Hypersport  Bugatti Chiron  akceleruje z 0 na 100 km/h za 2,5 sekundy a hravě překoná rychlost 400 km/h. I přes tyto astronomické výkony ovšem drží posádku v oáze luxusu a nabízí jí ty moderní technologie, které musí vždy spolehlivě fungovat. Málokoho tak asi překvapí, že Bugatti má svou vlastní specialistku na klimatizaci. Zdroj: Bugatti

Hypersport Bugatti Chiron akceleruje z 0 na 100 km/h za 2,5 sekundy a hravě překoná rychlost 400 km/h. I přes tyto astronomické výkony ovšem drží posádku v oáze luxusu a nabízí jí ty moderní technologie, které musí vždy spolehlivě fungovat. Málokoho tak asi překvapí, že Bugatti má svou vlastní specialistku na klimatizaci. | Zdroj: Bugatti

Jmenuje se Julia Lemke a v automobilovém prostředí pracuje již sedm let. Poslední čtyři roky pak pracuje v Molsheimu. Jejím úkolem je udržet posádku v naprosté pohodě i v tak vysokých rychlostech. Lemke tak nyní prozradila, co stojí za klimatizací nových modelů Bugatti.  Zdroj: Bugatti

Jmenuje se Julia Lemke a v automobilovém prostředí pracuje již sedm let. Poslední čtyři roky pak pracuje v Molsheimu. Jejím úkolem je udržet posádku v naprosté pohodě i v tak vysokých rychlostech. Lemke tak nyní prozradila, co stojí za klimatizací nových modelů Bugatti.  | Zdroj: Bugatti

Jednou z věcí, se kterou se musí počítat, je velký sklon čelního okna, který činí pouze 21,5 stupňů. Okno je tím pádem velmi velké a má tak i větší náchylnost k zahřívání kabiny od Slunce. Aby se tak kabina co nejlépe uchladila, osadil se do modelů Chiron a Divo obří klimakompresor o výkonu 10 kW.  Zdroj: Bugatti

Jednou z věcí, se kterou se musí počítat, je velký sklon čelního okna, který činí pouze 21,5 stupňů. Okno je tím pádem velmi velké a má tak i větší náchylnost k zahřívání kabiny od Slunce. Aby se tak kabina co nejlépe uchladila, osadil se do modelů Chiron a Divo obří klimakompresor o výkonu 10 kW.  | Zdroj: Bugatti

Jen pro představu uvádíme, že klasická nástěnná klimatizace v kancelářích má výkon 2,5 kW. Čeští odborníci pak uvádí, že klimatizace o výkonu 7 kW vystačí na ochlazení místnosti o výměře až 170 m2, což zhruba odpovídá bytu 5+kk. Bugatti

Jen pro představu uvádíme, že klasická nástěnná klimatizace v kancelářích má výkon 2,5 kW. Čeští odborníci pak uvádí, že klimatizace o výkonu 7 kW vystačí na ochlazení místnosti o výměře až 170 m2, což zhruba odpovídá bytu 5+kk. | Bugatti

Vzduch zvenku pak proudí do klimatizace Bugatti Chiron až v rychlostech nad 250 km/h. Bugatti ve zprávě bohužel neupřesňuje, jak přesně se řešil hluk ventilátorů. Pouze uvádí, že klimatizace umístěná u obřího motoru potřebuje svůj vlastní dodatečný chladič. Julia Lemke je pak součástí testovacího procesu a zkoumá, jak se klimatizace chová v různých podmínkách. Mansory

Vzduch zvenku pak proudí do klimatizace Bugatti Chiron až v rychlostech nad 250 km/h. Bugatti ve zprávě bohužel neupřesňuje, jak přesně se řešil hluk ventilátorů. Pouze uvádí, že klimatizace umístěná u obřího motoru potřebuje svůj vlastní dodatečný chladič. Julia Lemke je pak součástí testovacího procesu a zkoumá, jak se klimatizace chová v různých podmínkách. | Mansory

Ze série 500 kusů jsou na podrobné testy vyhrazené dva, které se dostanou do rukou i této mistryně přes klimatizace. Při testování využívá moderních technologií a musí vozy dostat i do extrémních situací. Jak ale sama uvádí, tato práce je její splněný sen a každý den si užívá. Nedivíme se. Mansory

Ze série 500 kusů jsou na podrobné testy vyhrazené dva, které se dostanou do rukou i této mistryně přes klimatizace. Při testování využívá moderních technologií a musí vozy dostat i do extrémních situací. Jak ale sama uvádí, tato práce je její splněný sen a každý den si užívá. Nedivíme se. | Mansory

Sedadla jsou kombinací modré kůže a alcantary. Středem vede pruh francouzské trikolóry a na místě opěrky je vyšité logo limitované edice. Bugatti

Sedadla jsou kombinací modré kůže a alcantary. Středem vede pruh francouzské trikolóry a na místě opěrky je vyšité logo limitované edice. | Bugatti

