Jak nám britská značka minulý týden potvrdila, na poctivý  osmiválec nezapomíná ani v případě nového Defenderu . | Land Rover Defender V8 90 & 110 Zdroj: Land Rover

Jak nám britská značka minulý týden potvrdila, na poctivý osmiválec nezapomíná ani v případě nového Defenderu. | Land Rover Defender V8 90 & 110 | Zdroj: Land Rover

Ceník a konfigurátor českého zastoupení Land Roveru sice ještě nemá cenovky osmiválcové verze doplněny, v oficiální české tiskové zprávě se už nicméně značka o předběžné základní cenovky podělila. | Land Rover Defender V8 90 Zdroj: Land Rover

Ceník a konfigurátor českého zastoupení Land Roveru sice ještě nemá cenovky osmiválcové verze doplněny, v oficiální české tiskové zprávě se už nicméně značka o předběžné základní cenovky podělila. | Land Rover Defender V8 90 | Zdroj: Land Rover

Defender V8 je dostupný v obou karosářských verzích. Kratší třídveřová varianta 90 bude na českém trhu začínat od ceny 3.144.594 Kč, zatímco delší pětidveřové provedení 110 od ceny 3.241.400 Kč. | Land Rover Defender V8 90 Zdroj: Land Rover

Defender V8 je dostupný v obou karosářských verzích. Kratší třídveřová varianta 90 bude na českém trhu začínat od ceny 3.144.594 Kč, zatímco delší pětidveřové provedení 110 od ceny 3.241.400 Kč. | Land Rover Defender V8 90 | Zdroj: Land Rover

Sebejistě tak Defender V8 zastane pozici nejdražší varianty v nabídce, stejně tak jako té nejvýkonnější a nejrychlejší. | Land Rover Defender V8 90 Zdroj: Land Rover

Sebejistě tak Defender V8 zastane pozici nejdražší varianty v nabídce, stejně tak jako té nejvýkonnější a nejrychlejší. | Land Rover Defender V8 90 | Zdroj: Land Rover

Známý kompresorem přeplňovaný osmiválec o objemu pěti litrů zde produkuje výkon 525 koní (386 kW) a točivý moment 625 N.m. Síla míří na všechna čtyři kola skrze osmistupňovou automatickou převodovku. | Land Rover Defender V8 90 Zdroj: Land Rover

Známý kompresorem přeplňovaný osmiválec o objemu pěti litrů zde produkuje výkon 525 koní (386 kW) a točivý moment 625 N.m. Síla míří na všechna čtyři kola skrze osmistupňovou automatickou převodovku. | Land Rover Defender V8 90 | Zdroj: Land Rover

Krátká a lehčí verze 90 tak zrychlí z nuly na 100 km/h za 5,2 sekundy a maximálně dosáhne 240 km/h. | Land Rover Defender V8 90 Zdroj: Land Rover

Krátká a lehčí verze 90 tak zrychlí z nuly na 100 km/h za 5,2 sekundy a maximálně dosáhne 240 km/h. | Land Rover Defender V8 90 | Zdroj: Land Rover

Osmiválcový Defender přichází standardně také s tužším nastavením podvozku, novými stabilizátory, silentbloky, adaptivními tlumiči... | Land Rover Defender V8 90 Zdroj: Land Rover

Osmiválcový Defender přichází standardně také s tužším nastavením podvozku, novými stabilizátory, silentbloky, adaptivními tlumiči... | Land Rover Defender V8 90 | Zdroj: Land Rover

...a systémem Yaw Controller, regulujícím náklony karoserie a zlepšujícím stabilitu vozu přibrzďováním kol i řízením zadního aktivního diferenciálu. | Land Rover Defender V8 90 Zdroj: Land Rover

...a systémem Yaw Controller, regulujícím náklony karoserie a zlepšujícím stabilitu vozu přibrzďováním kol i řízením zadního aktivního diferenciálu. | Land Rover Defender V8 90 | Zdroj: Land Rover

Mezi jízdními režimy se objevuje nastavení Dynamic, které zostří reakce plynového pedálu a přitvrdí tlumiče. | Land Rover Defender V8 90 Zdroj: Land Rover

Mezi jízdními režimy se objevuje nastavení Dynamic, které zostří reakce plynového pedálu a přitvrdí tlumiče. | Land Rover Defender V8 90 | Zdroj: Land Rover

Model s osmiválcem se oproti zbytku nabídky odlišuje také novými 22palcovými koly v šedém laku, modrými třmeny posílené brzdové soustavy a čtyřmi koncovkami speciálně laděného výfukového systému. | Land Rover Defender V8 90 Zdroj: Land Rover

Model s osmiválcem se oproti zbytku nabídky odlišuje také novými 22palcovými koly v šedém laku, modrými třmeny posílené brzdové soustavy a čtyřmi koncovkami speciálně laděného výfukového systému. | Land Rover Defender V8 90 | Zdroj: Land Rover

Uvnitř se zase nabízí Alcantarou čalouněný volant a pádla řazení v matném chromu. | Land Rover Defender V8 110 Zdroj: Land Rover

Uvnitř se zase nabízí Alcantarou čalouněný volant a pádla řazení v matném chromu. | Land Rover Defender V8 110 | Zdroj: Land Rover

Samostatné postavení v nabídce si Defender V8 udržuje i omezenou nabídkou barev karoserie, zájemci budou moci vybírat z šedé Carpathian, bílé Yulong nebo černé Santorini. | Land Rover Defender V8 110 Zdroj: Land Rover

