Uvedení plug-in hybridního Peugeotu 3008 oznámila francouzská automobilka už minulý rok společně s příjezdem obdobně  elektrifikované verze modelu 508 . | Peugeot 3008 GT Hybrid4 Zdroj: Peugeot

Uvedení plug-in hybridního Peugeotu 3008 oznámila francouzská automobilka už minulý rok společně s příjezdem obdobně elektrifikované verze modelu 508. | Peugeot 3008 GT Hybrid4 | Zdroj: Peugeot

Ve Francii putuje do prodeje 3008 GT Hybrid4 již nyní, pro ostatní země Evropy bude k mání od letošního října, přičemž později chystá značka další levnější variantu, viz níže. | Peugeot 3008 GT Hybrid4 & 508 Hybrid Zdroj: Peugeot

Ve Francii putuje do prodeje 3008 GT Hybrid4 již nyní, pro ostatní země Evropy bude k mání od letošního října, přičemž později chystá značka další levnější variantu, viz níže. | Peugeot 3008 GT Hybrid4 & 508 Hybrid | Zdroj: Peugeot

SUV pohání soustava benzinového čtyřválce 1,6 PureTech a dvou elektromotorů – jeden je na přední nápravě spojený s automatickou osmistupňovou převodovkou... | Peugeot 3008 GT Hybrid4 Zdroj: Peugeot

SUV pohání soustava benzinového čtyřválce 1,6 PureTech a dvou elektromotorů – jeden je na přední nápravě spojený s automatickou osmistupňovou převodovkou... | Peugeot 3008 GT Hybrid4 | Zdroj: Peugeot

...druhý zajišťuje pohon kol zadní nápravy. Peugeot přitom tvrdí, že zástavba elektromotoru vzadu nijak nenarušila objem kufru 520 litrů. | Peugeot 3008 GT Hybrid4 Zdroj: Peugeot

...druhý zajišťuje pohon kol zadní nápravy. Peugeot přitom tvrdí, že zástavba elektromotoru vzadu nijak nenarušila objem kufru 520 litrů. | Peugeot 3008 GT Hybrid4 | Zdroj: Peugeot

Standardem je tedy pohon všech kol, přičemž výkon hybridního ústrojí čítá 220 kW (300 koní). Díky baterii o kapacitě 13,2 kWh lze ujet v čistě elektrickém režimu až 59 kilometrů. | Peugeot 3008 GT Hybrid4 Zdroj: Peugeot

Standardem je tedy pohon všech kol, přičemž výkon hybridního ústrojí čítá 220 kW (300 koní). Díky baterii o kapacitě 13,2 kWh lze ujet v čistě elektrickém režimu až 59 kilometrů. | Peugeot 3008 GT Hybrid4 | Zdroj: Peugeot

Zrychlení z nuly na 100 km/h při nasazení všech motorů čítá 5,9 vteřiny. Nejrychleji se poté baterie dobijí pomocí Wallboxu, 100 % kapacity je dosaženo za 1 hodinu 45 minut. | Peugeot 3008 GT Hybrid4 Zdroj: Peugeot

Zrychlení z nuly na 100 km/h při nasazení všech motorů čítá 5,9 vteřiny. Nejrychleji se poté baterie dobijí pomocí Wallboxu, 100 % kapacity je dosaženo za 1 hodinu 45 minut. | Peugeot 3008 GT Hybrid4 | Zdroj: Peugeot

Hybridní motorizace bude dostupná výhradně s nejvyšší úrovní výbavy GT. Standardem je zde čalounění Alcantarou v šedém odstínu v kombinaci s obložením z pravého dubového dřeva. | Peugeot 3008 GT Hybrid4 Zdroj: Peugeot

Hybridní motorizace bude dostupná výhradně s nejvyšší úrovní výbavy GT. Standardem je zde čalounění Alcantarou v šedém odstínu v kombinaci s obložením z pravého dubového dřeva. | Peugeot 3008 GT Hybrid4 | Zdroj: Peugeot

Mimo to nechybí i nové asistenční systémy jako adaptivní tempomat s funkcí Stop&Go nebo systém udržování jízdy v pruhu, které si 3008 převzalo z modelu 508. | Peugeot 3008 GT Zdroj: Peugeot

Mimo to nechybí i nové asistenční systémy jako adaptivní tempomat s funkcí Stop&Go nebo systém udržování jízdy v pruhu, které si 3008 převzalo z modelu 508. | Peugeot 3008 GT | Zdroj: Peugeot

Cenovky 3008 GT Hybrid4 tedy zatím ještě neznáme, každopádně bude ale Peugeot později nabízet i levnější variantu Hybrid... | Peugeot 3008 GT Zdroj: Peugeot

Cenovky 3008 GT Hybrid4 tedy zatím ještě neznáme, každopádně bude ale Peugeot později nabízet i levnější variantu Hybrid... | Peugeot 3008 GT | Zdroj: Peugeot

