Testem Euro NCAP prošlo provedení 1.6 TDI/85 kW Ambition s pohonem předních kol.

Testem Euro NCAP prošlo provedení 1.6 TDI/85 kW Ambition s pohonem předních kol.

Bezpečnostní výbava zahrnovala čelní, boční i hlavové airbagy, kolenní airbag řidiče, systémem automatického nouzového brzdění s detekcí chodců či omezovačem rychlosti.

Bezpečnostní výbava zahrnovala čelní, boční i hlavové airbagy, kolenní airbag řidiče, systémem automatického nouzového brzdění s detekcí chodců či omezovačem rychlosti.

Nejlepšího výsledku, konkrétně 93 procent, dosáhl vůz v oblasti ochrany dospělých. Čelní náraz se 40procentním přesahem přídě se nepodepsal na prostoru pro cestující, zůstal nadále stabilní.

Nejlepšího výsledku, konkrétně 93 procent, dosáhl vůz v oblasti ochrany dospělých. Čelní náraz se 40procentním přesahem přídě se nepodepsal na prostoru pro cestující, zůstal nadále stabilní.

Druhý nejlepší výsledek si Škoda Karoq získala v oblasti ochrany dětí – celkem 79 procent.

Druhý nejlepší výsledek si Škoda Karoq získala v oblasti ochrany dětí – celkem 79 procent.

NCAP zároveň zmiňuje dobrou funkci automatického nouzového brzdění s detekcí chodců.

NCAP zároveň zmiňuje dobrou funkci automatického nouzového brzdění s detekcí chodců.

Při nárazu celou přídí vozu byla ochrana posádky vyhodnocena jako dobrá.

Při nárazu celou přídí vozu byla ochrana posádky vyhodnocena jako dobrá.

Bezpečnostní výbava zahrnovala čelní, boční i hlavové airbagy, kolenní airbag řidiče, systémem automatického nouzového brzdění s detekcí chodců či omezovačem rychlosti.
Nejlepšího výsledku, konkrétně 93 procent, dosáhl vůz v oblasti ochrany dospělých. Čelní náraz se 40procentním přesahem přídě se nepodepsal na prostoru pro cestující, zůstal nadále stabilní.
Druhý nejlepší výsledek si Škoda Karoq získala v oblasti ochrany dětí – celkem 79 procent.
NCAP zároveň zmiňuje dobrou funkci automatického nouzového brzdění s detekcí chodců.
6
Fotogalerie

Škoda Karoq má za sebou crashtesty Euro NCAP. Dopadla podle očekávání

Nové SUV z Kvasin získalo v oblasti ochrany dospělých hodnocení 93 procent. Celkově si odneslo pět hvězdiček.

Testem Euro NCAP prošlo provedení 1.6 TDI/85 kW Ambition s pohonem předních kol. Bezpečnostní výbava zahrnovala čelní, boční i hlavové airbagy, kolenní airbag řidiče, systémem automatického nouzového brzdění s detekcí chodců či omezovačem rychlosti. Pohotovostní hmotnost vozu činí 1365 kg.

Nejlepšího výsledku, konkrétně 93 procent, dosáhl vůz v oblasti ochrany dospělých. Čelní náraz se 40procentním přesahem přídě se nepodepsal na prostoru pro cestující, zůstal nadále stabilní, figuríny vpředu vykázaly dobrou ochranu kolen i stehen. Druhý nejlepší výsledek si Škoda Karoq získala v oblasti ochrany dětí – celkem 79 procent.

Ani ochrana chodců není špatná, 73 procent si vůz vysloužil navzdory slabé ochraně v okolí sloupků A. NCAP zároveň zmiňuje dobrou funkci automatického nouzového brzdění s detekcí chodců. Skutečně dokáže nehodě zcela zabránit, nebo alespoň zmírnit její následky a funguje bez problémů i v dálničních rychlostech.

Jak nárazový test Euro NCAP Škody Karoq vypadal, se můžete podívat v přiložené galerii a ve videu. Pětihvězdičkové hodnocení získala Škoda Auto letos již podruhé (odnesl si jej Kodiaq), v současném portfoliu byste nenašli model, který nejvyššího hodnocení nedosáhl.

 

Škoda

Škoda Auto je největší česká automobilka. Vychází ze společnosti Laurin & Klement založené v roce 1895, od roku 1990 je součástí skupiny Volkswagen Group.

Škoda Fabia • Škoda ScalaŠkoda Rapid • Škoda Octavia  Škoda Superb • Škoda Yeti • Škoda Kodiaq • Škoda Citigo • Škoda Kamiq • Škoda Karoq • Škoda Enyaq iV

Doporučujeme

Články odjinud