídne ve dvou výkonnostních variantách (240 a 290 koní), přičemž silnější provedení je nejvýkonnějším provedení rodiny motorů Ingenium. Tato verze je schopna akcelerovat z nuly na 100 km/h za 6,3 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 231 km/h.

Zákazníci, kteří u modelů Evoque a Discovery Sport zvolí výkonnější zážehový motor Ingenium, získají zároveň exteriérový paket Dynamic, zahrnující větší přední a zadní nárazník a leskle černou masku chladiče a dvacetipalcová kola z lehkých slitin s pěti dělenými paprsky.

Foto_1.jpgFoto_2.jpgFoto_3.jpg

Foto_4.jpg

Land Rover

První vůz Land Rover vznikl ve Velké Británii v roce 1947 jako inspirace americkým Jeepem.

V roce 1978 se značka specializující se na terénní automobily oddělila od Rover Company. Vlastnilo ji BMW a Ford, od roku 2008 patří k indickému Tata Motors.

Range Rover • Range Rover Velar • Range Rover Evoque • Land Rover Discovery • Land Rover Defender

Doporučujeme

Články odjinud