Jeep již oficiálně představil luxusní a větší model Grand Cherokee L se třemi řadami sedadel, který se bude prodávat souběžně se standardní verzí.  Zdroj: Jeep

Jeep již oficiálně představil luxusní a větší model Grand Cherokee L se třemi řadami sedadel, který se bude prodávat souběžně se standardní verzí.  | Zdroj: Jeep

Prémiovou náturu novinka prozradí hned na první pohled. Půjčila si totiž některé designové prvky od loňského konceptu  Grand Wagoneer , který mile překvapil veřejnost. Zdroj: Jeep

Prémiovou náturu novinka prozradí hned na první pohled. Půjčila si totiž některé designové prvky od loňského konceptu Grand Wagoneer, který mile překvapil veřejnost. | Zdroj: Jeep

Má užší přední masku, jejíž linka se protahuje až pod světlomety a nové nárazníky. Zadní svítilny jsou jsou pak také nové a o dost tenčí.  Zdroj: Jeep

Má užší přední masku, jejíž linka se protahuje až pod světlomety a nové nárazníky. Zadní svítilny jsou jsou pak také nové a o dost tenčí.  | Zdroj: Jeep

Grand Cherokee L měří na délku 520 cm a pro posádku má připravený rozvor lehce přes tři metry. Zdroj: Jeep

Grand Cherokee L měří na délku 520 cm a pro posádku má připravený rozvor lehce přes tři metry. | Zdroj: Jeep

Výrazně jiný design se pak dostal i do interiéru, který je mnohem luxusnější a hodnotnější. Zdroj: Jeep

Výrazně jiný design se pak dostal i do interiéru, který je mnohem luxusnější a hodnotnější. | Zdroj: Jeep

Jiné je taky úplně vše, od výplně dveří, přes středový tunel až po volant. Všude je moře kůže a dřevěného obložení. Zdroj: Jeep

Jiné je taky úplně vše, od výplně dveří, přes středový tunel až po volant. Všude je moře kůže a dřevěného obložení. | Zdroj: Jeep

Je tu i digitální přístrojový štít a velký infotainment, ve kterém je nahraný nejaktuálnější software UConnect 5 s podporou zrcadlení telefonů s Apple Carplay a Android Auto. V seznamu luxusní výbavy nechybí ani noční vidění. Zdroj: Jeep

Je tu i digitální přístrojový štít a velký infotainment, ve kterém je nahraný nejaktuálnější software UConnect 5 s podporou zrcadlení telefonů s Apple Carplay a Android Auto. V seznamu luxusní výbavy nechybí ani noční vidění. | Zdroj: Jeep

I se třetí řadou sedadel máte v zavazadlovém prostoru k dispozici 454 litrů prostoru, po jejich sklopení se už ale zvětší na 1328 litrů. Zdroj: Jeep

I se třetí řadou sedadel máte v zavazadlovém prostoru k dispozici 454 litrů prostoru, po jejich sklopení se už ale zvětší na 1328 litrů. | Zdroj: Jeep

K dispozici budou čtyři výbavy a v závislosti na zvolené variantě budou uvnitř vyhřívaná přední a zadní sedadla, prémiový audiosystém od Alpine či navigace. Zdroj: Jeep

K dispozici budou čtyři výbavy a v závislosti na zvolené variantě budou uvnitř vyhřívaná přední a zadní sedadla, prémiový audiosystém od Alpine či navigace. | Zdroj: Jeep

Pod kapotou žádné novinky nejsou, základní jednotkou je tedy vidlicový šestiválec Pentastar o objemu 3,6 litru s výkonem 290 koní. Kdo by ale chtěl, může sáhnout po  osmiválci Hemi  o objemu 5,7 litru. Zdroj: Jeep

Pod kapotou žádné novinky nejsou, základní jednotkou je tedy vidlicový šestiválec Pentastar o objemu 3,6 litru s výkonem 290 koní. Kdo by ale chtěl, může sáhnout po osmiválci Hemi o objemu 5,7 litru. | Zdroj: Jeep

Standardně jsou oba motory spárované s osmistupňovou automatickou převodovkou. Čtyřkolka je překvapivě až za příplatek. Zdroj: Jeep

Standardně jsou oba motory spárované s osmistupňovou automatickou převodovkou. Čtyřkolka je překvapivě až za příplatek. | Zdroj: Jeep

Ceny Jeep oznámí v průběhu letošního roku, o dostupnosti na našem trhu však můžeme zatím pouze diskutovat. Grand Cherokee L by potřeboval pod kapotu dostat třílitr Multijet, se kterým se standardní model na našem trhu prodává. Zdroj: Jeep

