Upravený motor, pár změn na karosérii, několik úprav v interiéru a z běžné luxusní limuzíny vám v garáži bude stát šperk, jediný v kraji.
Lorinser začal verzí S350 a vidlicový šestiválec má po adresných úpravách výkon zvednutý o 19 kW na 219 kW (298 k). U Mercedesu S500 se díky nové řídící jednotce, přepracovanému sání a výměně výfukového systému dosáhlo výkonu 309 kW (420 k), což je nárůst o 24 kW oproti sériové verzi. U obou verzí je možné odstranit elektronické omezení nejvyšší rychlosti.
Komu by tyto základní modifikace nestačily, stačí říct a Lorinser sáhne po kompresoru. Díky přeplňování má agregát 5.5 l V8 výkon 366 kW (498 k) a maximální točivý moment vzroste zhruba o 20 procent (výsledně cca 650 Nm).
Na karosérii jsou vidět úpravy na předním nárazníku, za předními blatníky se objevily výdechy, na bocích jsou rozšířené prahy a změny se dotkly i zadního nárazníku. Zákazník si dále bude moci vybrat z několika různých designů 18 a 19palcových ráfků. Pro interiér je připraveno luxusní čalounění a doplňky obložení v několika barevných provedeních.
Lorinser S-klasse