Svou prvotinu v rodině plně elektrických modelů nám švédská automobilka představila  na podzim minulého roku  a teď již rozjíždí možnost přeobjednání XC40 Recharge prvním zájemcům. | Volvo XC40 Recharge Zdroj: Volvo

Svou prvotinu v rodině plně elektrických modelů nám švédská automobilka představila na podzim minulého roku a teď již rozjíždí možnost přeobjednání XC40 Recharge prvním zájemcům. | Volvo XC40 Recharge | Zdroj: Volvo

Jejich počet se podle Volva šplhá do desetitisíců a ještě před formálním startem prodejů značka obdržela tisíce vážných objednávek. | Volvo XC40 Recharge Zdroj: Volvo

Jejich počet se podle Volva šplhá do desetitisíců a ještě před formálním startem prodejů značka obdržela tisíce vážných objednávek. | Volvo XC40 Recharge | Zdroj: Volvo

Předobjednávky Volvo startuje teprve pro vybrané trhy. K prvním zákazníkům ve světě se novinka dostane nejspíš až v příštím roce, jelikož spuštění produkce elektromobilu je plánováno na podzim roku letošního. | Volvo XC40 Recharge Zdroj: Volvo

Předobjednávky Volvo startuje teprve pro vybrané trhy. K prvním zákazníkům ve světě se novinka dostane nejspíš až v příštím roce, jelikož spuštění produkce elektromobilu je plánováno na podzim roku letošního. | Volvo XC40 Recharge | Zdroj: Volvo

Cena by se měla pohybovat okolo 60.000 eur (asi 1,5 milionu korun). K předobjednávce je pak nutná záloha v přepočtu asi 22.000 Kč. | Volvo XC40 Recharge Zdroj: Volvo

Cena by se měla pohybovat okolo 60.000 eur (asi 1,5 milionu korun). K předobjednávce je pak nutná záloha v přepočtu asi 22.000 Kč. | Volvo XC40 Recharge | Zdroj: Volvo

Volvo nám již dříve popsalo, jak zajistilo  zvýšenou bezpečnost elektrického XC40  a že nešlo o pouhé nahrazení spalovacího motoru elektrickým ústrojím. | Volvo XC40 Recharge Zdroj: Volvo

Volvo nám již dříve popsalo, jak zajistilo zvýšenou bezpečnost elektrického XC40 a že nešlo o pouhé nahrazení spalovacího motoru elektrickým ústrojím. | Volvo XC40 Recharge | Zdroj: Volvo

Ušetřením místa pod kapotou pak Recharge nabízí i zavazadlový prostor vepředu, který má objem 30 litrů. Kufr vzadu se nicméně zástavbou ústrojí zmenšil ze 460 litrů na 413 litrů. | Volvo XC40 Recharge Zdroj: Volvo

Ušetřením místa pod kapotou pak Recharge nabízí i zavazadlový prostor vepředu, který má objem 30 litrů. Kufr vzadu se nicméně zástavbou ústrojí zmenšil ze 460 litrů na 413 litrů. | Volvo XC40 Recharge | Zdroj: Volvo

Pohonné ústrojí se dvěma elektromotory zajišťuje pohon všech kol a dohromady produkuje výkon 300 kW (408 koní) a 660 N.m točivého momentu. | Volvo XC40 Recharge Zdroj: Volvo

Pohonné ústrojí se dvěma elektromotory zajišťuje pohon všech kol a dohromady produkuje výkon 300 kW (408 koní) a 660 N.m točivého momentu. | Volvo XC40 Recharge | Zdroj: Volvo

S baterií o kapacitě 78 kWh má být zajištěn dojezd na jedno nabití přes 400 km (WLTP). Dobití na 80 % pomocí DC rychlonabíječky o výkonu 150 kW prý zabere do 40 minut. | Volvo XC40 Recharge Zdroj: Volvo

S baterií o kapacitě 78 kWh má být zajištěn dojezd na jedno nabití přes 400 km (WLTP). Dobití na 80 % pomocí DC rychlonabíječky o výkonu 150 kW prý zabere do 40 minut. | Volvo XC40 Recharge | Zdroj: Volvo

