Mercedes-AMG E63 S prošel kompletním  tuningem  od společnosti Brabus, která dala výsledku jméno Brabus 800. Zdroj: Brabus

Mercedes-AMG E63 S prošel kompletním tuningem od společnosti Brabus, která dala výsledku jméno Brabus 800. | Zdroj: Brabus

Kouzlo vozí tkví především ve dvakrát přeplňovaném osmiválci o objemu 4,0 litru, který dostal nová turbodmychadla, chladící systém, přemapovanou řídicí jednotku a nový výfukový systém. Zdroj: Brabus

Kouzlo vozí tkví především ve dvakrát přeplňovaném osmiválci o objemu 4,0 litru, který dostal nová turbodmychadla, chladící systém, přemapovanou řídicí jednotku a nový výfukový systém. | Zdroj: Brabus

Rozburácené koncovky výfuku  Brabus  jsou jistotou roztřesených oken vašich sousedů, takže je nyní můžete přepnout do tichého módu, abyste do schránky nedostávali výhružné vzkazy. Zdroj: Brabus

Rozburácené koncovky výfuku Brabus jsou jistotou roztřesených oken vašich sousedů, takže je nyní můžete přepnout do tichého módu, abyste do schránky nedostávali výhružné vzkazy. | Zdroj: Brabus

Ale nyní konečně k výkonu. Ten činí v 6600 otáčkách 588 kW (800 koní), zatímco o 3000 otáček míň se dostaví 1000 N.m točivého momentu. Zdroj: Brabus

Ale nyní konečně k výkonu. Ten činí v 6600 otáčkách 588 kW (800 koní), zatímco o 3000 otáček míň se dostaví 1000 N.m točivého momentu. | Zdroj: Brabus

Motor je spárovaný s devítistupňovou automatickou převodovkou a pohání všechna čtyři kola.  Zdroj: Brabus

Motor je spárovaný s devítistupňovou automatickou převodovkou a pohání všechna čtyři kola.  | Zdroj: Brabus

Z 0 na 100 km/h akceleruje Brabus 800 za 3,0 sekundy. Zdroj: Brabus

Z 0 na 100 km/h akceleruje Brabus 800 za 3,0 sekundy. | Zdroj: Brabus

Tedy pokud se bavíme o verzi sedan, k dispozici je pak ještě kombi, které stejnou disciplínu zvládne o desetinu pomaleji. Zdroj: Brabus

Tedy pokud se bavíme o verzi sedan, k dispozici je pak ještě kombi, které stejnou disciplínu zvládne o desetinu pomaleji. | Zdroj: Brabus

I tak jde tedy téměř o hodnoty osmiválcových superaut. Zdroj: Brabus

I tak jde tedy téměř o hodnoty osmiválcových superaut. | Zdroj: Brabus

Rychlost je u obou modelů omezena na 300 km/h. Nelze si pak nevšimnout změn na vzhledu, kterým vládne použití karbonu, především pak na zadním difuzoru. Zdroj: Brabus

Rychlost je u obou modelů omezena na 300 km/h. Nelze si pak nevšimnout změn na vzhledu, kterým vládne použití karbonu, především pak na zadním difuzoru. | Zdroj: Brabus

Vůz na fotografiích má 21palcová kola Platinum Edition Z, ale můžete zvolit i jiná. Vozy jsou k dispozici jako celek, nebo si můžete objednat jen pár dílů. Hotové auto ve verzi sedan stojí v přepočtu 6.539.000 Kč. Zdroj: Brabus

