Na okolních trzích k ničemu podobnému nedošlo. V Německu, Rakousku a v Polsku je vůz normálně k dispozici, přímo z Nošovic navíc přišla zpráva, i30 hatchback normálně sjíždí z výrobní linky.

Na okolních trzích k ničemu podobnému nedošlo. V Německu, Rakousku a v Polsku je vůz normálně k dispozici, přímo z Nošovic navíc přišla zpráva, i30 hatchback normálně sjíždí z výrobní linky.

To samozřejmě neznamená, že u nás nyní i30 hatchback nekoupíte. U prodejců jistě bude, ale pouze v rámci skladových zásob. Podle informací ověřených u českých dealerů vozů Hyundai totiž nelze i30 hatchback objednat do výroby.

To samozřejmě neznamená, že u nás nyní i30 hatchback nekoupíte. U prodejců jistě bude, ale pouze v rámci skladových zásob. Podle informací ověřených u českých dealerů vozů Hyundai totiž nelze i30 hatchback objednat do výroby.

U českého zastoupení značky Hyundai ale došlo k jinému jevu. Z nabídky úplně vyškrtlo model i30 v provedení hatchback a nabízí jej pouze v ostré verzi N.

U českého zastoupení značky Hyundai ale došlo k jinému jevu. Z nabídky úplně vyškrtlo model i30 v provedení hatchback a nabízí jej pouze v ostré verzi N.

Důsledky přechodu na přísnější emisní normu někteří importéři registrují ještě teď, kdy u svých modelů stále nenabízejí kompletní paletu agregátů, případně ji výrazně upravili.

Důsledky přechodu na přísnější emisní normu někteří importéři registrují ještě teď, kdy u svých modelů stále nenabízejí kompletní paletu agregátů, případně ji výrazně upravili.

 Hyundai

| Hyundai

V září u nás podle statistik Svazu dovozců automobilů (SDA) meziročně došlo k více než 28procentnímu poklesu registrací osobních aut, který ovšem kompenzoval srpnový nárůst o 31,3 procenta. Září bylo co do registrací nových osobních aut nejhorším měsícem loňského roku.

V září u nás podle statistik Svazu dovozců automobilů (SDA) meziročně došlo k více než 28procentnímu poklesu registrací osobních aut, který ovšem kompenzoval srpnový nárůst o 31,3 procenta. Září bylo co do registrací nových osobních aut nejhorším měsícem loňského roku.

 Hyundai

| Hyundai

Konec loňského roku byl pro řadu automobilek divoký. Může za to zářijový přechod na přísnější emisní normu a metodiku WLTP, kvůli čemuž importéři jednoduše „neměli“ co prodávat.

Konec loňského roku byl pro řadu automobilek divoký. Může za to zářijový přechod na přísnější emisní normu a metodiku WLTP, kvůli čemuž importéři jednoduše „neměli“ co prodávat.

 Hyundai

| Hyundai

 Hyundai

| Hyundai

 Hyundai

| Hyundai

 Hyundai

| Hyundai

 Hyundai

| Hyundai

 Hyundai

| Hyundai

 Hyundai

| Hyundai

 Hyundai

| Hyundai

 Hyundai

| Hyundai

 Hyundai

| Hyundai

 Hyundai

| Hyundai

 Hyundai

| Hyundai

 Hyundai

| Hyundai

 Hyundai

| Hyundai

 Hyundai

| Hyundai

Nyní se českému zastoupení značky podařilo skloubit atraktivní základní cenu a běžný, tedy „neakční“ ceník, do jednoho celku.

Nyní se českému zastoupení značky podařilo skloubit atraktivní základní cenu a běžný, tedy „neakční“ ceník, do jednoho celku.

Další modely značky pak získávají několik zvýhodnění. Menší hatchback i20 koupíte v základní výbavě  Start  s motorem 1.2i o výkonu 55 kW (75 koní) za  229.990 Kč . Dražší výbava  Classic  za příplatek deset tisíc korun nabídne příplatkové položky za  55.000 Kč  zdarma. Nástavba Smart pak dokonce za  60.000 Kč .

Další modely značky pak získávají několik zvýhodnění. Menší hatchback i20 koupíte v základní výbavě Start s motorem 1.2i o výkonu 55 kW (75 koní) za 229.990 Kč. Dražší výbava Classic za příplatek deset tisíc korun nabídne příplatkové položky za 55.000 Kč zdarma. Nástavba Smart pak dokonce za 60.000 Kč.