Pod označením Recharge chce značka v následujících pěti letech uvést každý rok jeden nový elektromobil. Polovinu všech prodejů chce totiž automobilka do roku 2025 připsat právě elektromobilům, zbytek budou mít na starosti hybridy. | Volvo XC40 Recharge Zdroj: Volvo

Pod označením Recharge chce značka v následujících pěti letech uvést každý rok jeden nový elektromobil. Polovinu všech prodejů chce totiž automobilka do roku 2025 připsat právě elektromobilům, zbytek budou mít na starosti hybridy. | Volvo XC40 Recharge | Zdroj: Volvo

Jejich počet se podle Volva šplhá do desetitisíců a ještě před formálním startem prodejů značka obdržela tisíce vážných objednávek. | Volvo XC40 Recharge Zdroj: Volvo
Předobjednávky Volvo startuje teprve pro vybrané trhy. K prvním zákazníkům ve světě se novinka dostane nejspíš až v příštím roce, jelikož spuštění produkce elektromobilu je plánováno na podzim roku letošního. | Volvo XC40 Recharge Zdroj: Volvo
Cena by se měla pohybovat okolo 60.000 eur (asi 1,5 milionu korun). K předobjednávce je pak nutná záloha v přepočtu asi 22.000 Kč. | Volvo XC40 Recharge Zdroj: Volvo
Volvo nám již dříve popsalo, jak zajistilo  zvýšenou bezpečnost elektrického XC40  a že nešlo o pouhé nahrazení spalovacího motoru elektrickým ústrojím. | Volvo XC40 Recharge Zdroj: Volvo
9
Fotogalerie

O elektrické Volvo XC40 je silný zájem. Švédská značka počítá desetitisíce zájemců

Volvo otevírá knihu objednávek pro elektrickou variantu XC40 a dle očekávání se novinka těší velkému zájmu.

Svou prvotinu v rodině plně elektrických modelů nám švédská automobilka představila na podzim minulého roku a teď již rozjíždí možnost přeobjednání XC40 Recharge prvním zájemcům. Jejich počet se podle Volva šplhá do desetitisíců a ještě před formálním startem prodejů značka obdržela tisíce vážných objednávek.

Předobjednávky Volvo startuje teprve pro vybrané trhy. K prvním zákazníkům ve světě se novinka dostane nejspíš až v příštím roce, jelikož spuštění produkce elektromobilu je plánováno na podzim roku letošního. Cena by se měla pohybovat okolo 60.000 eur (asi 1,5 milionu korun). K předobjednávce je pak nutná záloha v přepočtu asi 22.000 Kč.

Volvo nám již dříve popsalo, jak zajistilo zvýšenou bezpečnost elektrického XC40 a že nešlo o pouhé nahrazení spalovacího motoru elektrickým ústrojím. Ušetřením místa pod kapotou pak Recharge nabízí i zavazadlový prostor vepředu, který má objem 30 litrů. Kufr vzadu se nicméně zástavbou ústrojí zmenšil ze 460 litrů na 413 litrů.

Pohonné ústrojí se dvěma elektromotory zajišťuje pohon všech kol a dohromady produkuje výkon 300 kW (408 koní) a 660 N.m točivého momentu. S baterií o kapacitě 78 kWh má být zajištěn dojezd na jedno nabití přes 400 km (WLTP). Dobití na 80 % pomocí DC rychlonabíječky o výkonu 150 kW prý zabere do 40 minut.

Pod označením Recharge chce značka v následujících pěti letech uvést každý rok jeden nový elektromobil. Polovinu všech prodejů chce totiž automobilka do roku 2025 připsat právě elektromobilům, zbytek budou mít na starosti hybridy.

Volvo

Volvo je švédský výrobce osobních a nákladních automobilů, autobusů a stavebních strojů. Vznikl v roce 1915, od 1944 používá současný název.

V roce 1999 Volvo prodalo svoji divizi osobních automobilů Fordu. Ten ji v roce 2010 postoupil čínské společnosti Geely Automobile.

Volvo S90 • Volvo S60 • Volvo V60 • Volvo XC90 • Volvo XC60 • Volvo XC40

Doporučujeme

Články odjinud