Modernizovaná  Kia Stinger  se konečně ukázala i v evropské specifikaci. Kia informuje, že v nabídce zůstane exkluzivně šestiválcový motor o objemu 3,3 litru. Tato verze prý jasně kralovala prodejům a osud dříve prezentovaného čtyřválce na našem trhu je tak nejasný. Aktualizovaný šestiválcový motor má sílu 373 koní v 6000 otáčkách za minutu. Zdroj: Kia

Modernizovaná Kia Stinger se konečně ukázala i v evropské specifikaci. Kia informuje, že v nabídce zůstane exkluzivně šestiválcový motor o objemu 3,3 litru. Tato verze prý jasně kralovala prodejům a osud dříve prezentovaného čtyřválce na našem trhu je tak nejasný. Aktualizovaný šestiválcový motor má sílu 373 koní v 6000 otáčkách za minutu. | Zdroj: Kia

Točivý moment 510 N.m pak dorazí v rozmezí 1300 až 4500 otáček. Motor je spárovaný s osmistupňovou automatickou převodovkou a bude pohánět všechna čtyři kola. Verze s pohonem zadních kol je určena pouze pro trhy s pravostranným řízením. Akcelerace z 0 na 100 km/h za 4,9 sekundy je nejrychlejší v historii značky. Zdroj: Kia

Točivý moment 510 N.m pak dorazí v rozmezí 1300 až 4500 otáček. Motor je spárovaný s osmistupňovou automatickou převodovkou a bude pohánět všechna čtyři kola. Verze s pohonem zadních kol je určena pouze pro trhy s pravostranným řízením. Akcelerace z 0 na 100 km/h za 4,9 sekundy je nejrychlejší v historii značky. | Zdroj: Kia

Design vozu zvenku se změnil nepatrně. Uvnitř vás ale čeká několik příjemných novinek. Infotainment s úhlopříčkou 10,25“ je již ve standardní výbavě a umí například připojení dvou chytrých telefonů najednou. Apple Carplay a Android Auto je samozřejmostí. Novinkou je i Remote Engine Start, který umožňuje nastartovat auto na dálku přes chytrý klíč. Zdroj: Kia

Design vozu zvenku se změnil nepatrně. Uvnitř vás ale čeká několik příjemných novinek. Infotainment s úhlopříčkou 10,25“ je již ve standardní výbavě a umí například připojení dvou chytrých telefonů najednou. Apple Carplay a Android Auto je samozřejmostí. Novinkou je i Remote Engine Start, který umožňuje nastartovat auto na dálku přes chytrý klíč. | Zdroj: Kia

Soubor asistenčních systémů je nyní obohacen například o sledování slepého úhlu. K mání je i nový design 19palcových kol. Standardem pro evropský trh bude již tradiční sedmiletá záruka. Bližší informace o dostupnosti na různých trzích a cenách budou následovat. Zdroj: Kia

Soubor asistenčních systémů je nyní obohacen například o sledování slepého úhlu. K mání je i nový design 19palcových kol. Standardem pro evropský trh bude již tradiční sedmiletá záruka. Bližší informace o dostupnosti na různých trzích a cenách budou následovat. | Zdroj: Kia

(Korejská verze vozu) Na modernizovanou Kiu Stinger jsme se poprvé podívali  v polovině tohoto měsíce , kdy nám odhalila designové změny. Na prvních fotografiích nám automobilka ukázala korejskou specifikaci vozu, která by se však od té evropské neměla nijak zásadně lišit. Čekat by nás měly nové LED světlomety i rozšířená nabídka litých kol. Zdroj: Kia

(Korejská verze vozu) Na modernizovanou Kiu Stinger jsme se poprvé podívali v polovině tohoto měsíce, kdy nám odhalila designové změny. Na prvních fotografiích nám automobilka ukázala korejskou specifikaci vozu, která by se však od té evropské neměla nijak zásadně lišit. Čekat by nás měly nové LED světlomety i rozšířená nabídka litých kol. | Zdroj: Kia

(Korejská verze vozu) Zdroj: Kia

(Korejská verze vozu) | Zdroj: Kia

(Korejská verze vozu) Zdroj: Kia

(Korejská verze vozu) | Zdroj: Kia

(Korejská verze vozu)  Zdroj: Kia

(Korejská verze vozu)  | Zdroj: Kia

(Korejská verze vozu) Zhruba po třech letech od uvedení se Kia pouští do modernizace svého sportovního „fastbacku“ Stinger. K oficiálnímu předvedení teprve dojde... Zdroj: Kia

(Korejská verze vozu) Zhruba po třech letech od uvedení se Kia pouští do modernizace svého sportovního „fastbacku“ Stinger. K oficiálnímu předvedení teprve dojde... | Zdroj: Kia

(Korejská verze vozu) Nyní se značka pochlubila s detailnějšími technickými specifikacemi. Řidičsky nejvíce orientovaný model značky  Kia  dostane nový agregát 2.5 T-GDi o výkonu 304 koní a 422 N.m točivého momentu. Na ten si ale budeme muset nechat zajít chuť, protože bude dostupný pouze pro korejský trh, Spojené státy a Mexiko. Zdroj: Kia

(Korejská verze vozu) Nyní se značka pochlubila s detailnějšími technickými specifikacemi. Řidičsky nejvíce orientovaný model značky Kia dostane nový agregát 2.5 T-GDi o výkonu 304 koní a 422 N.m točivého momentu. Na ten si ale budeme muset nechat zajít chuť, protože bude dostupný pouze pro korejský trh, Spojené státy a Mexiko. | Zdroj: Kia

