V Anglii se od včerejšího dne výrazně rozšířila takzvaná ULEZ, tedy ultra nízká emisní zóna.  Zdroj: Kingsley Cars

V Anglii se od včerejšího dne výrazně rozšířila takzvaná ULEZ, tedy ultra nízká emisní zóna.  | Zdroj: Kingsley Cars

To znamená, že vstupní poplatek 12,5 liber pro většinu naftových vozidel vyrobených před rokem 2015, a také většinu benzinových vozidel vyrobených před rokem 2006, platí na širším území. Oficiálním důvodem je zajištění čistšího vzduchu v centru města. Zdroj: Kingsley Cars

To znamená, že vstupní poplatek 12,5 liber pro většinu naftových vozidel vyrobených před rokem 2015, a také většinu benzinových vozidel vyrobených před rokem 2006, platí na širším území. Oficiálním důvodem je zajištění čistšího vzduchu v centru města. | Zdroj: Kingsley Cars

Neoficiálně je to ale další tlačení do elektromobilů, pro které toto nařízení neplatí. Kamkoliv po Londýně však mohou i klasická auta do roku výroby 1981, která jsou od vstupních poplatků taktéž osvobozená. Zdroj: Kingsley Cars

Neoficiálně je to ale další tlačení do elektromobilů, pro které toto nařízení neplatí. Kamkoliv po Londýně však mohou i klasická auta do roku výroby 1981, která jsou od vstupních poplatků taktéž osvobozená. | Zdroj: Kingsley Cars

Toho si všiml specialista na vozy Range Rover Kingsley Cars a rozhodl se představit ULEZ Reborn Range Rover Classic. Zdroj: Kingsley Cars

Toho si všiml specialista na vozy Range Rover Kingsley Cars a rozhodl se představit ULEZ Reborn Range Rover Classic. | Zdroj: Kingsley Cars

Jedná se o restomod pro lidi, kteří chtějí nové i staré auto zároveň, a také nechtějí platit žádné poplatky při vjezdu do Londýna. Při procesu výroby je klasické auto oholené až na kost a zbavené veškeré rzi.  Zdroj: Kingsley Cars

Jedná se o restomod pro lidi, kteří chtějí nové i staré auto zároveň, a také nechtějí platit žádné poplatky při vjezdu do Londýna. Při procesu výroby je klasické auto oholené až na kost a zbavené veškeré rzi.  | Zdroj: Kingsley Cars

Základy se přetěsní, znovu zavaří, opracují a preventivně ochrání. Ostatně na základy auta dostane zákazník tři roky záruku proti korozi. Zdroj: Kingsley Cars

Základy se přetěsní, znovu zavaří, opracují a preventivně ochrání. Ostatně na základy auta dostane zákazník tři roky záruku proti korozi. | Zdroj: Kingsley Cars

Pod kapotu se pak nastěhuje přepracovaný motor 4.0 V8 se vstřikováním o výkonu 220 koní. Zdroj: Kingsley Cars

Pod kapotu se pak nastěhuje přepracovaný motor 4.0 V8 se vstřikováním o výkonu 220 koní. | Zdroj: Kingsley Cars

Zájemci pak mohou sáhnout i po větším osmiválci o objemu 4,6 litru, který dosahuje výkonu 270 koní. Oba motory jsou spárované s osmistupňovou automatickou převodovkou ZF 4HP22. Zdroj: Kingsley Cars

Zájemci pak mohou sáhnout i po větším osmiválci o objemu 4,6 litru, který dosahuje výkonu 270 koní. Oba motory jsou spárované s osmistupňovou automatickou převodovkou ZF 4HP22. | Zdroj: Kingsley Cars

S těmito motory se prý není problém dostat na spotřebu 11,3 l/100 km. Na přání lze pak osadit vůz i lepšími stabilizátory pro dospělejší chování na silnici a lepšími brzdami. Zdroj: Kingsley Cars

