Koncept Pulsar NISMO přináší DNA divize Nissan Motorsport do segmentu C

Koncept Pulsar NISMO přináší DNA divize Nissan Motorsport do segmentu C

 

  • Globální debut konceptu Nissan NISMO na pařížském autosalonu 2014
  • Divize NISMO vytváří vizi sportovní vlajkové lodi pro novou řadu Pulsar
  • Odvážný styling a aerodynamicky optimalizovaná karosérie
  • Designové prvky inspirované automobilovými závody uvnitř i zvenku
  • Vyladěné odpružení a řízení pro sportovnější a živější jízdu

Vášeň, vzrušení a nekonformní přístup inspirovaný automobilovými závody jsou třemi základními hodnotami, které tvoří pilíře každého produktu NISMO - ať už na silnici nebo na dealerství. Touha společnosti Nissan přinést filozofii divize NISMO co nejširší cílové skupině činí další krok vpřed na pařížském autosalonu 2014 globálním představením nového konceptu Pulsar NISMO. První veřejné představení dramatické designové studie na veřejnosti zkoumá možnosti stylingu a konstrukčních úprav pro vznik sportovní vlajkové lodi řady Pulsar.

Vůz sdílí stejnou sportovní DNA, která prostupuje celou modelovou řadou NISMO. Koncept Pulsar NISMO řadu modelů Pulsar rozšiřuje o vzrušující nový rozměr výkonu. Třebaže je tento koncept prozatím pouze designovou studií, společnost Nissan se zavazuje budovat svou nabídku vozů NISMO s ambicí poskytovat nové generaci řidičů odvážné nové výkonné modely.

Koncept značky Pulsar NISMO se jasně odlišuje od produkční verze modelu a to se promítá do každého panelu, obložení a stylingového prvku. Barva tohoto konceptu je saténově šedá a ochranná známka NISMO - vrstvené dvojité křídlo je vyvedeno v červené barvě.

Výrazný přední nárazník obsahuje zvětšené, optimalizované otvory nasávání vzduchu a odvážné odvětrávací otvory chlazení brzd. Hlubší lemy prahů, nižší světlá výška podvozku vozidla a 19" pětipaprsková hliníková kola s pneumatikami 235/35 R19 zdůrazňují silové akcenty designu řady Pulsar, zatímco zadní nárazník ve stylu difuzéru a centrálně umístěné dvojité výfukové potrubí podtrhuje ambice v motorsportu. Mezi další prvky vozu patří jedinečný zadní spoiler z uhlíkového vlákna, lemy prahů a rozšířené podběhy. Na rozdíl od běžných bílých couvacích světel jsou světla konceptu Pulsar NISMO opatřena průsvitným černým nátěrem.

Dalšími designovými prvky konceptu Pulsar NISMO je přidání chromových lišt kolem bočních oken natřených načerno, stejně jako vnější zrcátka s povrchem z uhlíkových vláken a vetknutou ochrannou známkou NISMO v červené barvě, které ještě více zdůrazňují sportovní povahu koncepčního hatchbacku třídy C. 

Uvnitř vozidla koncept Pulsar NISMO rozvíjí motiv inspirovaný automobilovými závody - hluboce tvarovanými sportovními sedadly s čalouněním z materiálu Alcantara, sportovním tříramenným volantem a pedály z lehké slitiny.

U modelů Nismo, nic není navržen tak, aby jen sportovně vypadalo. Každý jednotlivý detail je podpořen poznatky získanými testováním na závodní dráze, a to je rozdíl, který NISMO design přináší. Takže, i když je design vypadá agresivně, za každou linkou nebo tvarem jsou hodiny vývoje tak, aby design byl progresivní ve své formě a využíval nejnovější technologické postupy.

Stejně jako všechny modely NISMO, ani koncept Pulsar NISMO se neomezuje jen na vizuální atraktivitu. Konstruktéři divize NISMO vědí, že skvělý výkon pramení z kombinace nekonvenčního myšlení, inteligentní konstrukce a ochoty zkoušet nové nápady - kombinace, která se na automobilových okruzích vyplácí již přes 30 let.

Kapota konceptu Pulsar NISMO proto skrývá upravený systém odpružení, jehož nastavení bylo vyladěno na závodním okruhu. Vedle nižší světlé výšky podvozku vozidla zahrnuje koncept Pulsar NISMO upravené nastavení pružin a tlumičů, s cílem poskytnout řidičům takový druh svižné a sportovní odezvy, která je vlastní všem modelům řady NISMO.  U konceptu Pulsar NISMO bylo s využitím poznatků získaných na sportovních vozech vyladěno a upraveno také řízení, s důrazem na ještě přímější odezvu. Důraz byl kladen také na vylepšení zážitku z jízdy z hlediska čitelnosti a vytříbenosti řízení.

 

Další podrobnosti budou oznámeny později.

Doporučujeme

Články odjinud