V dubnu však nastal zlom. Vůz se vrátil na trh s nižší cenou než kdy dříve (od 339.990 Kč), byť se jednalo o akční verzi Made in Czech Classic a ceny ve standardním ceníku byly jinde (1.4 CVVT/73 kW Entry od 394.990 Kč).

V dubnu však nastal zlom. Vůz se vrátil na trh s nižší cenou než kdy dříve (od 339.990 Kč), byť se jednalo o akční verzi Made in Czech Classic a ceny ve standardním ceníku byly jinde (1.4 CVVT/73 kW Entry od 394.990 Kč).

Budoucnost hatchbacku Hyundai i30 na našem trhu byla v minulých měsících nejistá. Vypadnul z nabídky a české zastoupení více tlačilo Fastback a kombi.

Budoucnost hatchbacku Hyundai i30 na našem trhu byla v minulých měsících nejistá. Vypadnul z nabídky a české zastoupení více tlačilo Fastback a kombi.

Hatchback Hyundai i30 koupíte nově pod tři sta tisíc korun. Za cenu  299.990 Kč  vám české zastoupení nadělí vstupní výbavu Start s klimatizací, asistentem pro vedení v pruhu, předkolizním brzděním a automatickými dálkovými světly. Jen pro porovnání, Škoda Scala v základní výbavě nyní stojí  369.900 Kč . Má ale samozřejmě pár prvků výbavy navíc.

Hatchback Hyundai i30 koupíte nově pod tři sta tisíc korun. Za cenu 299.990 Kč vám české zastoupení nadělí vstupní výbavu Start s klimatizací, asistentem pro vedení v pruhu, předkolizním brzděním a automatickými dálkovými světly. Jen pro porovnání, Škoda Scala v základní výbavě nyní stojí 369.900 Kč. Má ale samozřejmě pár prvků výbavy navíc.

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Většina značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Většina značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

To samozřejmě neznamená, že u nás nyní i30 hatchback nekoupíte. U prodejců jistě bude, ale pouze v rámci skladových zásob. Podle informací ověřených u českých dealerů vozů Hyundai totiž nelze i30 hatchback objednat do výroby.
U českého zastoupení značky Hyundai ale došlo k jinému jevu. Z nabídky úplně vyškrtlo model i30 v provedení hatchback a nabízí jej pouze v ostré verzi N.
Důsledky přechodu na přísnější emisní normu někteří importéři registrují ještě teď, kdy u svých modelů stále nenabízejí kompletní paletu agregátů, případně ji výrazně upravili.
 Hyundai
30
Fotogalerie

Hyundai i30 dostal facelift: Má upravené motory a přední nárazník z Fastbacku

Korejský hatchback nižší střední třídy je nyní ve všech svých mutacích připraven na nové emisní předpisy a měření.

Hyundai i30 výjimečně dohání příbuznou Kiu Ceed - představuje se s inovovanými motory, které vyhovují novým emisním předpisům. Celá rodina i30, která zahrnuje hatchback, kombi, fastback a sportovní N, je tak již homologována.

Technické novinky kopírují zmíněný Ceed. Přepracovaná je dieselová šestnáctistovka, kterou nyní Korejci označují jako Smartstream. Všechny tři výkonové verze mají selektivní katalytickou redukci. V i30 se jedná o verze s výkonem 95, 114 a 134 koňských sil.

Dvě silnější verze nabídnou ke standardní manuální šestistupňové převodovce také sedmistupňovu dvouspojkovou skříň. Homologací prošla i dvojice zážehových přeplňovaných motorů 1.0 a 1.4 T-GDI, které mají vždy filtr pevných částic GPF.

Ku příležitosti zástavby nově schválených motorů se Hyundai rozhodl osvěžit také design a výbavu řady i30. Hatchback a kombi dostaly přední nárazník z verze Fastback. Rovněž od stylové varianty dorazily dva barevné odstíny. Hatchback a kombi lze nyní také lakovat do modré Stellar a šedé Olivine.

Uvnitř také došlo k jedné změně - za příplatek je nyní k dispozici osmipalcový displej infotainmentu s hlasovým ovládáním a integrací systému Apple CarPlay. Kompletní technické údaje a české ceny budou následovat.

Hyundai i30

Hyundai i30 se prezentuje jako české auto. A proč také ne, vždyť se vyrábí v Nošovicích. Hyundai i30 patří k nejprodávanějším vozům nižší střední třídy v ČR. Oblibu si získal především cenovou dostupností.

Cena, výbava, technická data •  Minitest Hyundai i30 N Project C • Hyundai i30 N Line • Minitest Hyundai i30 N Performance • Test Hyundai i30 N Fastback • Minitest Hyundai i30 kombi

Doporučujeme

Články odjinud