...která bude spoléhat pouze na pohon předních kol a kombinovaný výkon 165 kW (225 koní). Tuto verzi máme očekávat na jaře 2020. | Peugeot 3008 GT Zdroj: Peugeot

...která bude spoléhat pouze na pohon předních kol a kombinovaný výkon 165 kW (225 koní). Tuto verzi máme očekávat na jaře 2020. | Peugeot 3008 GT | Zdroj: Peugeot

Peugeot 3008 GT Zdroj: Peugeot

Peugeot 3008 GT | Zdroj: Peugeot

Peugeot 3008 GT Zdroj: Peugeot

Peugeot 3008 GT | Zdroj: Peugeot

Peugeot 3008 GT Zdroj: Peugeot

Peugeot 3008 GT | Zdroj: Peugeot

Peugeot 3008 GT Zdroj: Peugeot

Peugeot 3008 GT | Zdroj: Peugeot

Ve Francii putuje do prodeje 3008 GT Hybrid4 již nyní, pro ostatní země Evropy bude k mání od letošního října, přičemž později chystá značka další levnější variantu, viz níže. | Peugeot 3008 GT Hybrid4 & 508 Hybrid Zdroj: Peugeot
SUV pohání soustava benzinového čtyřválce 1,6 PureTech a dvou elektromotorů – jeden je na přední nápravě spojený s automatickou osmistupňovou převodovkou... | Peugeot 3008 GT Hybrid4 Zdroj: Peugeot
...druhý zajišťuje pohon kol zadní nápravy. Peugeot přitom tvrdí, že zástavba elektromotoru vzadu nijak nenarušila objem kufru 520 litrů. | Peugeot 3008 GT Hybrid4 Zdroj: Peugeot
Standardem je tedy pohon všech kol, přičemž výkon hybridního ústrojí čítá 220 kW (300 koní). Díky baterii o kapacitě 13,2 kWh lze ujet v čistě elektrickém režimu až 59 kilometrů. | Peugeot 3008 GT Hybrid4 Zdroj: Peugeot
14
Fotogalerie

Peugeot 3008 GT Hybrid4 detailněji: Má 300 koní, ale spotřebuje jen 1,25 l/100 km

Plug-in hybridní varianta SUV 3008 se pomalu blíží na český trh a Peugeot ještě naposledy upřesňuje pár maličkostí o technice a výbavě.

Uvedení plug-in hybridního Peugeotu 3008 oznámila francouzská automobilka už minulý rok společně s příjezdem obdobně elektrifikované verze modelu 508. Ve Francii putuje do prodeje 3008 GT Hybrid4 již nyní, pro ostatní země Evropy bude k mání od letošního října, přičemž později chystá značka další levnější variantu, viz níže.

SUV pohání soustava benzinového čtyřválce 1,6 PureTech a dvou elektromotorů – jeden je na přední nápravě spojený s automatickou osmistupňovou převodovkou, druhý zajišťuje pohon kol zadních kol. Peugeot přitom tvrdí, že zástavba elektromotoru vzadu nijak nenarušila objem kufru 520 litrů.

Standardem je tedy pohon všech kol, přičemž výkon hybridního ústrojí čítá 220 kW (300 koní). Díky baterii o kapacitě 13,2 kWh lze ujet v čistě elektrickém režimu až 59 kilometrů. Zrychlení z nuly na 100 km/h při nasazení všech motorů zabere 5,9 sekundy. Nejrychleji se baterie dobijí pomocí Wallboxu, 100 % kapacity je dosaženo za 1 hodinu 45 minut.

Spotřebu zatím Peugeot neuvádí, nic nám ale nebrání si ji pro představu dopočítat z udávaných 29 gramů CO2 na kilometr podle WLTP. Dělá to 1,25 l/100 km.

Hybridní verze bude dostupná výhradně s nejvyšší úrovní výbavy GT. Standardem je čalounění Alcantarou v šedém odstínu v kombinaci s obložením z pravého dubového dřeva. Mimo to nechybí i nové asistenční systémy jako adaptivní tempomat s funkcí Stop&Go nebo systém udržování jízdy v pruhu, které si 3008 převzalo z modelu 508.

Cenovky 3008 GT Hybrid4 tedy zatím ještě neznáme, každopádně bude ale Peugeot později nabízet i levnější variantu Hybrid, která bude spoléhat pouze na pohon předních kol a kombinovaný výkon 165 kW (225 koní). Tuto verzi máme očekávat na jaře 2020.

Galerie doplněna o standardní Peugeot 3008 GT.

Peugeot

Peugeot je největší francouzská automobilka, od roku 2021 patřící do skupiny Stellantis.

Rodinná firma vznikla už v roce 1810, roku 1858 přijala svůj typický znak. První vozítko, kterému lze říkat automobil, Peugeot vyrobil v roce 1899.

Peugeot 108 • Peugeot 208 • Peugeot 308 • Peugeot 2008 • Peugeot 3008 • Peugeot 5008 • Peugeot 508 SW • Peugeot Rifter • Peugeot Traveller • Peugeot Boxer

Doporučujeme

Články odjinud