Legenda pokračuje ve stejném stylu, ale zase o něco modernější a větší.
Zástupci Porsche poskytli první oficiální informace o nové generaci legendární 911. Verze s označení 992 bude technicky vycházet z předchůdce a designovou revoluci tradičně nečekejte. Přesto jsou změny značné.
Design jsme mohli vidět již z uniklé fotografie zádě, kterou přikládáme do fotogalerie. Prozradila zásadní věc - zřejmě i vozy bez pohonu všech kol dostanou spojené zadní svítilny, jako je tomu u Panamery či nového Cayennu. Celkově bude auto o pár milimetrů větší do šířky, s rozkročenějším designem. Délka by se zásadně měnit neměla Záď je o něco vyšší, což předjímá hybridní pohon, který přijde v roce 2020.
Technickým vrcholem běžné řady bude znovu Turbo S, tentokrát s výkonem 630 koňských sil. Méně výkonné verze mají zůstat jako dnes, nejspíš ale také lehce posílí. Hovoří se o 10 až 15 koních. Základní Carrera by tak měla posílit na přibližně 380 koňských sil. Model GT3 pak dostane přeplňování, čímž skončí éra sériově vyráběných atmosférických 911.
Jiná bude filosofie v oblasti autonomních technologií. Šéf vývoje modelu August Achleitner prozradil, že v tomto směru 911 sice pokročí, pravděpodobně dostane například hlídání jízdního pruhu, ale vždy a stále bude středem zájmu především řidič.
V této generaci Porsche nenabídne čistě elektrickou 911. A to i přesto, že se Porsche v čele s Mission E připravuje na svou elektrickou revoluci. Achleitner přesto přiznal, že diskuse o plně elektrické 911 jsou nyní reálné. "Před dvěma lety bych řekl, že v žádném případě, dnes to do budoucna nemohu kategoricky vyloučit," prozradil.
Interiér se silně inspiruje u nové Panamery a Cayennu. Očekávejme tak plochý design palubní desky, lesklá tlačítka na středovém panelu, nový infotainment a částečně digitální přístrojový panel. Novinku v plné kráse uvidíme na ženevském autosalonu.