Toyota Camry není na českém trhu nováček, v roce 2004 se však z něj musela tehdy pátá generace odebrat kvůli nevyhovující technice z hlediska emisních norem. Dnes je naopak ve velmi výhodné pozici. | Toyota Camry Hybrid pro evropský trh Foto: Ondřej Lilling

Toyota Camry není na českém trhu nováček, v roce 2004 se však z něj musela tehdy pátá generace odebrat kvůli nevyhovující technice z hlediska emisních norem. Dnes je naopak ve velmi výhodné pozici. | Toyota Camry Hybrid pro evropský trh | Foto: Ondřej Lilling

Segment D (střední třída) je totiž výsadou hlavně firemních zákazníků, v jejichž flotilách byste nejčastěji našli vznětové vozy. Jenže ty jsou nyní na tenkém ledě třeba i kvůli strachu leasingových společností o udržitelnost ceny. | Toyota Camry Hybrid pro evropský trh Foto: Ondřej Lilling

Segment D (střední třída) je totiž výsadou hlavně firemních zákazníků, v jejichž flotilách byste nejčastěji našli vznětové vozy. Jenže ty jsou nyní na tenkém ledě třeba i kvůli strachu leasingových společností o udržitelnost ceny. | Toyota Camry Hybrid pro evropský trh | Foto: Ondřej Lilling

Není náhodou, že si české zastoupení Toyoty vybralo pro účely srovnání Škodu Superb a Volkswagen Passat. | Toyota Camry Hybrid pro evropský trh Foto: Ondřej Lilling

Není náhodou, že si české zastoupení Toyoty vybralo pro účely srovnání Škodu Superb a Volkswagen Passat. | Toyota Camry Hybrid pro evropský trh | Foto: Ondřej Lilling

Právě tyto vozy jsou u firem oblíbené asi nejvíce, přičemž jedním z kritérií výběru je také velikost vnitřního prostoru. A tady by to mohl být pro zmíněné duo problém. | Toyota Camry Hybrid pro evropský trh Foto: Ondřej Lilling

Právě tyto vozy jsou u firem oblíbené asi nejvíce, přičemž jedním z kritérií výběru je také velikost vnitřního prostoru. A tady by to mohl být pro zmíněné duo problém. | Toyota Camry Hybrid pro evropský trh | Foto: Ondřej Lilling

Toyota totiž říká, že Camry nabídne bezkonkurenční prostor na zadních sedadlech, na což mohou slyšet taxislužby, firmy zabývající se luxusní přepravou osob nebo třeba státní správa. | Toyota Camry Hybrid pro evropský trh Foto: Ondřej Lilling

Toyota totiž říká, že Camry nabídne bezkonkurenční prostor na zadních sedadlech, na což mohou slyšet taxislužby, firmy zabývající se luxusní přepravou osob nebo třeba státní správa. | Toyota Camry Hybrid pro evropský trh | Foto: Ondřej Lilling

Plusem je i takzvaný VIP paket, jehož součástí je středová loketní opěrka vzadu s ovládáním klimatizace, elektrického polohování opěradel a rolety zadního okna. Navíc v Praze můžete s hybridem na modrých a fialových zónách parkovat zdarma, což může ušetřit spoustu peněz. | Toyota Camry Hybrid pro evropský trh Foto: Ondřej Lilling

Plusem je i takzvaný VIP paket, jehož součástí je středová loketní opěrka vzadu s ovládáním klimatizace, elektrického polohování opěradel a rolety zadního okna. Navíc v Praze můžete s hybridem na modrých a fialových zónách parkovat zdarma, což může ušetřit spoustu peněz. | Toyota Camry Hybrid pro evropský trh | Foto: Ondřej Lilling

Výbava je rozdělena do třech linií, přičemž už tu základní (Comfort, od 920.000 Kč) české zastoupení Toyoty přirovnává ke stupňům Highline u Passatu a Style u Superbu. | Toyota Camry Hybrid pro evropský trh Foto: Ondřej Lilling

Výbava je rozdělena do třech linií, přičemž už tu základní (Comfort, od 920.000 Kč) české zastoupení Toyoty přirovnává ke stupňům Highline u Passatu a Style u Superbu. | Toyota Camry Hybrid pro evropský trh | Foto: Ondřej Lilling

