Nejde o ledajakou úpravu rychlého kombíku. Představuje rovněž oslavu 125. výročí německé dílny.
Standardnímu Audi RS 6 Avant byste zřejmě nepřáli ještě více koní a agresivnější design. Samo o sobě jde o naprosto dotaženou definici zatraceně rychlého kombíku. Od známého německého úpravce ABT však nyní přijíždí upravená varianta RS 6, která model posunuje zase o kus dále po stránce stylingu i techniky.
Edice Johann Abt Signature vznikne pouhých 64 kusů a funguje jako oslava 125 let od založení první dílny rodiny Abt v roce 1896. Styl úpravy se nicméně nese přítomností, kdy ABT dále staví na agresivním vzezření RS 6 a přichází s rozšiřujícím bodykitem z červeně stylizovaného karbonu, díky kterému vypadá kombík ještě zlověstněji.
Exteriér podtrhují i nová 22palcová kovaná kola, dále nechybí i nastavitelný podvozek a stabilizátory. Uvnitř pokračuje téma červeného karbonu na řadě míst, volant potažený Alcantarou a samozřejmě nespočet výročních plaket a rovněž dodatečné prošívání sedaček.
Hlavní věci se ale dějí pod kapotou. Výkon původního čtyřlitrového twin-turbo V8 totiž povýšil na rovných 800 koní (589 kW) a točivý moment 980 N.m. Pro srovnání, sériově pracuje RS 6 s hodnotami 600 koní (441 kW) a 800 N.m. Kombi od ABTu tak zvládne zrychlení z nuly na 100 km/h za pouhých 2,91 sekundy, namísto dřívějších 3,6 sekundy. Maximálně pak dosáhne až 330 km/h (původně 305 km/h s příplatkově posunutým omezovačem).
ABT vybavil motor RS 6 novými, u sebe vyvinutými turbodmychadly, většími mezichladiči a také dodatečným systémem chlazení oleje. Použita je i nová řídící jednotka a výfukový systém s koncovkami o průměru 102 mm z nerezové oceli.
Ve formě časové kapsle bude každé auto vybaveno i zaskleným kouskem kovadliny z původní dílny německé rodiny. Cenovku nové limitované stavby ABT nezveřejnil.