Všechno doplňují zbrusu nové motorizace pod kapotou. Nový  přeplňovaný benzinový čtyřválec 1.5 GDI  o výkonu  120 kW (163 koní)  je tedy náhradou starší šestnáctistovky...

Všechno doplňují zbrusu nové motorizace pod kapotou. Nový přeplňovaný benzinový čtyřválec 1.5 GDI o výkonu 120 kW (163 koní) je tedy náhradou starší šestnáctistovky...

...zatímco naftovou volbu zastává modernizovaná  čtyřválcová jednotka 1.6 D  o výkonu  100 kW (136 koní) .

...zatímco naftovou volbu zastává modernizovaná čtyřválcová jednotka 1.6 D o výkonu 100 kW (136 koní).

Oba motory lze přitom kombinovat s manuální či automatickou šestistupňovou převodovkou (příplatek 29.900 Kč) a nezávisle na tom rovněž s pohonem předních či všech kol (příplatek 33.900 Kč).

Oba motory lze přitom kombinovat s manuální či automatickou šestistupňovou převodovkou (příplatek 29.900 Kč) a nezávisle na tom rovněž s pohonem předních či všech kol (příplatek 33.900 Kč).

K tomu už stačí dodat jen  základní cenu , která v případě benzinové varianty s manuálem, pohonem předních kol a nejnižší výbavou STD vychází na  369.900 Kč .

K tomu už stačí dodat jen základní cenu, která v případě benzinové varianty s manuálem, pohonem předních kol a nejnižší výbavou STD vychází na 369.900 Kč.

V základní výbavě STD najdete třeba tempomat, šestici airbagů, palubní počítač, elektrické ovládání oken vpředu i vzadu, elektricky nastavitelná a vyhřívaná zrcátka, klimatizaci, rádio s šesti reproduktory a taky mlhovky.

V základní výbavě STD najdete třeba tempomat, šestici airbagů, palubní počítač, elektrické ovládání oken vpředu i vzadu, elektricky nastavitelná a vyhřívaná zrcátka, klimatizaci, rádio s šesti reproduktory a taky mlhovky.

Ta proběhla na třech základních frontách – exteriéru, interiéru i pod kapotou. Na přídi si tedy Tivoli vypůjčuje linie  nového Koranda , dostává nové světlomety, nárazník, masku a zadní svítilny mají zase novou grafiku.

Ta proběhla na třech základních frontách – exteriéru, interiéru i pod kapotou. Na přídi si tedy Tivoli vypůjčuje linie nového Koranda, dostává nové světlomety, nárazník, masku a zadní svítilny mají zase novou grafiku.

Razantnější změny se udály v interiéru, kde se změnil design určitých částí palubní desky a hlavně celého středového panelu. Důvodem bylo přitom zakomponování jak digitálního přístrojového štítu (analogové budíky zůstávají u nižších výbav)...

Razantnější změny se udály v interiéru, kde se změnil design určitých částí palubní desky a hlavně celého středového panelu. Důvodem bylo přitom zakomponování jak digitálního přístrojového štítu (analogové budíky zůstávají u nižších výbav)...

Model Tivoli je důležitou součástí návratu SsangYongu na český trh. Po více jak půlroce  obnoveného působení u nás  se už přitom dostává i na jeho modernizaci.

Model Tivoli je důležitou součástí návratu SsangYongu na český trh. Po více jak půlroce obnoveného působení u nás se už přitom dostává i na jeho modernizaci.

...tak nových infotainmentů s obrazovkami o velikosti 8- či 9 palců, u nichž přichází i možnost rozhraní Apple Car Play a Android Auto.

...tak nových infotainmentů s obrazovkami o velikosti 8- či 9 palců, u nichž přichází i možnost rozhraní Apple Car Play a Android Auto.

Střední cestou je výbava STD Plus, která za dodatečných 30.000 Kč přihazuje rovněž kožený volant, kolenní airbag řidiče, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, dálkově ovládané centrální zamykání, Bluetooth hands-free a zadní parkovací senzory.

Střední cestou je výbava STD Plus, která za dodatečných 30.000 Kč přihazuje rovněž kožený volant, kolenní airbag řidiče, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, dálkově ovládané centrální zamykání, Bluetooth hands-free a zadní parkovací senzory.

O něco výše je pak výbava DLX za příplatek 50.000 Kč vůči STD Plus, zajišťující navíc i vyhřívaná přední sedadla, dvouzónovou automatickou klimatizaci, dešťový senzor, přední parkovací senzory, elektricky sklopná zpětná zrcátka nebo 16palcová litá kola.

