Kapitoly článku:
Stejně jako v případě omlazeného SUV Mazda CX-5 i faceliftovaná Mazda6 prošla jen velmi drobnými změnami, které se dotkly hlavně přední části vozu. Hlavní novinky se opět odehrávají v interiéru a stejně jako u CX-5 i sem se nastěhovala elektronická parkovací brzda. Uvolnilo se tak místo pro objemnější schránku a držák nápojů.
Stejně jako u SUV CX-5 je nová především palubní deska z lepších materiálů a centrální konzola s elektronickou parkovací brzdou a větším úložným prostorem
Nové jsou rovněž materiály na přístrojové desce a třeba i potahy sedadel. Na fotkách sice vidíme pravděpodobně nejluxusnější provedení, ale i základní výbavové verze dostanou hodnotnější a kvalitnější materiály a hlavně lepší akustickou izolaci.
Motorizace evropské verze Mazdy6 zřejmě pojedou dál bez výraznějších změn na výkonu nebo charakteristice. Očekávejme jen plnění emisní normy Euro 6 a zase o nějaký ten gram nižší emise CO2 a sníženou spotřebu paliva.
Opět si počkejme na český ceník, co všechno se nakonec ve faceliftované Mazdě6 objeví. Změny se samozřejmě budou týkat i karoserie kombi.
Japonskou automobilku založil v roce 1920 Jujiro Matsuda. Název se někdy odkazuje na jeho jméno, jindy na perského boha Ahura Mazda.
V roce 1979 vstoupil do Mazdy Ford, který postupně navyšoval a prodával svůj podíl. Dnes ale vlastní už malou část společnosti.
Mazda MX-30 • Mazda2 • Mazda3 • Mazda6 • Mazda CX-3 • Mazda CX-30 • Mazda CX-5 • Mazda MX-5