Audi A4 Allroad si koupí spíše specificky zaměření zákazníci, případně zanícení fanoušci značky. Po faceliftu na český trh vstupuje se dvěma motory: benzinová verze 45 TFSI o výkonu 180 kW (245 koní) stojí  1.307.900 Kč , nafťák 40 TDI o výkonu 140 kW (190 koní) je za  1.271.900 Kč . | Audi A4 po faceliftu Foto: Audi

Audi A4 Allroad si koupí spíše specificky zaměření zákazníci, případně zanícení fanoušci značky. Po faceliftu na český trh vstupuje se dvěma motory: benzinová verze 45 TFSI o výkonu 180 kW (245 koní) stojí 1.307.900 Kč, nafťák 40 TDI o výkonu 140 kW (190 koní) je za 1.271.900 Kč. | Audi A4 po faceliftu | Foto: Audi

Právě u druhé z motorizací se podle českého zastoupení automobilky ve  standardní A4  očekává největší odbyt. Její přítomnost pod kapotou Allroadu je tak více než logická, v Německu je vůz ale už teď k mání i se silnějším motorem 45 TDI. | Audi A4 po faceliftu Foto: Audi

Právě u druhé z motorizací se podle českého zastoupení automobilky ve standardní A4 očekává největší odbyt. Její přítomnost pod kapotou Allroadu je tak více než logická, v Německu je vůz ale už teď k mání i se silnějším motorem 45 TDI. | Audi A4 po faceliftu | Foto: Audi

Oproti standardnímu kombi se připlácí 54.000 Kč, přičemž největší výhoda Allroadu tkví ve větší světlé výšce (+23 mm) a robustnější karoserii. | Audi A4 po faceliftu Foto: Audi

Oproti standardnímu kombi se připlácí 54.000 Kč, přičemž největší výhoda Allroadu tkví ve větší světlé výšce (+23 mm) a robustnější karoserii. | Audi A4 po faceliftu | Foto: Audi

Samozřejmě si můžete otevřít i bohatý katalog příplatkové výbavy. Z něho bych vypíchl digitální přístrojový štít (14.200 Kč), head-up displej (28.100 Kč), dynamické řízení s proměnným účinkem posilovače (28.600 Kč), nezávislé topení (40.600 Kč) nebo 19palcová kola (minimálně 54.800 Kč).  | Audi A4 po faceliftu | Audi A4 po faceliftu Foto: Audi

Samozřejmě si můžete otevřít i bohatý katalog příplatkové výbavy. Z něho bych vypíchl digitální přístrojový štít (14.200 Kč), head-up displej (28.100 Kč), dynamické řízení s proměnným účinkem posilovače (28.600 Kč), nezávislé topení (40.600 Kč) nebo 19palcová kola (minimálně 54.800 Kč).  | Audi A4 po faceliftu | Audi A4 po faceliftu | Foto: Audi

Už ve standardu vůz sleduje dění před vámi pomocí systému Audi pre sense. Dále tu najdete LED světlomety, černé střešní lišty, automatickou klimatizaci, multifunkční volant, 10,1palcový infotainment MMI Plus a 17palcová kola.   | Audi A4 po faceliftu Foto: Audi

Už ve standardu vůz sleduje dění před vámi pomocí systému Audi pre sense. Dále tu najdete LED světlomety, černé střešní lišty, automatickou klimatizaci, multifunkční volant, 10,1palcový infotainment MMI Plus a 17palcová kola.   | Audi A4 po faceliftu | Foto: Audi

Akční paket Gravity s asistentem dálkových světel, 3zónovou klimatizací, vyhříváním předních sedadel, tempomatem nebo parkovacími senzory vpředu i vzadu najdete i zde a vyjde vás na  122.800 Kč . | Audi A4 po faceliftu Foto: Audi

Akční paket Gravity s asistentem dálkových světel, 3zónovou klimatizací, vyhříváním předních sedadel, tempomatem nebo parkovacími senzory vpředu i vzadu najdete i zde a vyjde vás na 122.800 Kč. | Audi A4 po faceliftu | Foto: Audi