O něco výše je pak výbava DLX za příplatek 50.000 Kč vůči STD Plus, zajišťující navíc i vyhřívaná přední sedadla, dvouzónovou automatickou klimatizaci, dešťový senzor, přední parkovací senzory, elektricky sklopná zpětná zrcátka nebo 16palcová litá kola.

O dalších 55.000 Kč dále je poté vrcholné DLX Plus, přidávající ještě zmíněný digitální přístrojový štít, osmipalcový infotainment, vyhřívaný volant, kožené čalounění, LED světlomety a taky 18 palcová kola.

O dalších 55.000 Kč dále je poté vrcholné DLX Plus, přidávající ještě zmíněný digitální přístrojový štít, osmipalcový infotainment, vyhřívaný volant, kožené čalounění, LED světlomety a taky 18 palcová kola.

 Zdroj: SsangYong

| Zdroj: SsangYong

 Zdroj: SsangYong

| Zdroj: SsangYong

 Zdroj: SsangYong

| Zdroj: SsangYong

 Zdroj: SsangYong

| Zdroj: SsangYong

V současnosti má znovu zavedené české zastoupení SsangYongu v nabídce trojici modelů –  Tivoli ,  Rexton  a XLV.

V současnosti má znovu zavedené české zastoupení SsangYongu v nabídce trojici modelů – TivoliRexton a XLV.

...automatická uzávěrka zadního diferenciálu a auto sedí na 17palcových ocelových discích (litá kola začínají příplatkem 8349 Kč).

...automatická uzávěrka zadního diferenciálu a auto sedí na 17palcových ocelových discích (litá kola začínají příplatkem 8349 Kč).

Na výběr bude  s jedinou naftovou motorizací , a to  čtyřválcem o objemu 2,2 litru , který zajistí  130 kW (181 koní)  a točivým moment  420 N.m.

Na výběr bude s jedinou naftovou motorizací, a to čtyřválcem o objemu 2,2 litru, který zajistí 130 kW (181 koní) a točivým moment 420 N.m.

 Základem je  tedy výbava  Outdoor 4WD , u které cenovka začíná na  676.390 Kč . Standardem je přitom jednodušší tuhá zadní náprava s listovými pružinami (pětiprvková je za příplatek 19.239 Kč)...

Základem je tedy výbava Outdoor 4WD, u které cenovka začíná na 676.390 Kč. Standardem je přitom jednodušší tuhá zadní náprava s listovými pružinami (pětiprvková je za příplatek 19.239 Kč)...

 Vyšší výbava Premium 4WD  startuje na částce  876.040 Kč . Pětiprvková zadní náprava je zde standardem, ale volitelně můžete přejít zmíněnou bytelnější tuhou nápravu, kdežto automatická uzávěrka diferenciálu je na druhou stranu příplatkem za 10.890 Kč.

Vyšší výbava Premium 4WD startuje na částce 876.040 Kč. Pětiprvková zadní náprava je zde standardem, ale volitelně můžete přejít zmíněnou bytelnější tuhou nápravu, kdežto automatická uzávěrka diferenciálu je na druhou stranu příplatkem za 10.890 Kč.

Čtyřdveřový pick-up o délce 5405 mm vychází technicky z SUV Rexton a ve verzi Grand má ložnou plochu o délce 1610 mm. Novinka uveze náklad o hmotnosti okolo 1 tuny a zvládne táhnout přívěs do hmotnosti 3,5 tuny.

Čtyřdveřový pick-up o délce 5405 mm vychází technicky z SUV Rexton a ve verzi Grand má ložnou plochu o délce 1610 mm. Novinka uveze náklad o hmotnosti okolo 1 tuny a zvládne táhnout přívěs do hmotnosti 3,5 tuny.

Standardně je Musso Grand vybaveno přepínatelným  pohonem všech kol  s redukcí a  šestistupňovou manuální převodovkou .

Standardně je Musso Grand vybaveno přepínatelným pohonem všech kol s redukcí a šestistupňovou manuální převodovkou.

Příchod čtvrtého modelu byl očekávaným krokem, a ještě než se dočkáme  nové generace SUV Korando , o zákazníky bude bojovat i nová generace pick-upu Musso v prodloužené verzi Grand.

Příchod čtvrtého modelu byl očekávaným krokem, a ještě než se dočkáme nové generace SUV Korando, o zákazníky bude bojovat i nová generace pick-upu Musso v prodloužené verzi Grand.

Automatická šestistupňová převodovka je za příplatek 42.350 Kč. Další specifikace už se nakonec liší podle  dvojice výbavových linií.

