Americká společnost Karma Automotive, dříve známá jako  Fisker Automotive , představila na začátku dubna novou platformu pro elektromobily E-Flex. Zároveň také oznámila, že na této platformě postaví i autonomní dodávky pro doručovatelské služby. Neuběhlo ani čtrnáct dní a Američané již ukazují první výsledky své práce. Karma Automotive

Americká společnost Karma Automotive, dříve známá jako Fisker Automotive, představila na začátku dubna novou platformu pro elektromobily E-Flex. Zároveň také oznámila, že na této platformě postaví i autonomní dodávky pro doručovatelské služby. Neuběhlo ani čtrnáct dní a Američané již ukazují první výsledky své práce. | Karma Automotive

Karma Automotive představuje dodávku L4 se čtvrtou úrovní autonomní jízdy. Jedná se o druhý nejvyšší stupeň dopravní automatizace. Řidič v tomto voze sice může řídit, ale má možnost řízení zcela přenechat na autě. Tato úroveň by měla mít problémy pouze za hustého deště či sněžení. V takovém případě upozorní řidiče, aby se do řízení zapojil. Pokud tak neučiní, zastaví vůz sám u krajnice. Karma Automotive

Karma Automotive představuje dodávku L4 se čtvrtou úrovní autonomní jízdy. Jedná se o druhý nejvyšší stupeň dopravní automatizace. Řidič v tomto voze sice může řídit, ale má možnost řízení zcela přenechat na autě. Tato úroveň by měla mít problémy pouze za hustého deště či sněžení. V takovém případě upozorní řidiče, aby se do řízení zapojil. Pokud tak neučiní, zastaví vůz sám u krajnice. | Karma Automotive

Karoserie dodávky vychází z  Fiatu Ducato , který se v Americe prodává jako  Ram  ProMaster. Modulární platforma však umožňuje celkem 22 konfigurací a tak není vyloučeno, že se objeví i v osobních autech či supersportech. Může být také osazena jedním až čtyřmi motory, nebo mít baterie různých tvarů a velikostí. Vzhledem k velké flexibilitě pohonu tak automobilka neudává žádné bližší specifikace tohoto vozu. Karma Automotive

Karoserie dodávky vychází z Fiatu Ducato, který se v Americe prodává jako Ram ProMaster. Modulární platforma však umožňuje celkem 22 konfigurací a tak není vyloučeno, že se objeví i v osobních autech či supersportech. Může být také osazena jedním až čtyřmi motory, nebo mít baterie různých tvarů a velikostí. Vzhledem k velké flexibilitě pohonu tak automobilka neudává žádné bližší specifikace tohoto vozu. | Karma Automotive

Monitorování okolí se spoléhá na kombinaci dálkového měření Lidar, polohy GPS a několika dalších radarů. Díky extrémně výkonným procesorům propočítává systém až 320 bilionů operací za sekundu. Zatím není jisté, kdy uvidíme autonomní dodávku na silnicích. Nejdříve nás totiž nejspíš čekají další koncepty, které ukáží širší využití této nové platformy. Karma Automotive

Monitorování okolí se spoléhá na kombinaci dálkového měření Lidar, polohy GPS a několika dalších radarů. Díky extrémně výkonným procesorům propočítává systém až 320 bilionů operací za sekundu. Zatím není jisté, kdy uvidíme autonomní dodávku na silnicích. Nejdříve nás totiž nejspíš čekají další koncepty, které ukáží širší využití této nové platformy. | Karma Automotive

 Karma Automotive

| Karma Automotive

 Karma Automotive

| Karma Automotive

 Karma Automotive

| Karma Automotive

 Karma Automotive

| Karma Automotive

Karma Automotive představuje dodávku L4 se čtvrtou úrovní autonomní jízdy. Jedná se o druhý nejvyšší stupeň dopravní automatizace. Řidič v tomto voze sice může řídit, ale má možnost řízení zcela přenechat na autě. Tato úroveň by měla mít problémy pouze za hustého deště či sněžení. V takovém případě upozorní řidiče, aby se do řízení zapojil. Pokud tak neučiní, zastaví vůz sám u krajnice. Karma Automotive
Karoserie dodávky vychází z  Fiatu Ducato , který se v Americe prodává jako  Ram  ProMaster. Modulární platforma však umožňuje celkem 22 konfigurací a tak není vyloučeno, že se objeví i v osobních autech či supersportech. Může být také osazena jedním až čtyřmi motory, nebo mít baterie různých tvarů a velikostí. Vzhledem k velké flexibilitě pohonu tak automobilka neudává žádné bližší specifikace tohoto vozu. Karma Automotive
Monitorování okolí se spoléhá na kombinaci dálkového měření Lidar, polohy GPS a několika dalších radarů. Díky extrémně výkonným procesorům propočítává systém až 320 bilionů operací za sekundu. Zatím není jisté, kdy uvidíme autonomní dodávku na silnicích. Nejdříve nás totiž nejspíš čekají další koncepty, které ukáží širší využití této nové platformy. Karma Automotive
 Karma Automotive
8
Fotogalerie

Výrobce supersportů poprvé ukázal svůj nový vůz. Původně to byl Fiat Ducato

Americký výrobce automobilů Karma Automotive ukázal první vůz na své nové modulární platformě. Další budou následovat.

Americká společnost Karma Automotive, dříve známá jako Fisker Automotive, představila na začátku dubna novou platformu pro elektromobily E-Flex. Zároveň také oznámila, že na této platformě postaví i autonomní dodávky pro doručovatelské služby. Neuběhlo ani čtrnáct dnů a Američané již ukazují první výsledky své práce.

Karma Automotive představuje dodávku L4 se čtvrtou úrovní autonomní jízdy. Jedná se o druhý nejvyšší stupeň dopravní automatizace. Řidič v tomto voze sice může řídit, ale má možnost řízení zcela přenechat na autě. Tato úroveň by měla mít problémy pouze za hustého deště či sněžení. V takovém případě upozorní řidiče, aby se do řízení zapojil. Pokud tak neučiní, zastaví vůz sám u krajnice.

Karoserie dodávky vychází z Fiatu Ducato, který se v Americe prodává jako Ram ProMaster. Modulární platforma však umožňuje celkem 22 konfigurací a tak není vyloučeno, že se objeví i v osobních autech či supersportech. Může být také osazena jedním až čtyřmi motory, nebo mít baterie různých tvarů a velikostí. Vzhledem k velké flexibilitě pohonu tak automobilka neudává žádné bližší specifikace tohoto vozu.

Monitorování okolí se spoléhá na kombinaci dálkového měření Lidar, polohy GPS a několika dalších radarů. Díky extrémně výkonným procesorům propočítává systém až 320 bilionů operací za sekundu. Zatím není jisté, kdy uvidíme autonomní dodávku na silnicích. Nejdříve nás totiž nejspíš čekají další koncepty, které ukáží širší využití této nové platformy.

Fiat

Fiat (zkratka z Fabbrica Italiana Automobili Torino) je největší italská automobilka. Byla založená v roce 1899 a vyráběla také motory, vojenská auta nebo letadla. Fiat v roce 2009 uzavřel partnerství s americkým Chryslerem, od roku 2021 spadá do skupiny Stellantis.

Fiat 500 • Fiat 124 Spider • Fiat Panda •  Fiat PuntoFiat Tipo • Fiat 500L • Fiat 500X • Fiat 500C

Doporučujeme

Články odjinud