Porsche Cayenne GTS a elegantnější GTS Coupe se oficiálně představily již v polovině června. Do českého konfigurátoru však zamířily až nyní. Sportovně střižená SUV vyráběná v Bratislavě jsou pro zákazníky, kteří hledají něco mezi verzí S a  brutálním Turbem . K tomu mají i odpovídající hodnoty výkonu a specificky naladěný podvozek. Zdroj: Porsche

Porsche Cayenne GTS a elegantnější GTS Coupe se oficiálně představily již v polovině června. Do českého konfigurátoru však zamířily až nyní. Sportovně střižená SUV vyráběná v Bratislavě jsou pro zákazníky, kteří hledají něco mezi verzí S a brutálním Turbem. K tomu mají i odpovídající hodnoty výkonu a specificky naladěný podvozek. | Zdroj: Porsche

Pod kapotou je dvakrát přeplňovaný osmiválec o výkonu 338 kW (460 koní) a 620 N.m točivého momentu. Výkon se přenáší na všechna čtyři kola pomocí osmistupňové automatické převodovky PDK. Oba vozy akcelerují na stovku za 4,5 sekundy a dosáhnou maximální rychlosti 270 km/h. Zdroj: Porsche

Pod kapotou je dvakrát přeplňovaný osmiválec o výkonu 338 kW (460 koní) a 620 N.m točivého momentu. Výkon se přenáší na všechna čtyři kola pomocí osmistupňové automatické převodovky PDK. Oba vozy akcelerují na stovku za 4,5 sekundy a dosáhnou maximální rychlosti 270 km/h. | Zdroj: Porsche

Porsche Cayenne GTS vás vyjde minimálně na  3.239.000 Kč . Za tuto cenu dostanete černé či bílé auto s 21palcovými koly, interiér čalouněný kůží a s prvky z Alcantary, elektricky ovládaná sportovní sedadla, dvouzónovou klimatizaci, vektorování točivého momentu PTV Plus či stabilizační systém PSM. Zdroj: Porsche

Porsche Cayenne GTS vás vyjde minimálně na 3.239.000 Kč. Za tuto cenu dostanete černé či bílé auto s 21palcovými koly, interiér čalouněný kůží a s prvky z Alcantary, elektricky ovládaná sportovní sedadla, dvouzónovou klimatizaci, vektorování točivého momentu PTV Plus či stabilizační systém PSM. | Zdroj: Porsche

Verze Coupe je o 125 tisíc dražší a kopíruje stejné prvky základní výbavy. Stejné je to i u příplatků. Deset příplatkových laků a šestnáct druhů litých kol jsou jen začátek. Zdroj: Porsche

Verze Coupe je o 125 tisíc dražší a kopíruje stejné prvky základní výbavy. Stejné je to i u příplatků. Deset příplatkových laků a šestnáct druhů litých kol jsou jen začátek. | Zdroj: Porsche

Sportovní SUV si můžete vybavit například paketem s odlehčenou konstrukcí, který za 237.830 Kč vymění klasickou střechu za střechu z karbonu, přidá sportovní výfuky, specifická kola či volant potažený Alcantarou. Zdroj: Porsche

Sportovní SUV si můžete vybavit například paketem s odlehčenou konstrukcí, který za 237.830 Kč vymění klasickou střechu za střechu z karbonu, přidá sportovní výfuky, specifická kola či volant potažený Alcantarou. | Zdroj: Porsche

Mezi dalšími příplatky najdete i vzduchové odpružení, řízení zadní nápravy, head-up displej, karbon-keramické brzdy, asistent nočního vidění, parkovací asistent a spoustu dalších věcí, na které jsme už u Porsche zvyklí. Nebude tak problém se proklikat až k pěti milionům korun. Zdroj: Porsche

Mezi dalšími příplatky najdete i vzduchové odpružení, řízení zadní nápravy, head-up displej, karbon-keramické brzdy, asistent nočního vidění, parkovací asistent a spoustu dalších věcí, na které jsme už u Porsche zvyklí. Nebude tak problém se proklikat až k pěti milionům korun. | Zdroj: Porsche

Range Rover Sport vás pak může stát ještě víc peněz, ovšem výkon jeho osmiválcového motoru snese srovnání spíše s výkonnějším turbem. Podobně je na tom i  Audi SQ8 TFSI , které má oproti GTS 47 koní výhodu. Porsche je prostě drahý špás, ale tak tomu bylo vždycky. Zdroj: Porsche

Range Rover Sport vás pak může stát ještě víc peněz, ovšem výkon jeho osmiválcového motoru snese srovnání spíše s výkonnějším turbem. Podobně je na tom i Audi SQ8 TFSI, které má oproti GTS 47 koní výhodu. Porsche je prostě drahý špás, ale tak tomu bylo vždycky. | Zdroj: Porsche

