Renault by prý podle všeho měl snížit svůj podíl v automobilce Nissan z důvodu restartování jednání s koncernem FCA. Zprávu o tom vydal magazín  The Wall Street Journal , který vycházel ze zdrojů přímo z aliance .  Francouzská automobilka má v Nissanu v současnosti 43,4% podíl. 

Renault by prý podle všeho měl snížit svůj podíl v automobilce Nissan z důvodu restartování jednání s koncernem FCA. Zprávu o tom vydal magazín The Wall Street Journal, který vycházel ze zdrojů přímo z alianceFrancouzská automobilka má v Nissanu v současnosti 43,4% podíl. 

Na takový krok by však Renault potřeboval učinit ještě nějaké kroky. Tím hlavním bude domluva s francouzskou vládou, která v automobilce vlastní 15% podíl. Právě tamní vláda totiž v červnu, kdy bylo spojení FCA a Renaultu rozjednané a téměř na spadnutí, svými rozvážnými a příliš opatrnými kroky ohledně omezení spolupráce s Nissanem.

Na takový krok by však Renault potřeboval učinit ještě nějaké kroky. Tím hlavním bude domluva s francouzskou vládou, která v automobilce vlastní 15% podíl. Právě tamní vláda totiž v červnu, kdy bylo spojení FCA a Renaultu rozjednané a téměř na spadnutí, svými rozvážnými a příliš opatrnými kroky ohledně omezení spolupráce s Nissanem.

V důsledku toho koncern FCA, konkrétně rodina Agnelli, která řídí Fiat, ze spojení vycouvala. Renault se ale o koncern Fiatu stále zajímá a jedná tak o prodeji podílu v Nissanu i bez otevřených přítomnosti či zájmu druhé strany. Nakonec to tak bude zřejmě Renault, který bude s papíry v ruce hrát na kytaru rodině Angelli pod oknem a prosit o odpuštění.

V důsledku toho koncern FCA, konkrétně rodina Agnelli, která řídí Fiat, ze spojení vycouvala. Renault se ale o koncern Fiatu stále zajímá a jedná tak o prodeji podílu v Nissanu i bez otevřených přítomnosti či zájmu druhé strany. Nakonec to tak bude zřejmě Renault, který bude s papíry v ruce hrát na kytaru rodině Angelli pod oknem a prosit o odpuštění.

Vláda samozřejmě měla ke zvážení takto vážných kroků důvody. Mohlo by to mít dopad a zaměstnané francouzské občany a podíl se ze z 15 stáhl na 7,5 procenta. Automobilky dohodu prý odmítly komentovat, ale dle interních informací se již pomalu rozjíždí druhé kolo dohody.

Vláda samozřejmě měla ke zvážení takto vážných kroků důvody. Mohlo by to mít dopad a zaměstnané francouzské občany a podíl se ze z 15 stáhl na 7,5 procenta. Automobilky dohodu prý odmítly komentovat, ale dle interních informací se již pomalu rozjíždí druhé kolo dohody.

Na takový krok by však Renault potřeboval učinit ještě nějaké kroky. Tím hlavním bude domluva s francouzskou vládou, která v automobilce vlastní 15% podíl. Právě tamní vláda totiž v červnu, kdy bylo spojení FCA a Renaultu rozjednané a téměř na spadnutí, svými rozvážnými a příliš opatrnými kroky ohledně omezení spolupráce s Nissanem.
V důsledku toho koncern FCA, konkrétně rodina Agnelli, která řídí Fiat, ze spojení vycouvala. Renault se ale o koncern Fiatu stále zajímá a jedná tak o prodeji podílu v Nissanu i bez otevřených přítomnosti či zájmu druhé strany. Nakonec to tak bude zřejmě Renault, který bude s papíry v ruce hrát na kytaru rodině Angelli pod oknem a prosit o odpuštění.
Vláda samozřejmě měla ke zvážení takto vážných kroků důvody. Mohlo by to mít dopad a zaměstnané francouzské občany a podíl se ze z 15 stáhl na 7,5 procenta. Automobilky dohodu prý odmítly komentovat, ale dle interních informací se již pomalu rozjíždí druhé kolo dohody.
9
Fotogalerie

Dohoda žije? Renault chce obětovat kus Nissanu, aby mohl spolupracovat s FCA

Partnerství mezi koncernem FCA a automobilkou Renault je možná znovu na spadnutí. Stačí jen udělat pár opatrných kroků.

Renault by prý podle všeho měl snížit svůj podíl v automobilce Nissan z důvodu restartování jednání s koncernem FCA. Zprávu o tom vydal magazín The Wall Street Journal, který vycházel ze zdrojů přímo z aliance. Francouzská automobilka má v Nissanu v současnosti 43,4 % podíl. 

Na takový krok by však Renault potřeboval učinit ještě nějaké kroky. Tím hlavním bude domluva s francouzskou vládou, která v automobilce vlastní 15% podíl. Právě tamní vláda totiž v červnu, kdy bylo spojení FCA a Renaultu rozjednané a téměř na spadnutí, svými rozvážnými a příliš opatrnými kroky ohledně omezení spolupráce s Nissanem.

V důsledku toho koncern FCA, konkrétně rodina Agnelli, která řídí Fiat, ze spojení vycouvala. Renault se ale o koncern Fiatu stále zajímá a jedná tak o prodeji podílu v Nissanu i bez otevřených přítomnosti či zájmu druhé strany. Nakonec to tak bude zřejmě Renault, který bude s papíry v ruce hrát na kytaru rodině Angelli pod oknem a prosit o odpuštění.

Vláda samozřejmě měla ke zvážení takto vážných kroků důvody. Mohlo by to mít dopad na zaměstnané francouzské občany a podíl by se z 15 stáhl na 7,5 %. Automobilky dohodu prý odmítly komentovat, ale dle interních informací se již pomalu rozjíždí druhé kolo dohody.

Doporučujeme

Články odjinud