Představení nové generace SUV Tucson se blíží. Premiéra bude součástí nové interaktivní aplikace Hyundai.
Také Hyundai se snaží inovovat způsob, jakým komunikuje se zákazníky nebo představuje nové modely. Ostatně pandemie koronaviru k rozsáhlejšímu přesunu do on-line prostoru mnoho značek přímo donutila. Korejská automobilka tak spouští novou aplikaci Channel Hyundai pro chytré televize, v rámci které bude nyní klíčovou událostí premiéra nového Tucsonu.
K odhalení nové generace SUV dojde přes zmíněnou aplikaci, a to ve formě živého přenosu z korejského Soulu v noci ze 14. na 15. září (ve 2:30 ráno našeho času). Channel Hyundai je k dispozici pro chytré televize LG a Samsung od roku výroby 2017, s verzí operačního systému webOS 3.5 nebo vyšší v případě modelů LG. Veškerý obsah lze nicméně sledovat také na webových stránkách kanálu.
Nový Tucson se nám již ukázal na upoutávkách, které naznačily poměrně revoluční změny na designu, silně vycházející z konceptu Vision T. Model naroste do délky a do šířky, bude mít delší kapotu a kratší převisy, zatímco v interiéru nabídne zcela nové uspořádání s velkým displejem uprostřed.
Jako maskovaný prototyp se nám zase Tucson předvedl při finálním testování v České republice, konkrétně na kopřivnickém polygonu, kde SUV zkoušelo své terénní schopnosti. Brodivost až 30 centimetrů by neměla být problém. Na více technických detailů si každopádně počkáme do zítřejšího rána.
Aplikaci Channel Hyundai si můžete stáhnout z portálu LG Content Store nebo Samsung TV App Store a kromě živých představení nabídne i samostatnou tvorbu po stránce lifestylových témat nebo aktivit v motorsportu. Nechybí ani detailní katalog modelů značky či virtuální showroom. Později chce Hyundai zpřístupnit aplikaci ještě širšímu publiku na chytrých televizích dalších značek.