Porsche Cayman je označováno za jeden z nejlépe ovladatelných vozů historie automobilky. A co na to Gemballa?
Tuner má odpovědi hned dvě. První je verze GT, která je zároveň civilnější. Pro náročnější je zde GT 4,0 RS, která poskytuje převrtaný motor a nekomprmisnější nastavení. Ale pojďme na to po postupně.
Gemballa GT přináší, co se vzhledové stránky týče, nový přední spoiler a nárazník s většími nasávacími otvory a propracovanou přední kapotu. Na zádi vozu nalezneme křídlo produkující potřebný přítlak při vysokých rychlostech a změny se dotkly také bočních prahů.
Vozy jsou postaveny na dvacetipalcových odlehčených kolech z lehkých slitin a Gemballa pro ně připravil sportovní výfuk nabízející kromě lepšího zvuku také mírné navýšení výkonu. Co by to bylo za úpravy, kdyby se zapomnělo na podvozek, i když v případě Caymanu by se o tom dalo polemizovat. Kdo však umí, nemá proč to nezkusit. Verze GT i GT RS dostaly plně nastavitelné odpružení, které si může každý majitel přizpůsobit podle vlastních představ. Verze GT se nedočkala úprav motoru, a tak zde nalezneme šestiválec boxer o objemu 3,4 l a výkonu 217 kW/295 k při 6250 ot./min. To stačí na zrychlení na stovku za 5,4 sekundy a maximální rychlost 275 km/h.
Silnější GT 4,0 RS jde dále. Na karoserii jsou použity díly z lehkých uhlíkových vláken. Pro vyšší výkony byla posílena také brzdová soustava, která má lépe odolávat vysokému zatížení. Uvnitř RS čeká na majitele dvoubarevný interiér hliníkové pedály a sedadla a doplňky potáhnuté Alcantarou. Největší chloubou modelu RS je ovšem šestiválec. Ten dostal převrtání z původních 3,4 na 4,0 litru, čímž se podle předpokladů přiblížil výkonově modelu Carrera S. Přesné specifikace bohužel tuner nezveřejnil, mělo by se tak stát v blízké době.
Gemballa Cayman S hned ve dvou verzích