Vůz na fotografiích má 21palcová kola Platinum Edition Z, ale můžete zvolit i jiná. Vozy jsou k dispozici jako celek, nebo si můžete objednat jen pár dílů. Hotové auto ve verzi sedan stojí v přepočtu 6.539.000 Kč. | Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 | Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 | Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 | Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 | Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 | Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 | Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 | Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 | Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 | Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 | Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 | Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 | Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 | Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 | Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 | Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 | Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 | Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 | Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 | Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 | Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 | Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 | Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 | Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 | Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 | Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 | Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 | Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 | Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 | Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 | Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 | Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 | Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 | Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 | Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 | Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 | Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 | Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 | Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 | Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 | Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 | Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 | Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 | Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 | Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 | Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 | Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 | Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 | Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 | Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 | Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 | Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 | Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 | Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 | Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 | Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 | Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 | Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 | Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 | Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 | Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 | Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 | Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 | Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 | Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 | Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 | Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 | Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 | Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 | Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 | Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 | Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 | Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 | Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 | Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 | Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 | Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 | Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 | Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 | Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 | Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 | Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 | Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 | Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 | Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 | Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 Zdroj: Brabus

2021 Brabus 800 | Zdroj: Brabus

Kouzlo vozí tkví především ve dvakrát přeplňovaném osmiválci o objemu 4,0 litru, který dostal nová turbodmychadla, chladící systém, přemapovanou řídicí jednotku a nový výfukový systém. Zdroj: Brabus
Rozburácené koncovky výfuku  Brabus  jsou jistotou roztřesených oken vašich sousedů, takže je nyní můžete přepnout do tichého módu, abyste do schránky nedostávali výhružné vzkazy. Zdroj: Brabus
Ale nyní konečně k výkonu. Ten činí v 6600 otáčkách 588 kW (800 koní), zatímco o 3000 otáček míň se dostaví 1000 N.m točivého momentu. Zdroj: Brabus
Motor je spárovaný s devítistupňovou automatickou převodovkou a pohání všechna čtyři kola.  Zdroj: Brabus
96
Fotogalerie

Brabus 800 je éčko s výkony i cenou supersportu. Stovku dá za 3,0 sekundy

Pokud chcete rychlý rodinný sedan či kombík ještě nad rámcem nabídky AMG, ještě pořád je tady Brabus a jeho velmi hříšné představy o tom, jak má vypadat, jezdit a znít auto.

Mercedes-AMG E63 S prošel kompletním tuningem od společnosti Brabus, která dala výsledku jméno Brabus 800. Kouzlo vozu tkví především ve dvakrát přeplňovaném osmiválci o objemu 4,0 litru, který dostal nová turbodmychadla, chladící systém, přemapovanou řídicí jednotku a nový výfukový systém.

Rozburácené koncovky výfuku Brabus jsou jistotou roztřesených oken vašich sousedů, takže je nyní můžete přepnout do tichého módu, abyste do schránky nedostávali výhružné vzkazy. Ale nyní konečně k výkonu. Ten činí v 6600 otáčkách 588 kW (800 koní), zatímco o 3000 otáček míň se dostaví 1000 N.m točivého momentu.

Motor je spárovaný s devítistupňovou automatickou převodovkou a pohání všechna čtyři kola. Z 0 na 100 km/h akceleruje Brabus 800 za 3,0 sekundy. Tedy pokud se bavíme o verzi sedan, k dispozici je pak ještě kombi, které stejnou disciplínu zvládne o desetinu pomaleji. I tak jde tedy téměř o hodnoty osmiválcových superaut.

Rychlost je u obou modelů omezena na 300 km/h. Nelze si pak nevšimnout změn na vzhledu, kterým vládne použití karbonu, především pak na zadním difuzoru. Vůz na fotografiích má 21palcová kola Platinum Edition Z, ale můžete zvolit i jiná. Vozy jsou k dispozici jako celek, nebo si můžete objednat jen pár dílů. Hotové auto ve verzi sedan stojí v přepočtu 6.539.000 Kč.

Mercedes-Benz

Mercedes-Benz je německý výrobce automobilů, autobusů, užitkových a nákladních vozů. Patří do skupiny Daimler AG.

Historie sahá až do roku 1886. Poprvé byla značka Mercedes použita na automobilu v roce 1901, jako Mercedes-Benz v roce 1926.

Mercedes-Benz třídy A • Mercedes-Benz třídy C • Mercedes-Benz třídy E • Mercedes-Benz třídy S • Mercedes-Benz CLA • Mercedes-Benz GLC • Mercedes-Benz GLB-SUV

Doporučujeme

Články odjinud