(Korejská verze vozu) Nám pak v nabídce zůstane dvakrát přeplňovaný šestiválec 3.3 T-GDi s novým elektronickým systémem variabilních výfukových ventilů. Výkon se zvýšil o 3 koně na výsledných 373 při 6000 otáčkách za minutu. Dvoulitrový přeplňovaný čtyřválec o výkonu 255 koní v nabídce také zůstává. Zdroj: Kia

(Korejská verze vozu) Nám pak v nabídce zůstane dvakrát přeplňovaný šestiválec 3.3 T-GDi s novým elektronickým systémem variabilních výfukových ventilů. Výkon se zvýšil o 3 koně na výsledných 373 při 6000 otáčkách za minutu. Dvoulitrový přeplňovaný čtyřválec o výkonu 255 koní v nabídce také zůstává. | Zdroj: Kia

Uvnitř bude výbavou na přání nový infotainment s úhlopříčkou 10,25“ s podporou zrcadlení chytrých telefonů, možností rozdělit obrazovku na dvě části, připojení bluetooth pro celkem dvě zařízení a rozšířené hlasové ovládání. Standardní TFT displej přístrojového štítu se zvětšil o 0,7“. K dispozici bude i digitální řešení o velikosti 7“. Zdroj: Kia

Uvnitř bude výbavou na přání nový infotainment s úhlopříčkou 10,25“ s podporou zrcadlení chytrých telefonů, možností rozdělit obrazovku na dvě části, připojení bluetooth pro celkem dvě zařízení a rozšířené hlasové ovládání. Standardní TFT displej přístrojového štítu se zvětšil o 0,7“. K dispozici bude i digitální řešení o velikosti 7“. | Zdroj: Kia

Točivý moment 510 N.m pak dorazí v rozmezí 1300 až 4500 otáček. Motor je spárovaný s osmistupňovou automatickou převodovkou a bude pohánět všechna čtyři kola. Verze s pohonem zadních kol je určena pouze pro trhy s pravostranným řízením. Akcelerace z 0 na 100 km/h za 4,9 sekundy je nejrychlejší v historii značky. Zdroj: Kia
Design vozu zvenku se změnil nepatrně. Uvnitř vás ale čeká několik příjemných novinek. Infotainment s úhlopříčkou 10,25“ je již ve standardní výbavě a umí například připojení dvou chytrých telefonů najednou. Apple Carplay a Android Auto je samozřejmostí. Novinkou je i Remote Engine Start, který umožňuje nastartovat auto na dálku přes chytrý klíč. Zdroj: Kia
Soubor asistenčních systémů je nyní obohacen například o sledování slepého úhlu. K mání je i nový design 19palcových kol. Standardem pro evropský trh bude již tradiční sedmiletá záruka. Bližší informace o dostupnosti na různých trzích a cenách budou následovat. Zdroj: Kia
(Korejská verze vozu) Na modernizovanou Kiu Stinger jsme se poprvé podívali  v polovině tohoto měsíce , kdy nám odhalila designové změny. Na prvních fotografiích nám automobilka ukázala korejskou specifikaci vozu, která by se však od té evropské neměla nijak zásadně lišit. Čekat by nás měly nové LED světlomety i rozšířená nabídka litých kol. Zdroj: Kia
12
Fotogalerie

Nová Kia Stinger ukazuje evropskou specifikaci. Šestiválec je jediná volba

Novou Kiu Stinger již se čtyřválcovým motorem nekoupíte. Podle automobilky měl šestiválec majoritní podíl.

Modernizovaná Kia Stinger se konečně ukázala i v evropské specifikaci. Kia informuje, že v nabídce zůstane exkluzivně šestiválcový motor o objemu 3,3 litru. Tato verze prý jasně kralovala prodejům a osud dříve prezentovaného čtyřválce je tak na našem trhu nejasný.

Aktualizovaný šestiválcový motor má 373 koní v 6000 otáčkách za minutu. Točivý moment 510 N.m pak dorazí v rozmezí 1300 až 4500 otáček. Motor je spárovaný s osmistupňovou automatickou převodovkou a bude pohánět všechna čtyři kola. Verze s pohonem zadních kol je určena pouze pro trhy s pravostranným řízením. Akcelerace z 0 na 100 km/h za 4,9 sekundy je nejrychlejší v historii značky.

Design vozu zvenku se změnil nepatrně. Uvnitř vás ale čeká několik příjemných novinek. Infotainment s úhlopříčkou 10,25“ je již ve standardní výbavě a umí například připojení dvou chytrých telefonů najednou. Apple Carplay a Android Auto je samozřejmostí. Novinkou je i Remote Engine Start, který umožňuje nastartovat auto na dálku přes chytrý klíč.

Soubor asistenčních systémů je nyní obohacen například o sledování slepého úhlu. K mání je i nový design 19palcových kol. Standardem pro evropský trh bude již tradiční sedmiletá záruka. Bližší informace o dostupnosti na různých trzích a cenách budou následovat.

Galerie doplněna o korejskou verzi vozu.

Kia

Nejstarší korejská automobilka Kia byla založena v roce 1944, automobily začala ale vyrábět až v roce 1974. Do společnosti po jejím bankrotu vstoupil v roce 1998 Hyundai.

Automobilka své vozy vyrábí i v továrnách v Česku a na Slovensku, mimo jiné i Kia Ceed.

Kia Picanto • Kia Rio •​ Kia Ceed •​ Kia Sportage •​ Kia Sorento •​ Kia Stonic •​ Kia e-Soul •​ Kia Niro

Doporučujeme

Články odjinud