Standardnímu Audi RS 6 Avant byste zřejmě nepřáli ještě více koní a agresivnější design. Samo o sobě jde o naprosto dotaženou definici zatraceně rychlého kombíku. | ABT Audi RS 6 Johann Abt Signature Edition Zdroj: ABT

Standardnímu Audi RS 6 Avant byste zřejmě nepřáli ještě více koní a agresivnější design. Samo o sobě jde o naprosto dotaženou definici zatraceně rychlého kombíku. | ABT Audi RS 6 Johann Abt Signature Edition | Zdroj: ABT

Od známého německého úpravce ABT však nyní přijíždí upravená varianta RS 6, která model posunuje zase o kus dále po stránce stylingu i techniky. | ABT Audi RS 6 Johann Abt Signature Edition Zdroj: ABT

Od známého německého úpravce ABT však nyní přijíždí upravená varianta RS 6, která model posunuje zase o kus dále po stránce stylingu i techniky. | ABT Audi RS 6 Johann Abt Signature Edition | Zdroj: ABT

Edice Johann Abt Signature vznikne pouhých 64 kusů a funguje jako oslava 125 let od založení první dílny rodiny Abt v roce 1896. Styl úpravy se nicméně nese přítomností... | ABT Audi RS 6 Johann Abt Signature Edition Zdroj: ABT

Edice Johann Abt Signature vznikne pouhých 64 kusů a funguje jako oslava 125 let od založení první dílny rodiny Abt v roce 1896. Styl úpravy se nicméně nese přítomností... | ABT Audi RS 6 Johann Abt Signature Edition | Zdroj: ABT

...kdy ABT dále staví na agresivním vzezření RS 6 a přichází s rozšiřujícím bodykitem z červeně stylizovaného karbonu, díky kterému vypadá kombík ještě zlověstněji. | ABT Audi RS 6 Johann Abt Signature Edition Zdroj: ABT

...kdy ABT dále staví na agresivním vzezření RS 6 a přichází s rozšiřujícím bodykitem z červeně stylizovaného karbonu, díky kterému vypadá kombík ještě zlověstněji. | ABT Audi RS 6 Johann Abt Signature Edition | Zdroj: ABT

Exteriér podtrhují i nová 22palcová kovaná kola, dále nechybí i nastavitelný podvozek a stabilizátory. | ABT Audi RS 6 Johann Abt Signature Edition Zdroj: ABT

Exteriér podtrhují i nová 22palcová kovaná kola, dále nechybí i nastavitelný podvozek a stabilizátory. | ABT Audi RS 6 Johann Abt Signature Edition | Zdroj: ABT

Uvnitř pokračuje téma červeného karbonu na řadě míst, volant potažený Alcantarou a samozřejmě nespočet výročních plaket a rovněž dodatečné prošívání sedaček. | ABT Audi RS 6 Johann Abt Signature Edition Zdroj: ABT

Uvnitř pokračuje téma červeného karbonu na řadě míst, volant potažený Alcantarou a samozřejmě nespočet výročních plaket a rovněž dodatečné prošívání sedaček. | ABT Audi RS 6 Johann Abt Signature Edition | Zdroj: ABT

Hlavní věci se ale dějí pod kapotou. Výkon původního čtyřlitrového twin-turbo V8 totiž povýšil na rovných 800 koní (589 kW) a točivý moment 980 N.m. Pro srovnání, sériově pracuje RS 6 s hodnotami 600 koní (441 kW) a 800 N.m. | ABT Audi RS 6 Johann Abt Signature Edition Zdroj: ABT

Hlavní věci se ale dějí pod kapotou. Výkon původního čtyřlitrového twin-turbo V8 totiž povýšil na rovných 800 koní (589 kW) a točivý moment 980 N.m. Pro srovnání, sériově pracuje RS 6 s hodnotami 600 koní (441 kW) a 800 N.m. | ABT Audi RS 6 Johann Abt Signature Edition | Zdroj: ABT

