Rozšiřování palet motorizací o hybridní ústrojí je u Mercedesu dlouhodobým cílem. Není tedy divu, že i modernizované GLC a nová generace GLE přijíždí také v plug-in hybridních variantách. | Mercedes-Benz GLC Zdroj: Mercedes-Benz

Rozšiřování palet motorizací o hybridní ústrojí je u Mercedesu dlouhodobým cílem. Není tedy divu, že i modernizované GLC a nová generace GLE přijíždí také v plug-in hybridních variantách. | Mercedes-Benz GLC | Zdroj: Mercedes-Benz

Modernizované GLC s označením 300 e 4Matic spoléhá na přeplňovaný dvoulitrový čtyřválec, který ve spojení s elektromotorem produkuje celkem 235 kW (320 koní) a rovných 700 N.m točivého momentu. | Mercedes-Benz GLC Zdroj: Mercedes-Benz

Modernizované GLC s označením 300 e 4Matic spoléhá na přeplňovaný dvoulitrový čtyřválec, který ve spojení s elektromotorem produkuje celkem 235 kW (320 koní) a rovných 700 N.m točivého momentu. | Mercedes-Benz GLC | Zdroj: Mercedes-Benz

Spoléhá přitom na nejnovější devítistupňový automat. Součástí ústrojí je bateriový modul o kapacitě 13,5 kWh. | Mercedes-Benz GLC Zdroj: Mercedes-Benz

Spoléhá přitom na nejnovější devítistupňový automat. Součástí ústrojí je bateriový modul o kapacitě 13,5 kWh. | Mercedes-Benz GLC | Zdroj: Mercedes-Benz

Čistě na elektřinu zvládne hybridní GLC ujet až 43 kilometrů (dle WLTP) a v tomto režimu se dokáže pochybovat rychlostí až 130 km/h. Průměrnou spotřebu uvádí Mercedes dle WLTP na 2,2 až 2,5 litru na 100 km. | Mercedes-Benz GLC Zdroj: Mercedes-Benz

Čistě na elektřinu zvládne hybridní GLC ujet až 43 kilometrů (dle WLTP) a v tomto režimu se dokáže pochybovat rychlostí až 130 km/h. Průměrnou spotřebu uvádí Mercedes dle WLTP na 2,2 až 2,5 litru na 100 km. | Mercedes-Benz GLC | Zdroj: Mercedes-Benz

Zajímavějších hodnot poté dosahuje větší GLE s označením 350 de 4Matic. Zde najdete pod kapotou rovněž přeplňovaný dvoulitr, avšak naftový. | Mercedes-Benz GLC Zdroj: Mercedes-Benz

Zajímavějších hodnot poté dosahuje větší GLE s označením 350 de 4Matic. Zde najdete pod kapotou rovněž přeplňovaný dvoulitr, avšak naftový. | Mercedes-Benz GLC | Zdroj: Mercedes-Benz

Společně s elektromotorem produkuje stejný výkon 235 kW (320 koní) a 700 N.m točivého momentu, ústrojí ale využívá podstatně větší baterii o kapacitě 31,2 kWh. | Mercedes-Benz GLE 350 de 4Matic Zdroj: Mercedes-Benz

Společně s elektromotorem produkuje stejný výkon 235 kW (320 koní) a 700 N.m točivého momentu, ústrojí ale využívá podstatně větší baterii o kapacitě 31,2 kWh. | Mercedes-Benz GLE 350 de 4Matic | Zdroj: Mercedes-Benz

Díky tomu Mercedes uvádí čistě elektrický dojezd hybridního GLE dle metodiky WLTP na maximálních 99 kilometrů. A průměrná spotřeba nafty (dle WLTP) vypadá také slušně s udávaným 1,1 litrem na 100 kilometrů. | Mercedes-Benz GLE 350 de 4Matic Zdroj: Mercedes-Benz

Díky tomu Mercedes uvádí čistě elektrický dojezd hybridního GLE dle metodiky WLTP na maximálních 99 kilometrů. A průměrná spotřeba nafty (dle WLTP) vypadá také slušně s udávaným 1,1 litrem na 100 kilometrů. | Mercedes-Benz GLE 350 de 4Matic | Zdroj: Mercedes-Benz

V elektrickém režimu pak zvládne GLE maximální rychlost až 160 km/h. | Mercedes-Benz GLE 350 de 4Matic Zdroj: Mercedes-Benz

V elektrickém režimu pak zvládne GLE maximální rychlost až 160 km/h. | Mercedes-Benz GLE 350 de 4Matic | Zdroj: Mercedes-Benz

Zatímco u GLC Mercedes neupřesňuje čas nabíjení, větší GLE má s DC rychlonabíječkou dosáhnout 80% kapacity za přibližně 20 minut. | Mercedes-Benz GLE 350 de 4Matic Zdroj: Mercedes-Benz

Zatímco u GLC Mercedes neupřesňuje čas nabíjení, větší GLE má s DC rychlonabíječkou dosáhnout 80% kapacity za přibližně 20 minut. | Mercedes-Benz GLE 350 de 4Matic | Zdroj: Mercedes-Benz

