O limitované verzi Nissanu GT-R od karosárny Italdesign jsme se poprvé dozvěděli někdy minulý rok. Od té doby nám již Italové  ukázali tvorbu konceptu GT-R50 ... | Nissan GT-R50 by Italdesign Zdroj: Nissan/Italdesign

O limitované verzi Nissanu GT-R od karosárny Italdesign jsme se poprvé dozvěděli někdy minulý rok. Od té doby nám již Italové ukázali tvorbu konceptu GT-R50... | Nissan GT-R50 by Italdesign | Zdroj: Nissan/Italdesign

...model jsme už mohli také  spatřit v pohybu  a teď firma představuje konečnou produkční specifikaci, která zanedlouho potěší úzký okruh 50 šťastných majitelů. | Nissan GT-R50 by Italdesign Zdroj: Nissan/Italdesign

...model jsme už mohli také spatřit v pohybu a teď firma představuje konečnou produkční specifikaci, která zanedlouho potěší úzký okruh 50 šťastných majitelů. | Nissan GT-R50 by Italdesign | Zdroj: Nissan/Italdesign

Projekt GT-R50 vznikl jako oslava 50. výročí studia Italdesign Giugiaro a zároveň existence legendárního označení GT-R v historii Nissanu. | Nissan GT-R50 by Italdesign Zdroj: Nissan/Italdesign

Projekt GT-R50 vznikl jako oslava 50. výročí studia Italdesign Giugiaro a zároveň existence legendárního označení GT-R v historii Nissanu. | Nissan GT-R50 by Italdesign | Zdroj: Nissan/Italdesign

Technicky vychází z ostřejšího GT-R Nismo, který ovšem podstoupil další ladění. | Nissan GT-R50 by Italdesign Zdroj: Nissan/Italdesign

Technicky vychází z ostřejšího GT-R Nismo, který ovšem podstoupil další ladění. | Nissan GT-R50 by Italdesign | Zdroj: Nissan/Italdesign

Dvakrát přeplňovaný V6 o objemu 3,8 litru dostal turbodmychadla ze závodního modelu GT3 a několik dalších podstatných úprav uvnitř. Bude tak produkovat 530 kW (720 koní) a točivý moment 780 N.m. | Nissan GT-R50 by Italdesign Zdroj: Nissan/Italdesign

Dvakrát přeplňovaný V6 o objemu 3,8 litru dostal turbodmychadla ze závodního modelu GT3 a několik dalších podstatných úprav uvnitř. Bude tak produkovat 530 kW (720 koní) a točivý moment 780 N.m. | Nissan GT-R50 by Italdesign | Zdroj: Nissan/Italdesign

Od původního konceptu se pak nově zveřejněné rendery produkční verze v podstatě vůbec neliší (kromě zrcátek), což je jedině dobře. | Nissan GT-R50 by Italdesign Zdroj: Nissan/Italdesign

Od původního konceptu se pak nově zveřejněné rendery produkční verze v podstatě vůbec neliší (kromě zrcátek), což je jedině dobře. | Nissan GT-R50 by Italdesign | Zdroj: Nissan/Italdesign

Ostatně zbrusu nová karoserie je na vozu největším tahákem a udržuje si tedy charakter konceptuálního auta se silniční homologací. Nissan a Italdesign zmiňují, že seznam objednávek se už začíná rychle zaplňovat. | Nissan GT-R50 by Italdesign Zdroj: Nissan/Italdesign

Ostatně zbrusu nová karoserie je na vozu největším tahákem a udržuje si tedy charakter konceptuálního auta se silniční homologací. Nissan a Italdesign zmiňují, že seznam objednávek se už začíná rychle zaplňovat. | Nissan GT-R50 by Italdesign | Zdroj: Nissan/Italdesign

Prvního vyrobený zákaznický kus bude vystaven příští rok na březnovém autosalonu v Ženevě. Italdesign samozřejmě zájemcům poskytuje kompletní možnosti personalizace vozu... | Nissan GT-R50 by Italdesign Zdroj: Nissan/Italdesign

Prvního vyrobený zákaznický kus bude vystaven příští rok na březnovém autosalonu v Ženevě. Italdesign samozřejmě zájemcům poskytuje kompletní možnosti personalizace vozu... | Nissan GT-R50 by Italdesign | Zdroj: Nissan/Italdesign

...takže by se měly všechny kusy jistým způsobem odlišovat. Postupnou dodávku vozů pak studio očekává do konce roku 2021. | Nissan GT-R50 by Italdesign Zdroj: Nissan/Italdesign

...takže by se měly všechny kusy jistým způsobem odlišovat. Postupnou dodávku vozů pak studio očekává do konce roku 2021. | Nissan GT-R50 by Italdesign | Zdroj: Nissan/Italdesign

Základní cenovka GT-R50 od Italdesignu čítá tučných 990.000 euro (asi 25,2 milionu korun). Tedy o slušnou částku více, než v případě standardního Nissanu GT-R Nismo, který u nás  začíná na ceně 5.329.500 Kč . | Nissan GT-R50 by Italdesign Zdroj: Nissan/Italdesign