Bugatti Divo Bugatti

Bugatti Divo | Bugatti

Bugatti Divo Bugatti

Bugatti Divo | Bugatti

Bugatti Divo Bugatti

Bugatti Divo | Bugatti

Zdroj: Bugatti Zdroj: Bugatti

Zdroj: Bugatti | Zdroj: Bugatti

Zdroj: Bugatti Zdroj: Bugatti

Zdroj: Bugatti | Zdroj: Bugatti

Zdroj: Bugatti Zdroj: Bugatti

Zdroj: Bugatti | Zdroj: Bugatti

Vůz je pokrytý typickým dvou-tónovým zbarvením, modrou Steel Blue v matném provedení a Steel Blue Carbon. Bugatti

Vůz je pokrytý typickým dvou-tónovým zbarvením, modrou Steel Blue v matném provedení a Steel Blue Carbon. | Bugatti

Kromě pruhů na vnějších zpětných zrcátkách a odznaku za dveřmi se největší pocta rodné zemi nachází na spodní straně zadního spoileru, kde je vyobrazena francouzská vlajka. Bugatti

Kromě pruhů na vnějších zpětných zrcátkách a odznaku za dveřmi se největší pocta rodné zemi nachází na spodní straně zadního spoileru, kde je vyobrazena francouzská vlajka. | Bugatti

Jmenuje se Julia Lemke a v automobilovém prostředí pracuje již sedm let. Poslední čtyři roky pak pracuje v Molsheimu. Jejím úkolem je udržet posádku v naprosté pohodě i v tak vysokých rychlostech. Lemke tak nyní prozradila, co stojí za klimatizací nových modelů Bugatti.  Zdroj: Bugatti
Jednou z věcí, se kterou se musí počítat, je velký sklon čelního okna, který činí pouze 21,5 stupňů. Okno je tím pádem velmi velké a má tak i větší náchylnost k zahřívání kabiny od Slunce. Aby se tak kabina co nejlépe uchladila, osadil se do modelů Chiron a Divo obří klimakompresor o výkonu 10 kW.  Zdroj: Bugatti
Jen pro představu uvádíme, že klasická nástěnná klimatizace v kancelářích má výkon 2,5 kW. Čeští odborníci pak uvádí, že klimatizace o výkonu 7 kW vystačí na ochlazení místnosti o výměře až 170 m2, což zhruba odpovídá bytu 5+kk. Bugatti
Vzduch zvenku pak proudí do klimatizace Bugatti Chiron až v rychlostech nad 250 km/h. Bugatti ve zprávě bohužel neupřesňuje, jak přesně se řešil hluk ventilátorů. Pouze uvádí, že klimatizace umístěná u obřího motoru potřebuje svůj vlastní dodatečný chladič. Julia Lemke je pak součástí testovacího procesu a zkoumá, jak se klimatizace chová v různých podmínkách. Mansory
15
Fotogalerie

Klimatizace v Bugatti Chiron by uchladila byt 5+kk. Stojí za ní nadšená Němka

Uchlazení kabiny hypersportů Bugatti je těžší, než se na první pohled zdá. Musí se například počítat i s tím, že čelní okno je oproti běžnému autu dvakrát větší.

Hypersport Bugatti Chiron akceleruje z 0 na 100 km/h za 2,5 sekundy a hravě překoná rychlost 400 km/h. I přes tyto astronomické výkony ovšem drží posádku v oáze luxusu a nabízí jí ty moderní technologie, které musí vždy spolehlivě fungovat. Málokoho tak asi překvapí, že Bugatti má svou vlastní specialistku na klimatizaci.

Jmenuje se Julia Lemke a v automobilovém prostředí pracuje sedm let. Poslední čtyři roky pak pracuje v Molsheimu. Jejím úkolem je udržet posádku v naprosté pohodě i v tak vysokých rychlostech. Lemke tak nyní prozradila, co stojí za klimatizací nových modelů Bugatti. 

Jednou z věcí, se kterou se musí počítat, je sklon čelního okna, který činí pouze 21,5 stupňů. Okno je tím pádem velmi velké a má tak i větší náchylnost k zahřívání kabiny. Aby se kabina co nejlépe uchladila, osadil se do modelů Chiron a Divo klimakompresor o výkonu 10 kW. Jen pro představu uvádíme, že klasická nástěnná klimatizace v kancelářích má výkon 2,5 kW. Čeští odborníci pak uvádí, že klimatizace o výkonu 7 kW vystačí na ochlazení místnosti o výměře až 170 m2, což zhruba odpovídá bytu 5+kk.

Vzduch zvenku pak proudí do klimatizace Bugatti Chiron až v rychlostech nad 250 km/h. Bugatti ve zprávě bohužel neupřesňuje, jak přesně se řešil hluk ventilátorů. Pouze uvádí, že klimatizace umístěná u obřího motoru potřebuje svůj vlastní dodatečný chladič. Julia Lemke je pak součástí testovacího procesu a zkoumá, jak se klimatizace chová v různých podmínkách.

Ze série 500 kusů jsou na podrobné testy vyhrazené dva, které se dostanou do rukou i této mistryně přes klimatizace. Při testování využívá moderních technologií a musí vozy dostat i do extrémních situací. Jak ale sama uvádí, tato práce je její splněný sen a každý den si užívá. Nedivíme se.

Doporučujeme

Články odjinud