| Audi A4 po faceliftu | Audi A4 po faceliftu Foto: Audi

| Audi A4 po faceliftu | Audi A4 po faceliftu | Foto: Audi

 | Audi A4 po faceliftu Foto: Audi

 | Audi A4 po faceliftu | Foto: Audi

 | Audi A4 po faceliftu Foto: Audi

 | Audi A4 po faceliftu | Foto: Audi

 | Audi A4 po faceliftu Foto: Audi

 | Audi A4 po faceliftu | Foto: Audi

 | Audi A4 po faceliftu Foto: Audi

 | Audi A4 po faceliftu | Foto: Audi

 | Audi A4 po faceliftu Foto: Audi

 | Audi A4 po faceliftu | Foto: Audi

 | Audi A4 po faceliftu Foto: Audi

 | Audi A4 po faceliftu | Foto: Audi

 | Audi A4 po faceliftu Foto: Audi

 | Audi A4 po faceliftu | Foto: Audi

 | Audi A4 po faceliftu Foto: Audi

 | Audi A4 po faceliftu | Foto: Audi

 | Audi A4 po faceliftu Foto: Audi

 | Audi A4 po faceliftu | Foto: Audi

 | Audi A4 po faceliftu Foto: Audi

 | Audi A4 po faceliftu | Foto: Audi

 | Audi A4 po faceliftu Foto: Audi

 | Audi A4 po faceliftu | Foto: Audi

Právě u druhé z motorizací se podle českého zastoupení automobilky ve  standardní A4  očekává největší odbyt. Její přítomnost pod kapotou Allroadu je tak více než logická, v Německu je vůz ale už teď k mání i se silnějším motorem 45 TDI. | Audi A4 po faceliftu Foto: Audi
Oproti standardnímu kombi se připlácí 54.000 Kč, přičemž největší výhoda Allroadu tkví ve větší světlé výšce (+23 mm) a robustnější karoserii. | Audi A4 po faceliftu Foto: Audi
Samozřejmě si můžete otevřít i bohatý katalog příplatkové výbavy. Z něho bych vypíchl digitální přístrojový štít (14.200 Kč), head-up displej (28.100 Kč), dynamické řízení s proměnným účinkem posilovače (28.600 Kč), nezávislé topení (40.600 Kč) nebo 19palcová kola (minimálně 54.800 Kč).  | Audi A4 po faceliftu | Audi A4 po faceliftu Foto: Audi
Už ve standardu vůz sleduje dění před vámi pomocí systému Audi pre sense. Dále tu najdete LED světlomety, černé střešní lišty, automatickou klimatizaci, multifunkční volant, 10,1palcový infotainment MMI Plus a 17palcová kola.   | Audi A4 po faceliftu Foto: Audi
18
Fotogalerie

Audi A4 Allroad má české ceny. Zatím má dva motory, základ atakuje 1,3 milionu Kč

Robustnější a odolnější verze kombi střední třídy je u nás k mání se dvěma motory. Ten první bude spíše pro fajnšmekry, druhý pak volbou rozumu.

Audi A4 Allroad si koupí spíše specificky zaměření zákazníci, případně zanícení fanoušci značky. Po faceliftu na český trh vstupuje se dvěma motory: benzinová verze 45 TFSI o výkonu 180 kW (245 koní) stojí 1.307.900 Kč, nafťák 40 TDI o výkonu 140 kW (190 koní) je za 1.271.900 Kč

Právě u druhé z motorizací se podle českého zastoupení automobilky ve standardní A4 očekává největší odbyt. Její přítomnost pod kapotou Allroadu je tak více než logická, v Německu je vůz ale už teď k mání i se silnějším motorem 45 TDI. Oproti standardnímu kombi se připlácí 54.000 Kč, přičemž největší výhoda Allroadu tkví ve větší světlé výšce (+23 mm) a robustnější karoserii.

Už ve standardu vůz sleduje dění před vámi pomocí systému Audi pre sense. Dále tu najdete LED světlomety, černé střešní lišty, automatickou klimatizaci, multifunkční volant, 10,1palcový infotainment MMI Plus a 17palcová kola. 

Samozřejmě si můžete otevřít i bohatý katalog příplatkové výbavy. Z něho bych vypíchl digitální přístrojový štít (14.200 Kč), head-up displej (28.100 Kč), dynamické řízení s proměnným účinkem posilovače (28.600 Kč), nezávislé topení (40.600 Kč) nebo 19palcová kola (minimálně 54.800 Kč).

Akční paket Gravity s asistentem dálkových světel, 3zónovou klimatizací, vyhříváním předních sedadel, tempomatem nebo parkovacími senzory vpředu i vzadu najdete i zde a vyjde vás na 122.800 Kč.

Audi A4 Allroad quattro po faceliftu: Technická data a ceny
Motor 45 TFSI quattro 40 TDI quattro
Zdvihový objem [cm3] 1984 1968
Válce/ventily 4/4 4/4
Největší výkon [kW/min] 180/5000-6500 140/3800-4200
Točivý moment [N.m/min] 370/1600-4300 400/1750-3000
Převodovka 7A 7A
Max. rychlost [km/h] 247 220
Zrychlení 0-100 km/h [s] 6,1 7,9
Hmotnost [kg] 1690 1720
Spotřeba WLTP [l/100 km] 6,6-6,8 5,0-5,2
Základní cena [Kč] 1.307.900 1.271.900 

Audi

Německá automobilka Audi patří do od roku 1964 ke koncernu Volkswagen, ve kterém má roli prémiové značky. Počátky společnosti sahají do roku 1899 a k zakladateli Augustu Horchovi.

Audi A1 •  Audi A3Audi A4Audi A5Audi A6Audi A7Audi A8Audi Q2Audi Q3Audi Q5Audi Q7Audi Q8Audi R8Audi e-tron

Doporučujeme

Články odjinud