S těmito motory se prý není problém dostat na spotřebu 11,3 l/100 km. Na přání lze pak osadit vůz i lepšími stabilizátory pro dospělejší chování na silnici a lepšími brzdami. | Zdroj: Kingsley Cars

Restomodu pak nechybí přední a zadní parkovací senzory, zadní parkovací kamera, variabilní posilovač řízení, pořádný audiosystém se sedmi reproduktory a výkonem 700W či rozhraní na uchycení iPadu pro cestující vzadu. Zdroj: Kingsley Cars

Restomodu pak nechybí přední a zadní parkovací senzory, zadní parkovací kamera, variabilní posilovač řízení, pořádný audiosystém se sedmi reproduktory a výkonem 700W či rozhraní na uchycení iPadu pro cestující vzadu. | Zdroj: Kingsley Cars

Není problém mít ani infotainment, bezdrátové nabíjení mobilních telefonů a ambientní osvětlení. Zdroj: Kingsley Cars

Není problém mít ani infotainment, bezdrátové nabíjení mobilních telefonů a ambientní osvětlení. | Zdroj: Kingsley Cars

Tento novou technikou nacpaný veterán podle prodejce plně splňuje podmínky pro vstup do zón ULEZ bez poplatku. Zdroj: Kingsley Cars

Tento novou technikou nacpaný veterán podle prodejce plně splňuje podmínky pro vstup do zón ULEZ bez poplatku. | Zdroj: Kingsley Cars

Ježdění s moderním veteránem však samozřejmě něco stojí. ULEZ Reborn Range Rover stojí 125.000 liber, tedy v přepočtu 3.812.800 Kč.  Zdroj: Kingsley Cars

Ježdění s moderním veteránem však samozřejmě něco stojí. ULEZ Reborn Range Rover stojí 125.000 liber, tedy v přepočtu 3.812.800 Kč.  | Zdroj: Kingsley Cars

Asi není nutné dodávat, že jde o částku bez příplatků, kterých si můžete dopřát celkem dost. Zdroj: Kingsley Cars

Asi není nutné dodávat, že jde o částku bez příplatků, kterých si můžete dopřát celkem dost. | Zdroj: Kingsley Cars