Kombi od ABTu tak zvládne zrychlení z nuly na 100 km/h za pouhých 2,91 sekundy, namísto dřívějších 3,6 sekundy. Maximálně pak dosáhne až 330 km/h (původně 305 km/h s příplatkově posunutým omezovačem). | ABT Audi RS 6 Johann Abt Signature Edition Zdroj: ABT

Kombi od ABTu tak zvládne zrychlení z nuly na 100 km/h za pouhých 2,91 sekundy, namísto dřívějších 3,6 sekundy. Maximálně pak dosáhne až 330 km/h (původně 305 km/h s příplatkově posunutým omezovačem). | ABT Audi RS 6 Johann Abt Signature Edition | Zdroj: ABT

ABT vybavil motor RS 6 novými, u sebe vyvinutými turbodmychadly, většími mezichladiči a také dodatečným systémem chlazení oleje. | ABT Audi RS 6 Johann Abt Signature Edition Zdroj: ABT

ABT vybavil motor RS 6 novými, u sebe vyvinutými turbodmychadly, většími mezichladiči a také dodatečným systémem chlazení oleje. | ABT Audi RS 6 Johann Abt Signature Edition | Zdroj: ABT

Použita je i nová řídící jednotka a výfukový systém s koncovkami o průměru 102 mm z nerezové oceli. | ABT Audi RS 6 Johann Abt Signature Edition Zdroj: ABT

Použita je i nová řídící jednotka a výfukový systém s koncovkami o průměru 102 mm z nerezové oceli. | ABT Audi RS 6 Johann Abt Signature Edition | Zdroj: ABT

Ve formě časové kapsle bude každé auto vybaveno i zaskleným kouskem kovadliny z původní dílny německé rodiny. Cenovku nové limitované stavby ABT nezveřejnil. | ABT Audi RS 6 Johann Abt Signature Edition Zdroj: ABT

Ve formě časové kapsle bude každé auto vybaveno i zaskleným kouskem kovadliny z původní dílny německé rodiny. Cenovku nové limitované stavby ABT nezveřejnil. | ABT Audi RS 6 Johann Abt Signature Edition | Zdroj: ABT

