Pohon všech kol má sice Nissan GT-R už v základu, přesto byste ale s tímto zabijákem supersportů mimo zpevněnou silnici asi raději nevyrazili. To však není případem zajímavé stavby... Zdroj: Classic Youngtimers Consultancy

Pohon všech kol má sice Nissan GT-R už v základu, přesto byste ale s tímto zabijákem supersportů mimo zpevněnou silnici asi raději nevyrazili. To však není případem zajímavé stavby... | Zdroj: Classic Youngtimers Consultancy

...která se objevila k mání u prodejce  Classic Youngtimers Consultancy  z Nizozemska. Za unikátní terénní Godzillu si žádá 95.000 eur (asi 2,5 milionu korun). Zdroj: Classic Youngtimers Consultancy

...která se objevila k mání u prodejce Classic Youngtimers Consultancy z Nizozemska. Za unikátní terénní Godzillu si žádá 95.000 eur (asi 2,5 milionu korun). | Zdroj: Classic Youngtimers Consultancy

Za tuto částku dostanete GT-R slušně vybavené k bezstarostné lítačce někde po šotolině, zatímco retardéry ve městě už nebudou tak nepříjemnou záležitostí. Zdroj: Classic Youngtimers Consultancy

Za tuto částku dostanete GT-R slušně vybavené k bezstarostné lítačce někde po šotolině, zatímco retardéry ve městě už nebudou tak nepříjemnou záležitostí. | Zdroj: Classic Youngtimers Consultancy

O 120 mm vyšší zakázkový podvozek, schopnější pneumatiky s vyšším profilem nebo rozšířené blatníky, prostě taková ta klasika, kterou byste čekali. Zdroj: Classic Youngtimers Consultancy

O 120 mm vyšší zakázkový podvozek, schopnější pneumatiky s vyšším profilem nebo rozšířené blatníky, prostě taková ta klasika, kterou byste čekali. | Zdroj: Classic Youngtimers Consultancy

GT-R z roku 2010 pak nechybí ani dodatečné světlomety na předním nárazníku a světelná rampa na zahrádce, kde najdete i plnohodnotné rezervní kolo. Zdroj: Classic Youngtimers Consultancy

GT-R z roku 2010 pak nechybí ani dodatečné světlomety na předním nárazníku a světelná rampa na zahrádce, kde najdete i plnohodnotné rezervní kolo. | Zdroj: Classic Youngtimers Consultancy

Původní 3,8litrový twin-turbo V6 se přitom také dočkal upravení. Nyní produkuje kolem 600 koní (441 kW). Zdroj: Classic Youngtimers Consultancy

Původní 3,8litrový twin-turbo V6 se přitom také dočkal upravení. Nyní produkuje kolem 600 koní (441 kW). | Zdroj: Classic Youngtimers Consultancy

Ačkoliv nizozemský prodejce nabízí především staré klasiky a supersporty, s prodejem obdobných přestaveb už má jistou zkušenost. Zdroj: Classic Youngtimers Consultancy

Ačkoliv nizozemský prodejce nabízí především staré klasiky a supersporty, s prodejem obdobných přestaveb už má jistou zkušenost. | Zdroj: Classic Youngtimers Consultancy

Dříve se u něj objevilo na stejný způsob upravené i  Lamborghini Gallardo  nebo  Bentley Continental GT . Zdroj: Classic Youngtimers Consultancy

Dříve se u něj objevilo na stejný způsob upravené i Lamborghini Gallardo nebo Bentley Continental GT. | Zdroj: Classic Youngtimers Consultancy

 Zdroj: Classic Youngtimers Consultancy

| Zdroj: Classic Youngtimers Consultancy

 Zdroj: Classic Youngtimers Consultancy

| Zdroj: Classic Youngtimers Consultancy

 Zdroj: Classic Youngtimers Consultancy

| Zdroj: Classic Youngtimers Consultancy

 Zdroj: Classic Youngtimers Consultancy

| Zdroj: Classic Youngtimers Consultancy

 Zdroj: Classic Youngtimers Consultancy

| Zdroj: Classic Youngtimers Consultancy

 Zdroj: Classic Youngtimers Consultancy

| Zdroj: Classic Youngtimers Consultancy

 Zdroj: Classic Youngtimers Consultancy

| Zdroj: Classic Youngtimers Consultancy

 Zdroj: Classic Youngtimers Consultancy

| Zdroj: Classic Youngtimers Consultancy

 Zdroj: Classic Youngtimers Consultancy

| Zdroj: Classic Youngtimers Consultancy

...která se objevila k mání u prodejce  Classic Youngtimers Consultancy  z Nizozemska. Za unikátní terénní Godzillu si žádá 95.000 eur (asi 2,5 milionu korun). Zdroj: Classic Youngtimers Consultancy
Za tuto částku dostanete GT-R slušně vybavené k bezstarostné lítačce někde po šotolině, zatímco retardéry ve městě už nebudou tak nepříjemnou záležitostí. Zdroj: Classic Youngtimers Consultancy
O 120 mm vyšší zakázkový podvozek, schopnější pneumatiky s vyšším profilem nebo rozšířené blatníky, prostě taková ta klasika, kterou byste čekali. Zdroj: Classic Youngtimers Consultancy
GT-R z roku 2010 pak nechybí ani dodatečné světlomety na předním nárazníku a světelná rampa na zahrádce, kde najdete i plnohodnotné rezervní kolo. Zdroj: Classic Youngtimers Consultancy
17
Fotogalerie

Tato terénní Godzilla může být vaše. Pro výlety na šotolinu je dobře vybavena

U jistého nizozemského prodejce se objevil vskutku zajímavě upravený Nissan GT-R.

Pohon všech kol má sice Nissan GT-R už v základu, přesto byste ale s tímto zabijákem supersportů mimo zpevněnou silnici asi raději nevyrazili. To však není případem zajímavé stavby, která se objevila k mání u prodejce Classic Youngtimers Consultancy z Nizozemska. Za unikátní terénní Godzillu si žádá 95.000 eur (asi 2,5 milionu korun).

Za tuto částku dostanete GT-R slušně vybavené k bezstarostné lítačce někde po šotolině, zatímco retardéry ve městě už nebudou tak nepříjemnou záležitostí. O 120 mm vyšší zakázkový podvozek, schopnější pneumatiky s vyšším profilem nebo rozšířené blatníky, prostě taková ta klasika, kterou byste čekali.

GT-R z roku 2010 pak nechybí ani dodatečné světlomety na předním nárazníku a světelná rampa na zahrádce, kde najdete i plnohodnotné rezervní kolo. Původní 3,8litrový twin-turbo V6 se přitom také dočkal upravení. Nyní produkuje kolem 600 koní (441 kW).

Ačkoliv nizozemský prodejce nabízí především staré klasiky a supersporty, s prodejem obdobných přestaveb už má jistou zkušenost. Dříve se u něj objevilo na stejný způsob upravené i Lamborghini Gallardo nebo Bentley Continental GT.

Nissan

Historie japonského Nissanu sahá do roku 1911. Jeho automobily se však až do 1982–1984, kdy nastalo přejmenování, nazývaly Datsun.

Nissan v roce 1989 vytvořil samostatnou luxusní značku Infiniti. V roce 1999 uzavřel partnerství s Renaultem.

Nissan Micra • Nissan Leaf •​ Nissan Qashqai •​ Nissan X-Trail •​ Nissan Juke •​ Nissan Navara •​ Nissan 370Z •​ Nissan Ariya •​ Nissan GT-R

Doporučujeme

Články odjinud