Ceny Jeep oznámí v průběhu letošního roku, o dostupnosti na našem trhu však můžeme zatím pouze diskutovat. Grand Cherokee L by potřeboval pod kapotu dostat třílitr Multijet, se kterým se standardní model na našem trhu prodává. | Zdroj: Jeep

 Zdroj: Jeep

| Zdroj: Jeep

 Zdroj: Jeep

| Zdroj: Jeep

 Zdroj: Jeep

| Zdroj: Jeep

 Zdroj: Jeep

| Zdroj: Jeep

 Zdroj: Jeep

| Zdroj: Jeep

 Zdroj: Jeep

| Zdroj: Jeep

 Zdroj: Jeep

| Zdroj: Jeep

 Zdroj: Jeep

| Zdroj: Jeep

 Zdroj: Jeep

| Zdroj: Jeep

 Zdroj: Jeep

| Zdroj: Jeep

 Zdroj: Jeep

| Zdroj: Jeep

 Zdroj: Jeep

| Zdroj: Jeep

 Zdroj: Jeep

| Zdroj: Jeep

 Zdroj: Jeep

| Zdroj: Jeep

 Zdroj: Jeep

| Zdroj: Jeep

 Zdroj: Jeep

| Zdroj: Jeep

 Zdroj: Jeep

| Zdroj: Jeep

 Zdroj: Jeep

| Zdroj: Jeep

 Zdroj: Jeep

| Zdroj: Jeep

 Zdroj: Jeep

| Zdroj: Jeep

 Zdroj: Jeep

| Zdroj: Jeep

 Zdroj: Jeep

| Zdroj: Jeep

 Zdroj: Jeep

| Zdroj: Jeep

 Zdroj: Jeep

| Zdroj: Jeep

 Zdroj: Jeep

| Zdroj: Jeep

 Zdroj: Jeep

| Zdroj: Jeep

 Zdroj: Jeep

| Zdroj: Jeep

 Zdroj: Jeep

| Zdroj: Jeep

 Zdroj: Jeep

| Zdroj: Jeep

 Zdroj: Jeep

| Zdroj: Jeep

 Zdroj: Jeep

| Zdroj: Jeep

 Zdroj: Jeep

| Zdroj: Jeep

 Zdroj: Jeep

| Zdroj: Jeep

 Zdroj: Jeep

| Zdroj: Jeep

 Zdroj: Jeep

| Zdroj: Jeep

 Zdroj: Jeep

| Zdroj: Jeep

 Zdroj: Jeep

| Zdroj: Jeep

 Zdroj: Jeep

| Zdroj: Jeep

 Zdroj: Jeep

| Zdroj: Jeep

 Zdroj: Jeep

| Zdroj: Jeep

 Zdroj: Jeep

| Zdroj: Jeep

 Zdroj: Jeep

| Zdroj: Jeep

 Zdroj: Jeep

| Zdroj: Jeep

 Zdroj: Jeep

| Zdroj: Jeep

 Zdroj: Jeep

| Zdroj: Jeep

 Zdroj: Jeep

| Zdroj: Jeep

 Zdroj: Jeep

| Zdroj: Jeep

 Zdroj: Jeep

| Zdroj: Jeep

 Zdroj: Jeep

| Zdroj: Jeep

 Zdroj: Jeep

| Zdroj: Jeep

 Zdroj: Jeep

| Zdroj: Jeep

 Zdroj: Jeep

| Zdroj: Jeep

 Zdroj: Jeep

| Zdroj: Jeep

 Zdroj: Jeep

| Zdroj: Jeep

 Zdroj: Jeep

| Zdroj: Jeep

 Zdroj: Jeep

| Zdroj: Jeep

 Zdroj: Jeep

| Zdroj: Jeep

 Zdroj: Jeep

| Zdroj: Jeep

 Zdroj: Jeep

| Zdroj: Jeep

 Zdroj: Jeep

| Zdroj: Jeep

 Zdroj: Jeep

| Zdroj: Jeep

 Zdroj: Jeep

| Zdroj: Jeep

 Zdroj: Jeep

| Zdroj: Jeep

 Zdroj: Jeep

| Zdroj: Jeep

 Zdroj: Jeep

| Zdroj: Jeep

 Zdroj: Jeep

| Zdroj: Jeep

 Zdroj: Jeep

| Zdroj: Jeep

 Zdroj: Jeep

| Zdroj: Jeep

 Zdroj: Jeep

| Zdroj: Jeep

 Zdroj: Jeep

| Zdroj: Jeep

 Zdroj: Jeep

| Zdroj: Jeep

 Zdroj: Jeep

| Zdroj: Jeep

 Zdroj: Jeep

| Zdroj: Jeep

 Zdroj: Jeep

| Zdroj: Jeep

 Zdroj: Jeep

| Zdroj: Jeep

 Zdroj: Jeep

| Zdroj: Jeep

 Zdroj: Jeep

| Zdroj: Jeep

 Zdroj: Jeep

| Zdroj: Jeep

 Zdroj: Jeep

| Zdroj: Jeep

 Zdroj: Jeep

| Zdroj: Jeep

 Zdroj: Jeep

| Zdroj: Jeep

 Zdroj: Jeep

| Zdroj: Jeep

 Zdroj: Jeep

| Zdroj: Jeep

 Zdroj: Jeep

| Zdroj: Jeep

 Zdroj: Jeep

| Zdroj: Jeep

 Zdroj: Jeep

| Zdroj: Jeep