Před premiérou na  autosalonu ve Frankfurtu  také ještě nemáme k dispozici ani fotografie hybridního GLC (v galerii najdete standardní verzi). | Mercedes-Benz GLE 350 de 4Matic Zdroj: Mercedes-Benz

Před premiérou na autosalonu ve Frankfurtu také ještě nemáme k dispozici ani fotografie hybridního GLC (v galerii najdete standardní verzi). | Mercedes-Benz GLE 350 de 4Matic | Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-Benz GLE 350 de 4Matic Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-Benz GLE 350 de 4Matic | Zdroj: Mercedes-Benz

Modernizované GLC s označením 300 e 4Matic spoléhá na přeplňovaný dvoulitrový čtyřválec, který ve spojení s elektromotorem produkuje celkem 235 kW (320 koní) a rovných 700 N.m točivého momentu. | Mercedes-Benz GLC Zdroj: Mercedes-Benz
Spoléhá přitom na nejnovější devítistupňový automat. Součástí ústrojí je bateriový modul o kapacitě 13,5 kWh. | Mercedes-Benz GLC Zdroj: Mercedes-Benz
Čistě na elektřinu zvládne hybridní GLC ujet až 43 kilometrů (dle WLTP) a v tomto režimu se dokáže pochybovat rychlostí až 130 km/h. Průměrnou spotřebu uvádí Mercedes dle WLTP na 2,2 až 2,5 litru na 100 km. | Mercedes-Benz GLC Zdroj: Mercedes-Benz
Zajímavějších hodnot poté dosahuje větší GLE s označením 350 de 4Matic. Zde najdete pod kapotou rovněž přeplňovaný dvoulitr, avšak naftový. | Mercedes-Benz GLC Zdroj: Mercedes-Benz
11
Fotogalerie

Hybridní Mercedesy GLC a GLE: Větší spaluje naftu, má spotřebu 1,1 l/100 km

Nejnovější modely GLC a GLE přiveze Mercedes do Frankfurtu také v plug-in hybridních variantách. Známe první technické podrobnosti.

Rozšiřování palet motorizací o hybridní ústrojí je u Mercedesu dlouhodobým cílem. Není tedy divu, že i modernizované GLC a nová generace GLE přijíždí také v plug-in hybridních variantách. Obě SUV nabídnou identicky výkon i točivý moment, v dalších ohledech se jejich ústrojí však už zásadně liší.

Modernizované GLC s označením 300 e 4Matic tedy spoléhá na přeplňovaný dvoulitrový čtyřválec, který ve spojení s elektromotorem produkuje celkem 235 kW (320 koní) a rovných 700 N.m točivého momentu. Spoléhá přitom na nejnovější devítistupňový automat. Součástí ústrojí je bateriový modul o kapacitě 13,5 kWh.

Čistě na elektřinu zvládne hybridní GLC ujet až 43 kilometrů (dle WLTP) a v tomto režimu se dokáže pochybovat rychlostí až 130 km/h. Průměrnou spotřebu uvádí Mercedes dle WLTP na 2,2 až 2,5 litru na 100 km.

Zajímavějších hodnot poté dosahuje větší GLE s označením 350 de 4Matic. Zde najdete pod kapotou rovněž přeplňovaný dvoulitr, avšak naftový. Společně s elektromotorem produkuje stejný výkon 235 kW (320 koní) a 700 N.m točivého momentu, ústrojí ale využívá podstatně větší baterii o kapacitě 31,2 kWh.

Díky tomu Mercedes uvádí čistě elektrický dojezd hybridního GLE dle metodiky WLTP na maximálních 99 kilometrů. A průměrná spotřeba nafty (dle WLTP) vypadá také slušně s udávaným 1,1 litrem na 100 kilometrů. V elektrickém režimu pak zvládne GLE maximální rychlost až 160 km/h.

Zatímco u GLC Mercedes neupřesňuje čas nabíjení, větší GLE má s DC rychlonabíječkou dosáhnout 80% kapacity za přibližně 20 minut. Před premiérou na autosalonu ve Frankfurtu také ještě nemáme k dispozici ani fotografie hybridního GLC (v galerii najdete standardní verzi).

Speciál: Autosalon Frankfurt 2019

Zářijový autosalon ve Frankfurtu nad Mohanem je společně s březnovým autosalonem v Ženevě nadále jednou z nejprestižnějších a největších automobilových výstav v Evropě. International Motor Show (IAA) proběhne ve dnech 12. - 22. září, výhradně novinářům bude v pořadí už 68. ročník autosalonu otevřen od 10. do 11. září.

 • Přehled očekávaných premiér
 • Vstupenky, adresa, trasa autem a další důležité info

BMW řady 1 • BMW řady 3 TouringBMW M8 • Ferrari SF90 • Ford ExplorerFord Kuga • Honda E • Kia XCeed • McLaren GT • Mercedes-Benz GLB • Opel Corsa • Porsche Taycan • VW ID.3

Doporučujeme

Články odjinud