Specifikaci  nové generace Hondy HR-V  odhaluje japonská automobilka po kouscích.  Design jsme si už probrali , stále čekáme na přesné míry či objem kufru. | Honda HR-V Zdroj: Honda 

Specifikaci nové generace Hondy HR-V odhaluje japonská automobilka po kouscích. Design jsme si už probrali, stále čekáme na přesné míry či objem kufru. | Honda HR-V | Zdroj: Honda 

Teď ale Honda upřesňuje, co najdeme pod kapotou SUV. Bylo jasné, že půjde o hybrid. Přesněji si ale ústrojí vypůjčí HR-V  od evropského Jazzu , který je na starém kontinentu také výhradně hybridem. | Honda HR-V Zdroj: Honda 

Teď ale Honda upřesňuje, co najdeme pod kapotou SUV. Bylo jasné, že půjde o hybrid. Přesněji si ale ústrojí vypůjčí HR-V od evropského Jazzu, který je na starém kontinentu také výhradně hybridem. | Honda HR-V | Zdroj: Honda 

Ústrojí e:HEV bude tedy v HR-V opět kombinací benzinového čtyřválce 1.5 i-VTEC a dvojice elektromotorů. | Honda HR-V Zdroj: Honda 

Ústrojí e:HEV bude tedy v HR-V opět kombinací benzinového čtyřválce 1.5 i-VTEC a dvojice elektromotorů. | Honda HR-V | Zdroj: Honda 

V případě SUV ale o větším systémovém výkonu 96 kW (131 koní) a točivém momentu 253 N.m (v Jazzu 80 kW/109 k; 253 N.m). Baterie jsou uloženy pod podlahou zavazadlového prostoru. | Honda HR-V Zdroj: Honda 

V případě SUV ale o větším systémovém výkonu 96 kW (131 koní) a točivém momentu 253 N.m (v Jazzu 80 kW/109 k; 253 N.m). Baterie jsou uloženy pod podlahou zavazadlového prostoru. | Honda HR-V | Zdroj: Honda 

Spalovací motor tu přitom funguje ve většině případů jako generátor elektrické energie, zatímco přední kola pohání elektromotory. Čtyřválec se připojí k pohonu jen při cestování vyšší, konstantní rychlostí. | Honda HR-V Zdroj: Honda 

Spalovací motor tu přitom funguje ve většině případů jako generátor elektrické energie, zatímco přední kola pohání elektromotory. Čtyřválec se připojí k pohonu jen při cestování vyšší, konstantní rychlostí. | Honda HR-V | Zdroj: Honda 

Přepínání mezi motory je řízeno automaticky dle jízdních podmínek, dále jsou však k dispozici jízdní režimy Econ, Normal a Sport. Dynamické schopnosti nového HR-V zatím Honda neodhaluje stejně jako hodnoty spotřeby paliva. | Honda HR-V Zdroj: Honda 

Přepínání mezi motory je řízeno automaticky dle jízdních podmínek, dále jsou však k dispozici jízdní režimy Econ, Normal a Sport. Dynamické schopnosti nového HR-V zatím Honda neodhaluje stejně jako hodnoty spotřeby paliva. | Honda HR-V | Zdroj: Honda 

Interiér má dle Hondy zajistit maximální pohodlí pro čtyři dospělé cestující. Nová palubní deska vypadá jednodušeji, středu dominuje 9palcová obrazovka infotainmentu, před řidičem je 7palcový digitální přístrojový štít. | Honda HR-V Zdroj: Honda 

Interiér má dle Hondy zajistit maximální pohodlí pro čtyři dospělé cestující. Nová palubní deska vypadá jednodušeji, středu dominuje 9palcová obrazovka infotainmentu, před řidičem je 7palcový digitální přístrojový štít. | Honda HR-V | Zdroj: Honda 

Podpora rozhraní Apple CarPlay a Android Auto je dnes samozřejmostí. Níže jsou fyzické ovladače pro klimatizaci a rovněž dvojice USB portů. | Honda HR-V Zdroj: Honda 

Podpora rozhraní Apple CarPlay a Android Auto je dnes samozřejmostí. Níže jsou fyzické ovladače pro klimatizaci a rovněž dvojice USB portů. | Honda HR-V | Zdroj: Honda 

Více informací se nejspíš postupně dozvíme s blížícím se uvedením do prodeje. To je nicméně ještě docela daleko, v Evropě se má HR-V dostat k prodejcům až na přelomu letošního a příštího roku. | Honda HR-V Zdroj: Honda 