Samostatné postavení v nabídce si Defender V8 udržuje i omezenou nabídkou barev karoserie, zájemci budou moci vybírat z šedé Carpathian, bílé Yulong nebo černé Santorini. | Land Rover Defender V8 110 | Zdroj: Land Rover

 | Land Rover Defender V8 110 Zdroj: Land Rover

 | Land Rover Defender V8 110 | Zdroj: Land Rover

 | Land Rover Defender V8 110 Zdroj: Land Rover

 | Land Rover Defender V8 110 | Zdroj: Land Rover

 | Land Rover Defender V8 110 Zdroj: Land Rover

 | Land Rover Defender V8 110 | Zdroj: Land Rover

 | Land Rover Defender V8 Zdroj: Land Rover

 | Land Rover Defender V8 | Zdroj: Land Rover

 | Land Rover Defender V8 Zdroj: Land Rover

 | Land Rover Defender V8 | Zdroj: Land Rover

 | Land Rover Defender V8 Zdroj: Land Rover

 | Land Rover Defender V8 | Zdroj: Land Rover

 | Land Rover Defender V8 Zdroj: Land Rover

 | Land Rover Defender V8 | Zdroj: Land Rover

 | Land Rover Defender V8 Zdroj: Land Rover

 | Land Rover Defender V8 | Zdroj: Land Rover

 | Land Rover Defender V8 Zdroj: Land Rover

 | Land Rover Defender V8 | Zdroj: Land Rover

 | Land Rover Defender V8 Zdroj: Land Rover

 | Land Rover Defender V8 | Zdroj: Land Rover

Ceník a konfigurátor českého zastoupení Land Roveru sice ještě nemá cenovky osmiválcové verze doplněny, v oficiální české tiskové zprávě se už nicméně značka o předběžné základní cenovky podělila. | Land Rover Defender V8 90 Zdroj: Land Rover
Defender V8 je dostupný v obou karosářských verzích. Kratší třídveřová varianta 90 bude na českém trhu začínat od ceny 3.144.594 Kč, zatímco delší pětidveřové provedení 110 od ceny 3.241.400 Kč. | Land Rover Defender V8 90 Zdroj: Land Rover
Sebejistě tak Defender V8 zastane pozici nejdražší varianty v nabídce, stejně tak jako té nejvýkonnější a nejrychlejší. | Land Rover Defender V8 90 Zdroj: Land Rover
Známý kompresorem přeplňovaný osmiválec o objemu pěti litrů zde produkuje výkon 525 koní (386 kW) a točivý moment 625 N.m. Síla míří na všechna čtyři kola skrze osmistupňovou automatickou převodovku. | Land Rover Defender V8 90 Zdroj: Land Rover
22
Fotogalerie

Land Rover Defender V8 má české ceny. Pod tři miliony nejde, barvami nenadchne

Osmiválcový Defender se v nabídce zabydluje jako samostatná specifikace s určitými kompromisy.

Jak nám britská značka minulý týden potvrdila, na poctivý osmiválec nezapomíná ani v případě nového Defenderu. Ceník a konfigurátor českého zastoupení Land Roveru sice ještě nemá cenovky osmiválcové verze doplněny, v oficiální české tiskové zprávě se už nicméně značka o předběžné základní cenovky podělila.

Defender V8 je dostupný v obou karosářských verzích. Kratší třídveřová varianta 90 bude na českém trhu začínat od ceny 3.144.594 Kč, zatímco delší pětidveřové provedení 110 od ceny 3.241.400 Kč. Sebejistě tak Defender V8 zastane pozici nejdražší varianty v nabídce, stejně tak jako té nejvýkonnější a nejrychlejší.

Známý kompresorem přeplňovaný osmiválec o objemu pěti litrů zde produkuje výkon 525 koní (386 kW) a točivý moment 625 N.m. Síla míří na všechna čtyři kola skrze osmistupňovou automatickou převodovku. Krátká a lehčí verze 90 tak zrychlí z nuly na 100 km/h za 5,2 sekundy a maximálně dosáhne 240 km/h.

Osmiválcový Defender přichází standardně také s tužším nastavením podvozku, novými stabilizátory, silentbloky, adaptivními tlumiči a systémem Yaw Controller, regulujícím náklony karoserie a zlepšujícím stabilitu vozu přibrzďováním kol i řízením zadního aktivního diferenciálu. Mezi jízdními režimy se objevuje nastavení Dynamic, které zostří reakce plynového pedálu a přitvrdí tlumiče. 

Model s osmiválcem se oproti zbytku nabídky odlišuje také novými 22palcovými koly v šedém laku, modrými třmeny posílené brzdové soustavy a čtyřmi koncovkami speciálně laděného výfukového systému. Uvnitř se zase nabízí Alcantarou čalouněný volant a pádla řazení v matném chromu. Samostatné postavení v nabídce si Defender V8 udržuje i omezenou nabídkou barev karoserie, zájemci budou moci vybírat z šedé Carpathian, bílé Yulong nebo černé Santorini.

Land Rover Defender V8 – technická data a předběžné české ceny
Varianta  90 110
Zdvihový objem [cm3] 4999 4999
Válce/ventily 8/4 8/4
Největší výkon [kW/min] 386/6000-6500 386/6000-6500
Točivý moment [N.m/min] 625/2500-5500 625/2500-5500
Převodovka 8A 8A
Max. rychlost [km/h] 240 240
Zrychlení 0-100 km/h [s] 5,2 5,4
Spotřeba [l/100 km] 14,5 14,7
Pohotovostní hmotnost [kg] 2546 2678
Cena Defender V8 [Kč] 3.144.594 3.241.400

Land Rover

První vůz Land Rover vznikl ve Velké Británii v roce 1947 jako inspirace americkým Jeepem.

V roce 1978 se značka specializující se na terénní automobily oddělila od Rover Company. Vlastnilo ji BMW a Ford, od roku 2008 patří k indickému Tata Motors.

Range Rover • