Dá se říct, že mezi závodními verzemi Fordu Mustang si vybere snad úplně každý okruhář.
Sedmá generace Fordu Mustang, to je ale radosti. Evoluční design, čtyřválec EcoBoost a osmiválec Coyote, možnost manuální převodovky, túrování motoru zvenku pomocí ovládání na klíči a okruhově zaměřená verze Dark Horse. Od Fordu to ale nebylo všechno, vyjma představení základní a okruhově zaměřené verze představil ještě závodní verze. A je jich šest!
První dvě vycházejí z okruhově zaměřené silniční verze Dark Horse, jmenuje se Dark Horse S a Dark Horse R. S je odlehčená verze s FIA certifikovanou ochrannou klecí, závodní skořepinou, bezpečnostními pásy a rychloupínacím volantem. Klasickou přístrojovku nahradil panel s důležitými přepínači. Zájemci o vůz si mohou zvolit i skořepinové sedadlo pro spolujezdce.
Auto je dále vybaveno tlumiči s technologií DSSV (Dynamic Suspensions Spool Valve) od společnosti Multimatic. Tuto technologii používá třeba Ferrari SF90 Stradale Assetto Fiorano nebo Chevrolet Camaro ZL1 1LE. Najdete tu také velké nastavitelné křídlo, nový výfukový systém nebo lepší brzdy.
Verze R vychází S, ale její schopnosti posouvá ještě o kus dál - má lepší svařování, větší nádrž a Ford Performance kola. Přesuňme se mezi ještě větší zvířata. Ford Mustang bude totiž závodit i v kategoriích GT4 a GT3, první z nich bude závodit v ISMA, SRO a FIA GT, druhý se podívá do IMSA i na Daytonu.
A aby toho nebylo málo, vznikne také verze pro australský šampionát V8 Supercars, kde je odchozí Ford Mustang již zavedeným členem a závodí zde třeba s Holden Commodore. Nakonec ještě dorazí 6. varianta, která bude určena pro závody Nascar.