| ABT Audi RS 6 Johann Abt Signature Edition Zdroj: ABT

| ABT Audi RS 6 Johann Abt Signature Edition | Zdroj: ABT

| ABT Audi RS 6 Johann Abt Signature Edition Zdroj: ABT

| ABT Audi RS 6 Johann Abt Signature Edition | Zdroj: ABT

| ABT Audi RS 6 Johann Abt Signature Edition Zdroj: ABT

| ABT Audi RS 6 Johann Abt Signature Edition | Zdroj: ABT

| ABT Audi RS 6 Johann Abt Signature Edition Zdroj: ABT

| ABT Audi RS 6 Johann Abt Signature Edition | Zdroj: ABT

| ABT Audi RS 6 Johann Abt Signature Edition Zdroj: ABT

| ABT Audi RS 6 Johann Abt Signature Edition | Zdroj: ABT

| ABT Audi RS 6 Johann Abt Signature Edition Zdroj: ABT

| ABT Audi RS 6 Johann Abt Signature Edition | Zdroj: ABT

| ABT Audi RS 6 Johann Abt Signature Edition Zdroj: ABT

| ABT Audi RS 6 Johann Abt Signature Edition | Zdroj: ABT

| ABT Audi RS 6 Johann Abt Signature Edition Zdroj: ABT

| ABT Audi RS 6 Johann Abt Signature Edition | Zdroj: ABT

| ABT Audi RS 6 Johann Abt Signature Edition Zdroj: ABT

| ABT Audi RS 6 Johann Abt Signature Edition | Zdroj: ABT

| ABT Audi RS 6 Johann Abt Signature Edition Zdroj: ABT

| ABT Audi RS 6 Johann Abt Signature Edition | Zdroj: ABT

| ABT Audi RS 6 Johann Abt Signature Edition Zdroj: ABT

| ABT Audi RS 6 Johann Abt Signature Edition | Zdroj: ABT

| ABT Audi RS 6 Johann Abt Signature Edition Zdroj: ABT

| ABT Audi RS 6 Johann Abt Signature Edition | Zdroj: ABT

| ABT Audi RS 6 Johann Abt Signature Edition Zdroj: ABT

| ABT Audi RS 6 Johann Abt Signature Edition | Zdroj: ABT

Od známého německého úpravce ABT však nyní přijíždí upravená varianta RS 6, která model posunuje zase o kus dále po stránce stylingu i techniky. | ABT Audi RS 6 Johann Abt Signature Edition Zdroj: ABT
Edice Johann Abt Signature vznikne pouhých 64 kusů a funguje jako oslava 125 let od založení první dílny rodiny Abt v roce 1896. Styl úpravy se nicméně nese přítomností... | ABT Audi RS 6 Johann Abt Signature Edition Zdroj: ABT
...kdy ABT dále staví na agresivním vzezření RS 6 a přichází s rozšiřujícím bodykitem z červeně stylizovaného karbonu, díky kterému vypadá kombík ještě zlověstněji. | ABT Audi RS 6 Johann Abt Signature Edition Zdroj: ABT
Exteriér podtrhují i nová 22palcová kovaná kola, dále nechybí i nastavitelný podvozek a stabilizátory. | ABT Audi RS 6 Johann Abt Signature Edition Zdroj: ABT
24
Fotogalerie

ABT upravil Audi RS 6 Avant. Stovku za 2,9 sekundy doplňuje kousek kovadliny uvnitř

Nejde o ledajakou úpravu rychlého kombíku. Představuje rovněž oslavu 125. výročí německé dílny.

Standardnímu Audi RS 6 Avant byste zřejmě nepřáli ještě více koní a agresivnější design. Samo o sobě jde o naprosto dotaženou definici zatraceně rychlého kombíku. Od známého německého úpravce ABT však nyní přijíždí upravená varianta RS 6, která model posunuje zase o kus dále po stránce stylingu i techniky.

Edice Johann Abt Signature vznikne pouhých 64 kusů a funguje jako oslava 125 let od založení první dílny rodiny Abt v roce 1896. Styl úpravy se nicméně nese přítomností, kdy ABT dále staví na agresivním vzezření RS 6 a přichází s rozšiřujícím bodykitem z červeně stylizovaného karbonu, díky kterému vypadá kombík ještě zlověstněji.

Exteriér podtrhují i nová 22palcová kovaná kola, dále nechybí i nastavitelný podvozek a stabilizátory. Uvnitř pokračuje téma červeného karbonu na řadě míst, volant potažený Alcantarou a samozřejmě nespočet výročních plaket a rovněž dodatečné prošívání sedaček.

Hlavní věci se ale dějí pod kapotou. Výkon původního čtyřlitrového twin-turbo V8 totiž povýšil na rovných 800 koní (589 kW) a točivý moment 980 N.m. Pro srovnání, sériově pracuje RS 6 s hodnotami 600 koní (441 kW) a 800 N.m. Kombi od ABTu tak zvládne zrychlení z nuly na 100 km/h za pouhých 2,91 sekundy, namísto dřívějších 3,6 sekundy. Maximálně pak dosáhne až 330 km/h (původně 305 km/h s příplatkově posunutým omezovačem).

ABT vybavil motor RS 6 novými, u sebe vyvinutými turbodmychadly, většími mezichladiči a také dodatečným systémem chlazení oleje. Použita je i nová řídící jednotka a výfukový systém s koncovkami o průměru 102 mm z nerezové oceli. 

Ve formě časové kapsle bude každé auto vybaveno i zaskleným kouskem kovadliny z původní dílny německé rodiny. Cenovku nové limitované stavby ABT nezveřejnil.

Audi

Německá automobilka Audi patří do od roku 1964 ke koncernu Volkswagen, ve kterém má roli prémiové značky. Počátky společnosti sahají do roku 1899 a k zakladateli Augustu Horchovi.

Audi A1 •  Audi A3Audi A4Audi A5Audi A6Audi A7Audi A8Audi Q2Audi Q3Audi Q5Audi Q7Audi Q8Audi R8Audi e-tron

Doporučujeme

Články odjinud