Více informací se nejspíš postupně dozvíme s blížícím se uvedením do prodeje. To je nicméně ještě docela daleko, v Evropě se má HR-V dostat k prodejcům až na přelomu letošního a příštího roku. | Honda HR-V | Zdroj: Honda 

| Honda HR-V Zdroj: Honda 

| Honda HR-V | Zdroj: Honda 

| Honda HR-V Zdroj: Honda 

| Honda HR-V | Zdroj: Honda 

| Honda HR-V Zdroj: Honda 

| Honda HR-V | Zdroj: Honda 

| Honda HR-V Zdroj: Honda 

| Honda HR-V | Zdroj: Honda 

| Honda HR-V Zdroj: Honda 

| Honda HR-V | Zdroj: Honda 

Teď ale Honda upřesňuje, co najdeme pod kapotou SUV. Bylo jasné, že půjde o hybrid. Přesněji si ale ústrojí vypůjčí HR-V  od evropského Jazzu , který je na starém kontinentu také výhradně hybridem. | Honda HR-V Zdroj: Honda 
Ústrojí e:HEV bude tedy v HR-V opět kombinací benzinového čtyřválce 1.5 i-VTEC a dvojice elektromotorů. | Honda HR-V Zdroj: Honda 
V případě SUV ale o větším systémovém výkonu 96 kW (131 koní) a točivém momentu 253 N.m (v Jazzu 80 kW/109 k; 253 N.m). Baterie jsou uloženy pod podlahou zavazadlového prostoru. | Honda HR-V Zdroj: Honda 
Spalovací motor tu přitom funguje ve většině případů jako generátor elektrické energie, zatímco přední kola pohání elektromotory. Čtyřválec se připojí k pohonu jen při cestování vyšší, konstantní rychlostí. | Honda HR-V Zdroj: Honda 
14
Fotogalerie

Nová Honda HR-V odhaluje techniku. 131 hybridních koní bude jedinou možností

Stejně jako nový Jazz bude i HR-V v Evropě nabízeno výhradně s hybridním ústrojím.

Specifikaci nové generace Hondy HR-V odhaluje japonská automobilka po kouscích. Design jsme si už probrali, stále čekáme na přesné míry či objem kufru. Teď ale Honda upřesňuje, co najdeme pod kapotou SUV. Bylo jasné, že půjde o hybrid. Přesněji si ale ústrojí vypůjčí HR-V od evropského Jazzu, který je na starém kontinentu také výhradně hybridem.

Ústrojí e:HEV bude tedy v HR-V opět kombinací benzinového čtyřválce 1.5 i-VTEC a dvojice elektromotorů. V případě SUV ale o větším systémovém výkonu 96 kW (131 koní) a točivém momentu 253 N.m (v Jazzu 80 kW/109 k; 253 N.m). Baterie jsou uloženy pod podlahou zavazadlového prostoru.

Spalovací motor tu přitom funguje ve většině případů jako generátor elektrické energie, zatímco přední kola pohání elektromotory. Čtyřválec se připojí k pohonu jen při cestování vyšší, konstantní rychlostí. Přepínání mezi motory je řízeno automaticky dle jízdních podmínek, dále jsou však k dispozici jízdní režimy Econ, Normal a Sport. Dynamické schopnosti nového HR-V zatím Honda neodhaluje stejně jako hodnoty spotřeby paliva.

 

Interiér má dle Hondy zajistit maximální pohodlí pro čtyři dospělé cestující. Nová palubní deska vypadá jednodušeji, středu dominuje 9palcová obrazovka infotainmentu, před řidičem je 7palcový digitální přístrojový štít. Podpora rozhraní Apple CarPlay a Android Auto je dnes samozřejmostí. Níže jsou fyzické ovladače pro klimatizaci a rovněž dvojice USB portů.

Více informací se nejspíš postupně dozvíme s blížícím se uvedením do prodeje. To je nicméně ještě docela daleko, v Evropě se má HR-V dostat k prodejcům až na přelomu letošního a příštího roku.

Honda

Japonská Honda vedle automobilů a motocyklů vyrábí také samostatné motory, elektrogenerátory nebo zahradní techniku. Společnost založil v roce 1948 Soichiro Honda. Od roku 1950 to je největší světový výrobce motocyklů.

Honda Civic • Honda Jazz • Honda CR-V • Honda HR-V • Honda NSX • Honda E

Doporučujeme

Články odjinud