9
Fotogalerie

Kicherer: 700 koní pro Audi RS6

Na evropském trhu rozhodně není nouze o vylepšené varianty modelu Audi RS6. Další trochou do mlýna přispěl Kicherer.

Audi RS6 se zatím stále dělá jen jako kombík, ale pro letošní pařížský autosalon je připraven i sedan. Vůz si již do prádla vzaly frmy jako MTM, ABT Sportsline či B&B Tuning a dokázaly, že z již tak výkonného vozu dokážou udělat stroj, jenž v dynamických parametrech drží krok s ledasjakým sportovním autem. Zatím nejnovějším pokusem je Kicherer RS6, jehož motor je naladěn na 700 koní a z 0 na 100 km/h zrychlí za 4,3 s.

Dvoutónový, černo-bílý lak (černá stoupá ze spodní části předního nárazníku přes kapotu až dozadu na střechu) pohltil i jinak stříbrný rám okolo masky chladiče včetně velkého loga značky uprostřed. Již samotné vzezření vozu naznačue, že se Kicherer RS6 nebude mezi konkurenty krčit někde u zdi. Sedm stovek koní výkonu je doplněno točivým momentem 780 Nm, což je o celých 130 Nm více než u sériového odladění. Motor vůz rozpohybuje z klidu na 200 km/h za 13,0 s a nemá potíže dosáhnout elektronicky omezené rychlosti 280 km/h. 

Kicherer 1.jpg Kicherer 2.jpg Kicherer 3.jpg

Výfuk byl poněkud otevřen, což prospělo nejen výkonu, ale také pořádné akustické kulise. Pérování mírně přitvrdilo a snížilo světlost vozu o 25 mm pro zlepšení jízdní stability. Všechny aerodynamické doplňky jsou vyrobeny z uhlíkových vláken, a to včetně krytů zpětných zrcátek, předního !lízátka“ a zadního difuzoru. Lité ráfky mají průměr 22 palců. Ceny zatím nebyly stanoveny, ale zřejmě nebudou příliš přesahovat hodnoty, jež jsou v kraji zvykem. Počítá se s cenami od 10 000 dolarů, za které dostanete zpravidla jen vylepšenou řídicí jednotku a přestavení omezovače rychlosti.

Kicherer 4.jpg Kicherer 5.jpg Kicherer 6.jpg
Kicherer 7.jpg Kicherer 8.jpg Kicherer 9.jpg
Kicherer Audi RS6

Audi

Německá automobilka Audi patří do od roku 1964 ke koncernu Volkswagen, ve kterém má roli prémiové značky. Počátky společnosti sahají do roku 1899 a k zakladateli Augustu Horchovi.

Audi A1 •  Audi A3Audi A4Audi A5Audi A6Audi A7Audi A8Audi Q2Audi Q3Audi Q5Audi Q7Audi Q8Audi R8Audi e-tron

Doporučujeme

Články odjinud