Automatická šestistupňová převodovka je za příplatek 42.350 Kč. Další specifikace už se nakonec liší podle dvojice výbavových linií.

Oproti základu je pak navíc bezklíčový přístup, palubní počítač se 7palcovým displejem, tempomat, vyhřívaný volant, dvouzónová automatická klimatizace, infotainment s navigací a 9,2palcovým displejem, kožené čalounění...

Oproti základu je pak navíc bezklíčový přístup, palubní počítač se 7palcovým displejem, tempomat, vyhřívaný volant, dvouzónová automatická klimatizace, infotainment s navigací a 9,2palcovým displejem, kožené čalounění...

Vevnitř najdete v základu palubní počítač, elektrické ovládání předních i zadních oken, vyhřívání čelního skla, vyhřívání zpětných zrcátek, manuální klimatizaci, textilní potahy, audiosystém s bluetooth a taky USB konektor.

Vevnitř najdete v základu palubní počítač, elektrické ovládání předních i zadních oken, vyhřívání čelního skla, vyhřívání zpětných zrcátek, manuální klimatizaci, textilní potahy, audiosystém s bluetooth a taky USB konektor.

...18palcová litá kola, xenonové světlomety, LED denní svícení, střešní ližiny a balíček Tech Paket II Premium doplňující systém autonomního krizového brzdění, funkci rozpoznávání značek nebo varování před opuštěním pruhu.

...18palcová litá kola, xenonové světlomety, LED denní svícení, střešní ližiny a balíček Tech Paket II Premium doplňující systém autonomního krizového brzdění, funkci rozpoznávání značek nebo varování před opuštěním pruhu.

Na vozy SsangYong je v ceně tovární záruka v délce pěti let nebo do najetí 100.000 kilometrů.

Na vozy SsangYong je v ceně tovární záruka v délce pěti let nebo do najetí 100.000 kilometrů.

...zatímco naftovou volbu zastává modernizovaná  čtyřválcová jednotka 1.6 D  o výkonu  100 kW (136 koní) .
Oba motory lze přitom kombinovat s manuální či automatickou šestistupňovou převodovkou (příplatek 29.900 Kč) a nezávisle na tom rovněž s pohonem předních či všech kol (příplatek 33.900 Kč).
K tomu už stačí dodat jen  základní cenu , která v případě benzinové varianty s manuálem, pohonem předních kol a nejnižší výbavou STD vychází na  369.900 Kč .
V základní výbavě STD najdete třeba tempomat, šestici airbagů, palubní počítač, elektrické ovládání oken vpředu i vzadu, elektricky nastavitelná a vyhřívaná zrcátka, klimatizaci, rádio s šesti reproduktory a taky mlhovky.
29
Fotogalerie

Síť dealerství vozů SsangYong je zase o něco větší. Konečně už pochodíte i v Praze

Po dvou neúspěšných tažení korejských draků na našem území se štěstí zkouší do třetice. S novými modely a stále hustší prodejní síti to nakonec možná klapne.

Korejská automobilka SsangYong se v letošním roce vrátila na tuzemský trh a pracuje na rozšíření dealerské sítě po celém našem území. Svůj nový SsangYong jste si doposud mohli zajet koupit například do Českých Budějovic, Rokycan nebo Ústí nad Labem.

Nyní už to ale jde i v Praze. SsangYong zde zprovozňuje nové působiště. Najdete ho na adrese Pod Táborem 51/12, Praha 9. Prodej zastřešuje firma SFR Motor a zakoupit si u ní můžete všechny vyráběné modely. 

Vedle picku-pu Musso Grand si tak můžete pořídit i chlapácké SUV Rexton. Hlavním tahákem ale nejspíš bude modernizovaný crossover Tivoli, který dostal dvojici nových motorů - přeplňovaný zážehový agregát 1.5 GDI o výkonu 163 koní a vznětovou jednotku 1.6 D o výkonu 136 koní.

Podle českého zastoupení značky se má prodejní síť rozšiřovat i v následujících měsících. Pražské dealerství tak budou možná ještě v letošním roce následovat další.

SsangYong

Jihokorejský SsangYong vznikl v roce 1963 spojením dvou společností, současný název dostal v roce 1986.

V minulosti spolupracoval s Daimler-Benz, Daewoo, koupila ho čínská automobilka a vlastnila jej i indická firma Mahindra & Mahindra. V současnosti je pod vedením jihokorejského konsorcia KG Group. V České republice se soustředí na SUV.

SsangYong Rexton • SsangYong Korando • SsangYong Tivoli • SsangYong Musso Grand

Doporučujeme

Články odjinud