Dojezd na nabití akumulátoru činí až 128 kilometrů. Aby ne, když má kapacitu 31,2 kWh.
Nabídka motorů Mercedesu-Benz GLC se na jaře příštího roku rozšíří o dalšího člena. Stane se jím plug-in hybrid GLC 300 de 4Matic, který kombinuje elektromotor s dvoulitrovým vznětovým motorem. Ten produkuje při 3600 otáčkách výkon 145 kW (197 koní) a v rozmezí 1800 až 2800 otáček nabídne 440 N.m točivého momentu.
Elektromotor je stejný jako v případě ostatních plug-in hybridních verzí, tedy 100kW a s točivým momentem 440 N.m. Kombinovaný výkon obou ústrojí pak činí 245 kW (335 koní) a produkuje 750 N.m točivého momentu. Výkonově se tak 300 de 4Matic řadí mezi zážehové varianty. Cena činí 1.821.050 Kč, GLC 400 e 4Matic s kombinovaným výkonem 381 koní vyjde na 1.824.680 Kč.
Akumulátor o kapacitě 31,2 kWh lze ve standardu nabíjet výkonem 11 kW, volitelně dodávaná je ale i 60kW nabíječka, se kterou budete mít nabito za půl hodiny. Čistě na elektřinu můžete jet až 140 km/h a dojezd na akumulátor je u plug-in hybridních motorizací 112 až 128 kilometrů, což by dle mercedesu mělo stačit k pokrytí každodenních pojížděk.
Právě díky velké baterii si mohl mercedes zapsat do tabulek kombinovanou spotřebu paliva 0,4 až 0,5 l/100 km dle metodiky WLTP. Dynamicky pak na tom motor také není špatně, stovku udolá za 6,4 sekundy a může jet až 217 km/h.