 Zdroj: Kingsley Cars

| Zdroj: Kingsley Cars

 Zdroj: Kingsley Cars

| Zdroj: Kingsley Cars

 Zdroj: Kingsley Cars

| Zdroj: Kingsley Cars

 Zdroj: Kingsley Cars

| Zdroj: Kingsley Cars

 Zdroj: Kingsley Cars

| Zdroj: Kingsley Cars

 Zdroj: Kingsley Cars

| Zdroj: Kingsley Cars

 Zdroj: Kingsley Cars

| Zdroj: Kingsley Cars

 Zdroj: Kingsley Cars

| Zdroj: Kingsley Cars

 Zdroj: Kingsley Cars

| Zdroj: Kingsley Cars

 Zdroj: Kingsley Cars

| Zdroj: Kingsley Cars

 Zdroj: Kingsley Cars

| Zdroj: Kingsley Cars

 Zdroj: Kingsley Cars

| Zdroj: Kingsley Cars

 Zdroj: Kingsley Cars

| Zdroj: Kingsley Cars

 Zdroj: Kingsley Cars

| Zdroj: Kingsley Cars

 Zdroj: Kingsley Cars

| Zdroj: Kingsley Cars

 Zdroj: Kingsley Cars

| Zdroj: Kingsley Cars

 Zdroj: Kingsley Cars

| Zdroj: Kingsley Cars

 Zdroj: Kingsley Cars

| Zdroj: Kingsley Cars

 Zdroj: Kingsley Cars

| Zdroj: Kingsley Cars

 Zdroj: Kingsley Cars

| Zdroj: Kingsley Cars

 Zdroj: Kingsley Cars

| Zdroj: Kingsley Cars

 Zdroj: Kingsley Cars

| Zdroj: Kingsley Cars

 Zdroj: Kingsley Cars

| Zdroj: Kingsley Cars

 Zdroj: Kingsley Cars

| Zdroj: Kingsley Cars

To znamená, že vstupní poplatek 12,5 liber pro většinu naftových vozidel vyrobených před rokem 2015, a také většinu benzinových vozidel vyrobených před rokem 2006, platí na širším území. Oficiálním důvodem je zajištění čistšího vzduchu v centru města. Zdroj: Kingsley Cars
Neoficiálně je to ale další tlačení do elektromobilů, pro které toto nařízení neplatí. Kamkoliv po Londýně však mohou i klasická auta do roku výroby 1981, která jsou od vstupních poplatků taktéž osvobozená. Zdroj: Kingsley Cars
Toho si všiml specialista na vozy Range Rover Kingsley Cars a rozhodl se představit ULEZ Reborn Range Rover Classic. Zdroj: Kingsley Cars
Jedná se o restomod pro lidi, kteří chtějí nové i staré auto zároveň, a také nechtějí platit žádné poplatky při vjezdu do Londýna. Při procesu výroby je klasické auto oholené až na kost a zbavené veškeré rzi.  Zdroj: Kingsley Cars
38
Fotogalerie

Britský prodejce Range Roverů vyzrál na nízkoemisní zóny. Prodává nové veterány

Technikou nacpaný restomod může po Londýně jezdit kam chce a nic neplatit. Pořádně se ale prohnete při jeho nákupu.

V Anglii se od včerejšího dne výrazně rozšířila takzvaná ULEZ, tedy ultra nízká emisní zóna. To znamená, že vstupní poplatek 12,5 liber pro většinu naftových vozidel vyrobených před rokem 2015, a také většinu benzinových vozidel vyrobených před rokem 2006, platí na širším území. Oficiálním důvodem je zajištění čistšího vzduchu v centru města.

Neoficiálně je to ale další tlačení do elektromobilů, pro které toto nařízení neplatí. Kamkoliv po Londýně však mohou i klasická auta do roku výroby 1981, která jsou od vstupních poplatků taktéž osvobozená. Toho si všiml specialista na vozy Range Rover Kingsley Cars a rozhodl se představit ULEZ Reborn Range Rover Classic.

Jedná se o restomod pro lidi, kteří chtějí nové i staré auto zároveň, a také nechtějí platit žádné poplatky při vjezdu do Londýna. Při procesu výroby je klasické auto oholené až na kost a zbavené veškeré rzi. Základy se přetěsní, znovu zavaří, opracují a preventivně ochrání. Ostatně na základy auta dostane zákazník tři roky záruku proti korozi. Pod kapotu se pak nastěhuje přepracovaný motor 4.0 V8 se vstřikováním o výkonu 220 koní.

Zájemci pak mohou sáhnout i po větším osmiválci o objemu 4,6 litru, který dosahuje výkonu 270 koní. Oba motory jsou spárované s automatickou převodovkou ZF 4HP22. S těmito motory se prý není problém dostat na spotřebu 11,3 l/100 km. Na přání lze pak osadit vůz i lepšími stabilizátory pro dospělejší chování na silnici a lepšími brzdami.

Restomodu pak nechybí přední a zadní parkovací senzory, zadní parkovací kamera, variabilní posilovač řízení, pořádný audiosystém se sedmi reproduktory a výkonem 700W či rozhraní na uchycení iPadu pro cestující vzadu. Není problém mít ani infotainment, bezdrátové nabíjení mobilních telefonů a ambientní osvětlení.

Tento novou technikou nacpaný veterán podle prodejce plně splňuje podmínky pro vstup do zón ULEZ bez poplatku. Ježdění s moderním veteránem však samozřejmě něco stojí. ULEZ Reborn Range Rover stojí 125.000 liber, tedy v přepočtu 3.812.800 Kč. Asi není nutné dodávat, že jde o částku bez příplatků, kterých si můžete dopřát celkem dost.

Doporučujeme

Články odjinud