Předprodukční prototypy Hondy E jsme už viděli na hromadě fotek a všechny nejspíš potěší, že i konečné produkční verzi nechybí žádný ze stylových prvků malého elektromobilu. | Honda E Zdroj: Honda

Předprodukční prototypy Hondy E jsme už viděli na hromadě fotek a všechny nejspíš potěší, že i konečné produkční verzi nechybí žádný ze stylových prvků malého elektromobilu. | Honda E | Zdroj: Honda

Před očekávanou premiérou na  autosalonu ve Frankfurtu  pak Honda ještě naposledy potvrzuje technické údaje a schopnosti modelu. | Honda E Zdroj: Honda

Před očekávanou premiérou na autosalonu ve Frankfurtu pak Honda ještě naposledy potvrzuje technické údaje a schopnosti modelu. | Honda E | Zdroj: Honda

Nově se tedy dozvídáme, že elektromotor pohánějící zadní kola bude nabízen ve dvou úrovních výkonu – 100 kW (136 koní) či 113 kW (154 koní). Točivý moment je bez ohledu na verzi 315 N.m. | Honda E Zdroj: Honda

Nově se tedy dozvídáme, že elektromotor pohánějící zadní kola bude nabízen ve dvou úrovních výkonu – 100 kW (136 koní) či 113 kW (154 koní). Točivý moment je bez ohledu na verzi 315 N.m. | Honda E | Zdroj: Honda

Baterie elektrického ústrojí je uložena v podlaze a má kapacitu 35,5 kWh, což má městské Hondě zajistit dojezd až 220 kilometrů na jedno nabití. Rychlonábíječkou bude možné baterie dobít na 80 % kapacity za asi 30 minut. | Honda E Zdroj: Honda

Baterie elektrického ústrojí je uložena v podlaze a má kapacitu 35,5 kWh, což má městské Hondě zajistit dojezd až 220 kilometrů na jedno nabití. Rychlonábíječkou bude možné baterie dobít na 80 % kapacity za asi 30 minut. | Honda E | Zdroj: Honda

S pohonem zadních kol, nízkým těžištěm, rozložením hmotnosti v poměru 50:50 a nezávislým zavěšením všech kol pak Honda zmiňuje i zábavný charakter řízení. V případě akcelerace z nuly na 100 km/h mluvíme o času přibližně 8 vteřin. | Honda E prototype Zdroj: Honda

S pohonem zadních kol, nízkým těžištěm, rozložením hmotnosti v poměru 50:50 a nezávislým zavěšením všech kol pak Honda zmiňuje i zábavný charakter řízení. V případě akcelerace z nuly na 100 km/h mluvíme o času přibližně 8 vteřin. | Honda E prototype | Zdroj: Honda

Na designu vozu se tedy už nic nemění, čisté linie a hi-tech dojem podtrhují přední i zadní full LED osvětlení, osvětlená zástrčka pro dobíjení situována pod krytem na přední kapotě... | Honda E prototype Zdroj: Honda

Na designu vozu se tedy už nic nemění, čisté linie a hi-tech dojem podtrhují přední i zadní full LED osvětlení, osvětlená zástrčka pro dobíjení situována pod krytem na přední kapotě... | Honda E prototype | Zdroj: Honda

...a jak už víme, takzvaná  virtuální zrcátka  kombinující kamery na karoserii a displeje uvnitř kabiny budou u Hondy E standardní výbavou. | Honda E prototype Zdroj: Honda

...a jak už víme, takzvaná virtuální zrcátka kombinující kamery na karoserii a displeje uvnitř kabiny budou u Hondy E standardní výbavou. | Honda E prototype | Zdroj: Honda

Stejně tak bude standardem displeji vyplněná palubní deska, jejíž infotainment nabídne širokou úroveň konfigurace a konektivity jak pro řidiče, tak pro spolujezdce. | Honda E prototype Zdroj: Honda

Stejně tak bude standardem displeji vyplněná palubní deska, jejíž infotainment nabídne širokou úroveň konfigurace a konektivity jak pro řidiče, tak pro spolujezdce. | Honda E prototype | Zdroj: Honda

Nejnovější technologie jsou zde kombinovaný s palubní deskou v imitaci dřeva, zatímco pohodlné sedačky se budou vyznačovat tkanými potahy. O interiéru a technologické výbavě jsme se podrobněji  rozepsali už dříve.  | Honda E prototype Zdroj: Honda

Nejnovější technologie jsou zde kombinovaný s palubní deskou v imitaci dřeva, zatímco pohodlné sedačky se budou vyznačovat tkanými potahy. O interiéru a technologické výbavě jsme se podrobněji rozepsali už dříve. | Honda E prototype | Zdroj: Honda

Přestože Honda již na trzích Velké Británie, Německa, Francie a Norska spustila možnost on-line předprodeje vozu, všichni samozřejmě netrpělivě očekávají zveřejnění základní cenovky, kterou dosud neznáme. | Honda E prototype Zdroj: Honda

Přestože Honda již na trzích Velké Británie, Německa, Francie a Norska spustila možnost on-line předprodeje vozu, všichni samozřejmě netrpělivě očekávají zveřejnění základní cenovky, kterou dosud neznáme. | Honda E prototype | Zdroj: Honda