Standardem je 7 airbagů, LED světlomety, adaptivní tempomat, asistent pro jízdu v pruzích, přepínač jízdních profilů, bezklíčové odemykání a startování, dvouzónová klimatizace, litá 17palcová kola, elektricky ovládané sedadlo řidiče či infotainment Toyota Touch 2 se 7palcovým displejem a zadní kamerou. | Toyota Camry Hybrid pro evropský trh Foto: Ondřej Lilling

Standardem je 7 airbagů, LED světlomety, adaptivní tempomat, asistent pro jízdu v pruzích, přepínač jízdních profilů, bezklíčové odemykání a startování, dvouzónová klimatizace, litá 17palcová kola, elektricky ovládané sedadlo řidiče či infotainment Toyota Touch 2 se 7palcovým displejem a zadní kamerou. | Toyota Camry Hybrid pro evropský trh | Foto: Ondřej Lilling

Za 65.000 Kč máte paket Business zahrnující vyhřívaná a elektricky ovládaná obě přední sedadla a kožené čalounění. Navigace je za 17.000 Kč. | Toyota Camry Hybrid pro evropský trh Foto: Ondřej Lilling

Za 65.000 Kč máte paket Business zahrnující vyhřívaná a elektricky ovládaná obě přední sedadla a kožené čalounění. Navigace je za 17.000 Kč. | Toyota Camry Hybrid pro evropský trh | Foto: Ondřej Lilling

Prostřední linie Prestige za 950.000 Kč přidává o palec větší kola i displej infotainmentu a navigaci v českém jazyce. V tomto případě se sice musíte obejít bez příplatkového paketu, ten by ale vzhledem k ceně nejvyšší výbavy Executive možná pozbýval smysl. | Toyota Camry Hybrid pro evropský trh

Prostřední linie Prestige za 950.000 Kč přidává o palec větší kola i displej infotainmentu a navigaci v českém jazyce. V tomto případě se sice musíte obejít bez příplatkového paketu, ten by ale vzhledem k ceně nejvyšší výbavy Executive možná pozbýval smysl. | Toyota Camry Hybrid pro evropský trh

Za 1.050.000 Kč totiž dostanete plně vybavené auto s výjimkou zmíněného paketu VIP (vedle komfortních zadních sedadel zahrnuje i audio JBL, třízónovou klimatizaci, head-up displej a manuální rolety v zadních oknech), mezi jehož poznávací znamení patří zadní difuzor nebo lakovaná mřížka předního nárazníku. | Toyota Camry Hybrid pro evropský trh

Za 1.050.000 Kč totiž dostanete plně vybavené auto s výjimkou zmíněného paketu VIP (vedle komfortních zadních sedadel zahrnuje i audio JBL, třízónovou klimatizaci, head-up displej a manuální rolety v zadních oknech), mezi jehož poznávací znamení patří zadní difuzor nebo lakovaná mřížka předního nárazníku. | Toyota Camry Hybrid pro evropský trh

Za něco si ale přece jenom musíte připlatit i tady – povinná výbava totiž bez rozdílu výbavy vychází na 1150 Kč.  | Toyota Camry Hybrid pro evropský trh

Za něco si ale přece jenom musíte připlatit i tady – povinná výbava totiž bez rozdílu výbavy vychází na 1150 Kč.  | Toyota Camry Hybrid pro evropský trh

Evropská verze Toyoty Camry měla premiéru v říjnu na autosalonu v Paříži a my měli možnost si v Praze prohlédnout předprodukční, ručně sestavený prototyp.  | Toyota Camry Hybrid pro evropský trh

Evropská verze Toyoty Camry měla premiéru v říjnu na autosalonu v Paříži a my měli možnost si v Praze prohlédnout předprodukční, ručně sestavený prototyp.  | Toyota Camry Hybrid pro evropský trh

Kvalita materiálů a výroby bude pochopitelně u sériových vozů lepší, i tak ale černý kousek, který byl k vidění už minulý týden na e-Salonu v Letňanech, vyšel na těžko pochopitelný milion eur. | Toyota Camry Hybrid pro evropský trh

Kvalita materiálů a výroby bude pochopitelně u sériových vozů lepší, i tak ale černý kousek, který byl k vidění už minulý týden na e-Salonu v Letňanech, vyšel na těžko pochopitelný milion eur. | Toyota Camry Hybrid pro evropský trh