Základní cenovka GT-R50 od Italdesignu čítá tučných 990.000 euro (asi 25,2 milionu korun). Tedy o slušnou částku více, než v případě standardního Nissanu GT-R Nismo, který u nás začíná na ceně 5.329.500 Kč. | Nissan GT-R50 by Italdesign | Zdroj: Nissan/Italdesign

Nissan GT-R50 by Italdesign Zdroj: Nissan/Italdesign

Nissan GT-R50 by Italdesign | Zdroj: Nissan/Italdesign

Nissan GT-R50 by Italdesign Zdroj: Nissan/Italdesign

Nissan GT-R50 by Italdesign | Zdroj: Nissan/Italdesign

Nissan GT-R50 by Italdesign Zdroj: Nissan/Italdesign

Nissan GT-R50 by Italdesign | Zdroj: Nissan/Italdesign

Nissan GT-R50 by Italdesign Zdroj: Nissan/Italdesign

Nissan GT-R50 by Italdesign | Zdroj: Nissan/Italdesign

Nissan GT-R50 by Italdesign Zdroj: Nissan/Italdesign

Nissan GT-R50 by Italdesign | Zdroj: Nissan/Italdesign

...model jsme už mohli také  spatřit v pohybu  a teď firma představuje konečnou produkční specifikaci, která zanedlouho potěší úzký okruh 50 šťastných majitelů. | Nissan GT-R50 by Italdesign Zdroj: Nissan/Italdesign
Projekt GT-R50 vznikl jako oslava 50. výročí studia Italdesign Giugiaro a zároveň existence legendárního označení GT-R v historii Nissanu. | Nissan GT-R50 by Italdesign Zdroj: Nissan/Italdesign
Technicky vychází z ostřejšího GT-R Nismo, který ovšem podstoupil další ladění. | Nissan GT-R50 by Italdesign Zdroj: Nissan/Italdesign
Dvakrát přeplňovaný V6 o objemu 3,8 litru dostal turbodmychadla ze závodního modelu GT3 a několik dalších podstatných úprav uvnitř. Bude tak produkovat 530 kW (720 koní) a točivý moment 780 N.m. | Nissan GT-R50 by Italdesign Zdroj: Nissan/Italdesign
15
Fotogalerie

Nissan GT-R50 od Italdesignu se ukázal v produkční podobě. Rarita stojí 25 milionů

Přepracované GT-R od italských mistrů se ukazuje v produkční verzi. První kousek zamíří k majiteli na začátku příštího roku.

O limitované verzi Nissanu GT-R od karosárny Italdesign jsme se poprvé dozvěděli někdy minulý rok. Od té doby nám již Italové ukázali tvorbu konceptu GT-R50, model jsme už mohli také spatřit v pohybu a teď firma představuje konečnou produkční specifikaci, která zanedlouho potěší úzký okruh 50 šťastných majitelů.

Projekt GT-R50 vznikl jako oslava 50. výročí studia Italdesign Giugiaro a zároveň existence legendárního označení GT-R v historii Nissanu. Technicky vychází z ostřejšího GT-R Nismo, který ovšem podstoupil další ladění. Dvakrát přeplňovaný V6 o objemu 3,8 litru dostal turbodmychadla ze závodního modelu GT3 a několik dalších podstatných úprav uvnitř. Bude tak produkovat 530 kW (720 koní) a točivý moment 780 N.m.

Od původního konceptu se pak nově zveřejněné rendery produkční verze v podstatě vůbec neliší (kromě zrcátek), což je jedině dobře. Ostatně zbrusu nová karoserie je na vozu největším tahákem a udržuje si tedy charakter konceptuálního auta se silniční homologací. Nissan a Italdesign zmiňují, že seznam objednávek se už začíná rychle zaplňovat.

Prvního vyrobený zákaznický kus bude vystaven příští rok na březnovém autosalonu v Ženevě. Italdesign samozřejmě zájemcům poskytuje kompletní možnosti personalizace vozu, takže by se měly všechny kusy jistým způsobem odlišovat. Postupnou dodávku vozů pak studio očekává do konce roku 2021.

Základní cenovka GT-R50 od Italdesignu činí tučných 990.000 eur (asi 25,2 milionu korun). Tedy o slušnou částku více, než v případě standardního Nissanu GT-R Nismo, který u nás začíná na ceně 5.329.500 Kč.

Nissan

Historie japonského Nissanu sahá do roku 1911. Jeho automobily se však až do 1982–1984, kdy nastalo přejmenování, nazývaly Datsun.

Nissan v roce 1989 vytvořil samostatnou luxusní značku Infiniti. V roce 1999 uzavřel partnerství s Renaultem.

Nissan Micra • Nissan Leaf •​ Nissan Qashqai •​ Nissan X-Trail •​ Nissan Juke •​ Nissan Navara •​ Nissan 370Z •​ Nissan Ariya •​ Nissan GT-R

Doporučujeme

Články odjinud