Podle Vítězslava Pelce, tiskového mluvčího českého zastoupení Škodovky, se už na březnovém autosalonu v Ženevě dočkáme omlazeného provedení Fabie | Škoda Fabia

Podle Vítězslava Pelce, tiskového mluvčího českého zastoupení Škodovky, se už na březnovém autosalonu v Ženevě dočkáme omlazeného provedení Fabie | Škoda Fabia

Informaci uvedl ve svém nejnovějším vydání časopis Auto Tip, který zveřejnil také možnou podobu karoserie a interiéru | Škoda Fabia

Informaci uvedl ve svém nejnovějším vydání časopis Auto Tip, který zveřejnil také možnou podobu karoserie a interiéru | Škoda Fabia

Na rozdíl sesterských modelů Polo a Ibiza zatím Fabia s největší pravděpodobností nedostane modulární základ MQB A0, pohonnou a palubní technikou se k nim však vůz z Mladé Boleslavi zřejmě přiblíží | Škoda Fabia

Na rozdíl sesterských modelů Polo a Ibiza zatím Fabia s největší pravděpodobností nedostane modulární základ MQB A0, pohonnou a palubní technikou se k nim však vůz z Mladé Boleslavi zřejmě přiblíží | Škoda Fabia

V rámci faceliftu by mělo dojít k mírným změnám vzhledu. Auto Tip počítá s užšími předními světlomety, o kterých ostatně vypovídají i zatím slušně maskované prototypy testované na našich silnicích | Škoda Fabia

V rámci faceliftu by mělo dojít k mírným změnám vzhledu. Auto Tip počítá s užšími předními světlomety, o kterých ostatně vypovídají i zatím slušně maskované prototypy testované na našich silnicích | Škoda Fabia

Vzadu bychom měli najít svítilny využívající diodovou techniku a lehce přepracovaný tvar nárazníku. Současné Polo a Ibiza napovídají také použití digitálního přístrojového štítu, infotainmentu se „skleněným“ displejem a dvouzónové automatické klimatizace, tyto prvky si ale podle nás Škodovka schová na mezigenerační obměnu | Škoda Fabia

Vzadu bychom měli najít svítilny využívající diodovou techniku a lehce přepracovaný tvar nárazníku. Současné Polo a Ibiza napovídají také použití digitálního přístrojového štítu, infotainmentu se „skleněným“ displejem a dvouzónové automatické klimatizace, tyto prvky si ale podle nás Škodovka schová na mezigenerační obměnu | Škoda Fabia

Fabia již v rámci změn pro modelový rok 2018 dostala motor 1.0 TSI s výkony 70 a 81 kW a vypadla čtyřválcová dvanáctistovka TSI | Škoda Fabia

Fabia již v rámci změn pro modelový rok 2018 dostala motor 1.0 TSI s výkony 70 a 81 kW a vypadla čtyřválcová dvanáctistovka TSI | Škoda Fabia

Facelift by mohl přinést navýšení výkon silnější verze na 85 kW, z nabídky by se rovněž mohla odporoučet čtrnáctistovka TDI, která v malém voze nedává příliš smysl | Škoda Fabia

Facelift by mohl přinést navýšení výkon silnější verze na 85 kW, z nabídky by se rovněž mohla odporoučet čtrnáctistovka TDI, která v malém voze nedává příliš smysl | Škoda Fabia

 | Škoda Fabia

| Škoda Fabia

Ve vzduchu visí možnost použití motoru 1.0 TGI (66 kW) spalujícího benzin i zemní plyn. Podle zvyklostí Škody by měl dostat označení G-Tec | Škoda Fabia