Objednávky vozů do výroby budou spuštěny v prosinci, samotná výroba odstartuje v únoru, a první kusy se v Česku objeví během dubna. | Toyota Camry Hybrid pro evropský trh

Objednávky vozů do výroby budou spuštěny v prosinci, samotná výroba odstartuje v únoru, a první kusy se v Česku objeví během dubna. | Toyota Camry Hybrid pro evropský trh

 | Toyota Camry Hybrid pro evropský trh

 | Toyota Camry Hybrid pro evropský trh

 | Toyota Camry Hybrid pro evropský trh

 | Toyota Camry Hybrid pro evropský trh

 | Toyota Camry Hybrid pro evropský trh

 | Toyota Camry Hybrid pro evropský trh

 | Toyota Camry Hybrid pro evropský trh

 | Toyota Camry Hybrid pro evropský trh

 | Toyota Camry Hybrid pro evropský trh

 | Toyota Camry Hybrid pro evropský trh

 | Toyota Camry Hybrid pro evropský trh

 | Toyota Camry Hybrid pro evropský trh

 | Toyota Camry Hybrid pro evropský trh

 | Toyota Camry Hybrid pro evropský trh

 | Toyota Camry Hybrid pro evropský trh

 | Toyota Camry Hybrid pro evropský trh

 | Toyota Camry Hybrid pro evropský trh

 | Toyota Camry Hybrid pro evropský trh

 | Toyota Camry Hybrid pro evropský trh

 | Toyota Camry Hybrid pro evropský trh

 | Toyota Camry Hybrid pro evropský trh

 | Toyota Camry Hybrid pro evropský trh

 | Toyota Camry Hybrid pro evropský trh

 | Toyota Camry Hybrid pro evropský trh

 | Toyota Camry Hybrid pro evropský trh

 | Toyota Camry Hybrid pro evropský trh

 | Toyota Camry Hybrid pro evropský trh

 | Toyota Camry Hybrid pro evropský trh

 | Toyota Camry Hybrid pro evropský trh

 | Toyota Camry Hybrid pro evropský trh

 | Toyota Camry Hybrid pro evropský trh

 | Toyota Camry Hybrid pro evropský trh

 | Toyota Camry Hybrid pro evropský trh

 | Toyota Camry Hybrid pro evropský trh

 | Toyota Camry Hybrid pro evropský trh

 | Toyota Camry Hybrid pro evropský trh

 | Toyota Camry Hybrid pro evropský trh

 | Toyota Camry Hybrid pro evropský trh

Segment D (střední třída) je totiž výsadou hlavně firemních zákazníků, v jejichž flotilách byste nejčastěji našli vznětové vozy. Jenže ty jsou nyní na tenkém ledě třeba i kvůli strachu leasingových společností o udržitelnost ceny. | Toyota Camry Hybrid pro evropský trh Foto: Ondřej Lilling
Není náhodou, že si české zastoupení Toyoty vybralo pro účely srovnání Škodu Superb a Volkswagen Passat. | Toyota Camry Hybrid pro evropský trh Foto: Ondřej Lilling
Právě tyto vozy jsou u firem oblíbené asi nejvíce, přičemž jedním z kritérií výběru je také velikost vnitřního prostoru. A tady by to mohl být pro zmíněné duo problém. | Toyota Camry Hybrid pro evropský trh Foto: Ondřej Lilling
Toyota totiž říká, že Camry nabídne bezkonkurenční prostor na zadních sedadlech, na což mohou slyšet taxislužby, firmy zabývající se luxusní přepravou osob nebo třeba státní správa. | Toyota Camry Hybrid pro evropský trh Foto: Ondřej Lilling
34
Fotogalerie

Špatná zpráva pro Superb a Passat: Do Česka dorazila nová Toyota Camry

Příchod modelu Camry na český trh si Toyota nemohla naplánovat lépe. Výhradně hybridní sedan se chce zalíbit firmám, které ztrácejí zájem o naftové vozy.

Toyota Camry není na českém trhu nováček, v roce 2004 se však z něj musela tehdy pátá generace odebrat kvůli nevyhovující technice z hlediska emisních norem. Dnes je naopak ve velmi výhodné pozici. Segment D (střední třída) je totiž výsadou hlavně firemních zákazníků, v jejichž flotilách byste nejčastěji našli vznětové vozy. Jenže ty jsou nyní na tenkém ledě třeba i kvůli strachu leasingových společností o udržitelnost ceny.