 Zdroj: Porsche

| Zdroj: Porsche

 Zdroj: Porsche

| Zdroj: Porsche

 Zdroj: Porsche

| Zdroj: Porsche

 Zdroj: Porsche

| Zdroj: Porsche

 Zdroj: Porsche

| Zdroj: Porsche

 Zdroj: Porsche

| Zdroj: Porsche

 Zdroj: Porsche

| Zdroj: Porsche

 Zdroj: Porsche

| Zdroj: Porsche

 Zdroj: Porsche

| Zdroj: Porsche

 Zdroj: Porsche

| Zdroj: Porsche

 Zdroj: Porsche

| Zdroj: Porsche

 Zdroj: Porsche

| Zdroj: Porsche

 Zdroj: Porsche

| Zdroj: Porsche

 Zdroj: Porsche

| Zdroj: Porsche

 Zdroj: Porsche

| Zdroj: Porsche

 Zdroj: Porsche

| Zdroj: Porsche

 Zdroj: Porsche

| Zdroj: Porsche

 Zdroj: Porsche

| Zdroj: Porsche

 Zdroj: Porsche

| Zdroj: Porsche

 Zdroj: Porsche

| Zdroj: Porsche

 Zdroj: Porsche

| Zdroj: Porsche

 Zdroj: Porsche

| Zdroj: Porsche

 Zdroj: Porsche

| Zdroj: Porsche

 Zdroj: Porsche

| Zdroj: Porsche

 Zdroj: Porsche

| Zdroj: Porsche

 Zdroj: Porsche

| Zdroj: Porsche

Pod kapotou je dvakrát přeplňovaný osmiválec o výkonu 338 kW (460 koní) a 620 N.m točivého momentu. Výkon se přenáší na všechna čtyři kola pomocí osmistupňové automatické převodovky PDK. Oba vozy akcelerují na stovku za 4,5 sekundy a dosáhnou maximální rychlosti 270 km/h. Zdroj: Porsche
Porsche Cayenne GTS vás vyjde minimálně na  3.239.000 Kč . Za tuto cenu dostanete černé či bílé auto s 21palcovými koly, interiér čalouněný kůží a s prvky z Alcantary, elektricky ovládaná sportovní sedadla, dvouzónovou klimatizaci, vektorování točivého momentu PTV Plus či stabilizační systém PSM. Zdroj: Porsche
Verze Coupe je o 125 tisíc dražší a kopíruje stejné prvky základní výbavy. Stejné je to i u příplatků. Deset příplatkových laků a šestnáct druhů litých kol jsou jen začátek. Zdroj: Porsche
Sportovní SUV si můžete vybavit například paketem s odlehčenou konstrukcí, který za 237.830 Kč vymění klasickou střechu za střechu z karbonu, přidá sportovní výfuky, specifická kola či volant potažený Alcantarou. Zdroj: Porsche
33
Fotogalerie

Nové Porsche Cayenne GTS má české ceny. Za ďábla z Bratislavy se prohnete

Druhé nejrychlejší Porsche Cayenne si už mohou konfigurovat i zákazníci z Česka. Již tradičně to bude jejich bankovní účty hodně bolet.

Porsche Cayenne GTS a elegantnější GTS Coupe se oficiálně představily již v polovině června. Do českého konfigurátoru však zamířily až nyní. Sportovně střižená SUV vyráběná v Bratislavě jsou pro zákazníky, kteří hledají něco mezi verzí S a brutálním Turbem. K tomu mají i odpovídající hodnoty výkonu a specificky naladěný podvozek.

Pod kapotou je dvakrát přeplňovaný osmiválec o výkonu 338 kW (460 koní) a 620 N.m točivého momentu. Výkon se přenáší na všechna čtyři kola pomocí osmistupňové automatické převodovky PDK. Oba vozy akcelerují na stovku za 4,5 sekundy a dosáhnou maximální rychlosti 270 km/h.

Porsche Cayenne GTS vás vyjde minimálně na 3.239.000 Kč. Za tuto cenu dostanete černé či bílé auto s 21palcovými koly, interiér čalouněný kůží a s prvky z Alcantary, elektricky ovládaná sportovní sedadla, dvouzónovou klimatizaci, vektorování točivého momentu PTV Plus či stabilizační systém PSM.

Verze Coupe je o 125 tisíc dražší a kopíruje stejné prvky základní výbavy. Stejné je to i u příplatků. Deset příplatkových laků a šestnáct druhů litých kol jsou jen začátek. Sportovní SUV si můžete vybavit například paketem s odlehčenou konstrukcí, který za 237.830 Kč vymění klasickou střechu za střechu z karbonu, přidá sportovní výfuky, specifická kola či volant potažený Alcantarou.

Mezi dalšími příplatky najdete i vzduchové odpružení, řízení kol zadní nápravy, head-up displej, karbon-keramické brzdy, asistent nočního vidění, parkovací asistent a spoustu dalších věcí, na které jsme už u Porsche zvyklí. Nebude tak problém se proklikat až k pěti milionům korun.

Porsche

Porsche je německý výrobce sportovních automobilů. Firmu založil v roce 1931 Ferdinand Porsche. V roce 1961 vznikl první model legendární řady 911, která se stále vyrábí.

V roce 2009 Porsche – coby velmi profitabilní automobilku – ovládl Volkswagen.

Porsche 718 • Porsche 911 • Porsche Taycan • Porsche Panamera • Porsche Macan • Porsche Cayenne

Doporučujeme

Články odjinud