Více bychom se ale měli dozvědět už příští týden  ve Frankfurtu.  | Honda E prototype Zdroj: Honda

Více bychom se ale měli dozvědět už příští týden ve Frankfurtu. | Honda E prototype | Zdroj: Honda

Honda E prototype Zdroj: Honda

Honda E prototype | Zdroj: Honda

Honda E prototype Zdroj: Honda

Honda E prototype | Zdroj: Honda

Honda E prototype Zdroj: Honda

Honda E prototype | Zdroj: Honda

Honda E prototype Zdroj: Honda

Honda E prototype | Zdroj: Honda

Honda E prototype Zdroj: Honda

Honda E prototype | Zdroj: Honda

Honda E prototype Zdroj: Honda

Honda E prototype | Zdroj: Honda

Před očekávanou premiérou na  autosalonu ve Frankfurtu  pak Honda ještě naposledy potvrzuje technické údaje a schopnosti modelu. | Honda E Zdroj: Honda
Nově se tedy dozvídáme, že elektromotor pohánějící zadní kola bude nabízen ve dvou úrovních výkonu – 100 kW (136 koní) či 113 kW (154 koní). Točivý moment je bez ohledu na verzi 315 N.m. | Honda E Zdroj: Honda
Baterie elektrického ústrojí je uložena v podlaze a má kapacitu 35,5 kWh, což má městské Hondě zajistit dojezd až 220 kilometrů na jedno nabití. Rychlonábíječkou bude možné baterie dobít na 80 % kapacity za asi 30 minut. | Honda E Zdroj: Honda
S pohonem zadních kol, nízkým těžištěm, rozložením hmotnosti v poměru 50:50 a nezávislým zavěšením všech kol pak Honda zmiňuje i zábavný charakter řízení. V případě akcelerace z nuly na 100 km/h mluvíme o času přibližně 8 vteřin. | Honda E prototype Zdroj: Honda
17
Fotogalerie

Produkční Honda E odhalena. Od prototypu se neliší, nabídne dvě úrovně výkonu

Od prototypu nepoznáte rozdíl, nicméně Honda již oficiálně zveřejňuje pár fotek produkční verze elektromobilu E. A taky nám potvrzuje další špetku informací o technice.

Předprodukční prototypy Hondy E jsme už viděli na hromadě fotek a všechny nejspíš potěší, že i konečné produkční verzi nechybí žádný ze stylových prvků malého elektromobilu. Před očekávanou premiérou na autosalonu ve Frankfurtu pak Honda ještě naposledy potvrzuje technické údaje a schopnosti modelu.

Nově se tedy dozvídáme, že elektromotor pohánějící zadní kola bude nabízen ve dvou úrovních výkonu – 100 kW (136 koní) či 113 kW (154 koní). Točivý moment je bez ohledu na verzi 315 N.m. Baterie elektrického ústrojí je uložena v podlaze a má kapacitu 35,5 kWh, což má městské Hondě zajistit dojezd až 220 kilometrů na jedno nabití. Rychlonábíječkou bude možné baterie dobít na 80 % kapacity za asi 30 minut.

S pohonem zadních kol, nízkým těžištěm, rozložením hmotnosti v poměru 50:50 a nezávislým zavěšením všech kol pak Honda zmiňuje i zábavný charakter řízení. V případě akcelerace z nuly na 100 km/h mluvíme o času přibližně 8 vteřin.

Na designu vozu se tedy už nic nemění, čisté linie a hi-tech dojem podtrhují přední i zadní full LED osvětlení, osvětlená zástrčka pro dobíjení situována pod krytem na přední kapotě, a jak už víme, takzvaná virtuální zrcátka kombinující kamery na karoserii a displeje uvnitř kabiny budou u Hondy E standardní výbavou.

Stejně tak bude standardem displeji vyplněná palubní deska, jejíž infotainment nabídne širokou úroveň konfigurace a konektivity jak pro řidiče, tak pro spolujezdce. Nejnovější technologie jsou zde kombinovaný s palubní deskou v imitaci dřeva, zatímco pohodlné sedačky se budou vyznačovat tkanými potahy. O interiéru a technologické výbavě jsme se podrobněji rozepsali už dříve.

Přestože Honda již na trzích Velké Británie, Německa, Francie a Norska spustila možnost on-line předprodeje vozu, všichni samozřejmě netrpělivě očekávají zveřejnění základní cenovky, kterou dosud neznáme. Více bychom se ale měli dozvědět už příští týden ve Frankfurtu.

Speciál: Autosalon Frankfurt 2019

Zářijový autosalon ve Frankfurtu nad Mohanem je společně s březnovým autosalonem v Ženevě nadále jednou z nejprestižnějších a největších automobilových výstav v Evropě. International Motor Show (IAA) proběhne ve dnech 12. - 22. září, výhradně novinářům bude v pořadí už 68. ročník autosalonu otevřen od 10. do 11. září.

 • Přehled očekávaných premiér
 • Vstupenky, adresa, trasa autem a další důležité info

BMW řady 1 • BMW řady 3 TouringBMW M8 • Ferrari SF90 • Ford ExplorerFord Kuga • Honda E • Kia XCeed • McLaren GT • Mercedes-Benz GLB • Opel Corsa • Porsche Taycan • VW ID.3

Doporučujeme

Články odjinud