Ve vzduchu visí možnost použití motoru 1.0 TGI (66 kW) spalujícího benzin i zemní plyn. Podle zvyklostí Škody by měl dostat označení G-Tec | Škoda Fabia

 | Škoda Fabia

| Škoda Fabia

 | Škoda Fabia

| Škoda Fabia

 | Škoda Fabia

| Škoda Fabia

 | Škoda Fabia

| Škoda Fabia

 | Škoda Fabia

| Škoda Fabia

 | Škoda Fabia

| Škoda Fabia

Informaci uvedl ve svém nejnovějším vydání časopis Auto Tip, který zveřejnil také možnou podobu karoserie a interiéru | Škoda Fabia
Na rozdíl sesterských modelů Polo a Ibiza zatím Fabia s největší pravděpodobností nedostane modulární základ MQB A0, pohonnou a palubní technikou se k nim však vůz z Mladé Boleslavi zřejmě přiblíží | Škoda Fabia
V rámci faceliftu by mělo dojít k mírným změnám vzhledu. Auto Tip počítá s užšími předními světlomety, o kterých ostatně vypovídají i zatím slušně maskované prototypy testované na našich silnicích | Škoda Fabia
Vzadu bychom měli najít svítilny využívající diodovou techniku a lehce přepracovaný tvar nárazníku. Současné Polo a Ibiza napovídají také použití digitálního přístrojového štítu, infotainmentu se „skleněným“ displejem a dvouzónové automatické klimatizace, tyto prvky si ale podle nás Škodovka schová na mezigenerační obměnu | Škoda Fabia
15
Fotogalerie

Potvrzeno: Nová Škoda Fabia míří do Ženevy!

Na březnovém autosalonu v Ženevě představí Škoda Auto omlazenou verzi modelu Fabia. V prodeji by se vůz mohl objevit už v polovině roku 2018.

Souhrnný článek o novinkách s nabídce Škody Auto, jsme na Autorevue zveřejnili před už před koncem loňského roku. Jenže zatímco tehdy šlo o poznatky z německého fora věnujícího se mladoboleslavské automobilce, nyní si můžeme začít odškrtávat první oficiálně potvrzené informace.

Podle Vítězslava Pelce, tiskového mluvčího českého zastoupení Škodovky, se už na březnovém autosalonu v Ženevě dočkáme omlazeného provedení Fabie. Informaci uvedl ve svém nejnovějším vydání časopis Auto Tip, který zveřejnil také možnou podobu karoserie a interiéru. Na rozdíl sesterských modelů Polo a Ibiza zatím Fabia s největší pravděpodobností nedostane modulární základ MQB A0, pohonnou a palubní technikou se k nim však vůz z Mladé Boleslavi zřejmě přiblíží.

V rámci faceliftu by mělo dojít k mírným změnám vzhledu. Auto Tip počítá s užšími předními světlomety, o kterých ostatně vypovídají i zatím slušně maskované prototypy testované na našich silnicích. Vzadu bychom měli najít svítilny využívající diodovou techniku a lehce přepracovaný tvar nárazníku. Současné Polo a Ibiza napovídají také použití digitálního přístrojového štítu, infotainmentu se „skleněným“ displejem a dvouzónové automatické klimatizace, tyto prvky si ale podle nás Škodovka schová na mezigenerační obměnu.

Fabia již v rámci změn pro modelový rok 2018 dostala motor 1.0 TSI s výkony 70 a 81 kW a vypadla čtyřválcová dvanáctistovka TSI. Facelift by mohl přinést navýšení výkon silnější verze na 85 kW, z nabídky by se rovněž mohla odporoučet čtrnáctistovka TDI, která v malém voze nedává příliš smysl. Ve vzduchu visí možnost použití motoru 1.0 TGI (66 kW) spalujícího benzin i zemní plyn. Podle zvyklostí Škody by měl dostat označení G-Tec.

Škoda Fabia

Škoda Fabia je českým zástupcem v konkurencí nabitém segmentu B. Jako poslední vůz své třídy nabízí i karoserii kombi a mimo soukromých zákazníků je oblíbená také jako referentský vůz ve firmách na leasing. Čtvrtá generace modelu měla světovou premiéru 4. května 2021 prostřednictvím unikátní virtuální prezentace.

První jízdy s prototypy 4. generace • Ceny a výbava • Nejlevnější verze • Minitest Škoda Fabia III Combi 1.0 TSI • Historie Škody Fabia 

Doporučujeme

Články odjinud