S koncem tohoto roku sjede z výrobních linek poslední Ford GT. Zákazníci mají už jedinou možnost získat jeden z 22 exemplářů série Heritage Edition.
Třetí generace Fordu GT definitivně skončí v závěru tohoto roku. Než se tak stane, završí životní etapu 22 kusů poslední limitované edice série Heritage Edition. Na jaře tohoto roku Ford prezentoval speciální řadu inspirovanou týmovými barvami Holman Moody. V závěru produkce se opět vrací na slavný okruh 24 Le Mans (Circuit de la Sarthe).
Místo vzpomínek donekonečna omílaného triumfu nad Ferrari v šedesátých letech míří Ford do doby celkem nedávné. V roce 2016, tedy o 50 let později, se totiž na stejném místě opět tvrdě bojovalo o prvenství mezi „italským hřebcem“ a „americkým kladivem“. Ferrari tehdy dojelo na druhém místě okleštěné dvěma Fordy GT se startovními čísly 68 a 69.
Budoucí majitelé, které Ford pečlivě vybere, mají možnost červeného nebo modrého provedení speciálních detailů karoserie. Řeč je o liště předního nárazníku, prazích a zadním difuzoru. Na přání je dostupné i zpracování s částečně odhalenou karbonovou strukturou. Stejné barevné schéma ctí mřížky na víku motoru a držáky zpětných zrcátek.
Pro 22 kusů série GT LM nechal Ford vyrobit 22palcová litá kola s kontrastními doplňky a centrální maticí z titanu. Skrze ně prosvítá brzdová soustava s černě lakovanými třmeny. Z titanu je pomocí 3D tisku vyrobena výfuková soustava vozu a tiskárna vyhotovila také ozdobnou lištu před spolujezdcem. Zde je zajímavostí, že použitá kovová slitina obsahuje prach z rozemleté klikové hřídele závodního vozu s číslem 69.
Aby Ford ozvláštnil interiér ještě více, dodává Alcantarou čalouněné sedadlo řidiče v červené nebo modré barvě. Dle volby je sladěné prošívání na sedadle spolujezdce a startovací tlačítko. Zbytek interiéru je čalouněný alcantarou v tmavém odstínu Ebony. Cena zatím nebyla stanovena, ale víme, že šťastní majitelé se vozů dočkají během podzimu.