Kombík s ořezanou výbavou se již dostal do konfigurátoru značky. Můžeme se tak na něj podívat o něco podrobněji.
Přestože je uvedení nové generace Škody Fabia za dveřmi, jak už víme, praktičtějšího provedení Combi se máme dočkat až v roce 2023. Do té doby tak Škoda ponechá v nabídce dosavadní kombík jakožto levnou alternativu s označením Tour. Ostatně jinou Fabii si dnes u mladoboleslavské značky do výroby podle vlastní specifikace již nezadáte.
Současný hatchback a kombi jsou už dostupné pouze jako skladové vozy, i když v konfigurátoru se i ostatní výbavy nadále objevují. Kdo si chce nicméně konfigurovat současnou Fabii úplně od základu, k dispozici má výhradně akční model Tour. Na samostatný ceník pro Fabii Tour jsme se podívali už dříve, konfigurátor však nyní odhaluje, jak taková specifikace opravdu vypadá.
Výbava nové verze je ořezána z původních pěti na pouhé dvě úrovně, základní Active a vyšší Ambition. V nabídce motorů pak zůstává pouze tříválec 1.0 TSI (70 kW/95 k) s manuální pětistupňovou převodovkou nebo sedmistupňovým automatem DSG. A oproti současným „skladovkám“ zvedla Škoda cenu o pouhých tisíc korun.
Fabia Tour tedy vyjde minimálně na 329.900 Kč, v případě zvolení DSG na 369.900 Kč. Auto pak v základu stojí na ocelových 15palcových kolech s poklicemi, má modrý lak Energy a halogenové světlomety s LED denním svícením. Další odstíny lakování začínají na příplatku 7200 Kč (za bílou Candy), případně od 13.000 Kč za metalické laky. Za 15palcová litá kola dáte extra 12.500 Kč.
V základní výbavě najdete dále černé čalounění interiéru, vkládané tkané koberečky vpředu a vzadu, MaxiDot displej mezi budíky přístrojové desky, šest airbagů, USB port vpředu, manuální klimatizaci, elektrické ovládání oken vpředu, elektricky ovládaná a vyhřívaná zrcátka, rádio Swing s 6,5palcovým displejem a další. U verze s DSG nechybí asistent rozjezdu do kopce.
Vyšší výbava Ambition přidává Fabii Tour od ceny 349.900 Kč (389.900 Kč s DSG) navíc zmíněná 15palcová litá kola, černošedé čalounění interiéru s koženým volantem, hlavicí řadící páky a madlem ruční brzdy, omezovač rychlosti, front assist s upozorněním a zabrzděním při hrozící kolizi, přední mlhovky, odkládací kapsy na zadní straně předních sedadel, schránku na brýle a taky odkládací schránku na deštník (s deštníkem) pod sedadlem spolujezdce.
Nakonec však nemusí ani Fabia Tour působit úplně levně, jelikož v konfigurátoru nechybí další příplatkové prvky nebo akční pakety zahrnující lepší čalounění a dekory interiéru, tempomat, parkovací senzory, vyhřívání sedadel, automatickou klimatizaci, navigaci, Bluetooth a další nutnosti. Pochopitelně, většina rozšiřující výbavy je ale dostupná pro vyšší stupeň Ambition.