Prémiovou náturu novinka prozradí hned na první pohled. Půjčila si totiž některé designové prvky od loňského konceptu  Grand Wagoneer , který mile překvapil veřejnost. Zdroj: Jeep
Má užší přední masku, jejíž linka se protahuje až pod světlomety a nové nárazníky. Zadní svítilny jsou jsou pak také nové a o dost tenčí.  Zdroj: Jeep
Grand Cherokee L měří na délku 520 cm a pro posádku má připravený rozvor lehce přes tři metry. Zdroj: Jeep
Výrazně jiný design se pak dostal i do interiéru, který je mnohem luxusnější a hodnotnější. Zdroj: Jeep
98
Fotogalerie

Nový Jeep Grand Cherokee L je realitou. Hýří prostorem i luxusem, má i osmiválec

Klasický Jeep Grand Cherokee je sice schopným SUV, ale luxusu moc nepobral. Nová verze L to napravuje.

Jeep již oficiálně představil luxusní a větší model Grand Cherokee L se třemi řadami sedadel, který se bude prodávat souběžně se standardní verzí. Prémiovou náturu prozradí na první pohled. Půjčil si totiž některé designové prvky od loňského konceptu Grand Wagoneer, který mile překvapil veřejnost.

Má užší přední masku, jejíž linka se protahuje až pod světlomety a nové nárazníky. Zadní svítilny jsou jsou pak také nové a o dost tenčí. Grand Cherokee L měří na délku 520 cm a pro posádku má připravený rozvor lehce přes tři metry. Výrazně jiný design se pak dostal i do interiéru, který je mnohem luxusnější a hodnotnější.

Jiné je taky úplně vše, od výplně dveří, přes středový tunel až po volant. Všude je moře kůže a dřevěného obložení. Je tu i digitální přístrojový štít a velký infotainment, ve kterém je nahraný nejaktuálnější software UConnect 5 s podporou zrcadlení telefonů s Apple Carplay a Android Auto. V seznamu luxusní výbavy nechybí ani noční vidění.

I se třetí řadou sedadel máte v zavazadlovém prostoru k dispozici 454 litrů prostoru, po jejich sklopení se už ale zvětší na 1328 litrů. K dispozici budou čtyři výbavy a v závislosti na zvolené variantě budou uvnitř vyhřívaná přední a zadní sedadla, prémiový audiosystém od Alpine či navigace.

Pod kapotou žádné novinky nejsou, základní jednotkou je tedy vidlicový šestiválec Pentastar o objemu 3,6 litru s výkonem 290 koní. Kdo by ale chtěl, může sáhnout po osmiválci Hemi o objemu 5,7 litru. Standardně jsou oba motory spárované s osmistupňovou automatickou převodovkou. Čtyřkolka je překvapivě až za příplatek.

Ceny Jeep oznámí v průběhu letošního roku, o dostupnosti na našem trhu však můžeme zatím pouze diskutovat. Grand Cherokee L by potřeboval pod kapotu dostat třílitr Multijet, se kterým se standardní model na našem trhu prodává.

Jeep

Jeep, založený v roce 1941, zvítězil v soutěži vyhlášené americkou armádou. Od roku 1945 začal vyrábět i civilní terénní automobily.

Je to tradiční výrobce off-roadů a jeho název je často synonymem pro tento typ automobilů. Patří do skupiny Stellantis.

Jeep Renegade • Jeep Compass •​ Jeep Cherokee •​ Jeep Wrangler

Doporučujeme

Články odjinud