Není náhodou, že si české zastoupení Toyoty vybralo pro účely srovnání Škodu Superb a Volkswagen Passat. Právě tyto vozy jsou u firem oblíbené asi nejvíce, přičemž jedním z kritérií výběru je také velikost vnitřního prostoru. A tady by to mohl být pro zmíněné duo problém.

Toyota totiž říká, že Camry nabídne bezkonkurenční prostor na zadních sedadlech, na což mohou slyšet taxislužby, firmy zabývající se luxusní přepravou osob nebo třeba státní správa. Plusem je i takzvaný VIP paket, jehož součástí je středová loketní opěrka vzadu s ovládáním klimatizace, elektrického polohování opěradel a rolety zadního okna. Navíc v Praze můžete s hybridem na modrých a fialových zónách parkovat zdarma, což může ušetřit spoustu peněz.

Výbava je rozdělena do třech linií, přičemž už tu základní (Comfort, od 920.000 Kč) české zastoupení Toyoty přirovnává ke stupňům Highline u Passatu a Style u Superbu.

Standardem je 7 airbagů, LED světlomety, adaptivní tempomat s funkcí stop&go, rozpoznávání dopravních značek, asistent pro jízdu v pruzích, přepínač jízdních profilů, bezklíčové odemykání a startování, dvouzónová klimatizace, litá 17palcová kola, elektricky ovládané sedadlo řidiče či infotainment Toyota Touch 2 se 7palcovým displejem a zadní kamerou. Za 65.000 Kč máte paket Business zahrnující vyhřívaná a elektricky ovládaná obě přední sedadla a kožené čalounění. Navigace je za 17.000 Kč.

Prostřední linie Prestige za 950.000 Kč přidává o palec větší kola i displej infotainmentu a navigaci v českém jazyce. V tomto případě se sice musíte obejít bez příplatkového paketu, ten by ale vzhledem k ceně nejvyšší výbavy Executive možná pozbýval smysl.

Za 1.050.000 Kč totiž dostanete plně vybavené auto s výjimkou zmíněného paketu VIP (vedle komfortních zadních sedadel zahrnuje i audio JBL, třízónovou klimatizaci, head-up displej a manuální rolety v zadních oknech), mezi jehož poznávací znamení patří zadní difuzor nebo lakovaná mřížka předního nárazníku. Za něco si ale přece jenom musíte připlatit i tady – povinná výbava totiž bez rozdílu výbavy vychází na 1150 Kč.

Evropská verze Toyoty Camry měla premiéru v říjnu na autosalonu v Paříži a my měli možnost si v Praze prohlédnout předprodukční, ručně sestavený prototyp. Kvalita materiálů a výroby bude pochopitelně u sériových vozů lepší, i tak ale černý kousek, který byl k vidění už minulý týden na e-Salonu v Letňanech, vyšel na těžko pochopitelný milion eur. Objednávky vozů do výroby budou spuštěny v prosinci, samotná výroba odstartuje v únoru, a první kusy se v Česku objeví během dubna.

Toyota Camry Hybrid: Technická data a české ceny
Motor 2.5 Hybrid
Válce/ventily 4/4
Největší výkon [kW/min] 130/5700
Točivý moment [N.m/min] 221/3600-5200
Největší výkon soustavy [kW/min] 160/-
Převodovka e-CVT
Maximální rychlost [km/h] 180
Zrychlení 0-100 km/h [s] 8,3
Provozní hmotnost  [kg] 1595-1635
Kombinovaná spotřeba[l/100 km] 4,2
Cena Comfort [Kč] 920.000
Cena Prestige [Kč] 950.000
Cena Executive [Kč] 1.050.000

Škoda Superb

Škoda Superb je vlajkovou lodí značky Škoda. Na prodloužené koncernové platformě nabízí bezkonkurečně nejlepší prostor pro nohy ve střední třídě a boduje i systémem Twindoor.

Facelift 2019 • Hybridní plug-in • První jízda Superb Scout • Ceník a výbava • Test Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 • Škoda Superb iV vs. VW Passat GTE

Doporučujeme

Články odjinud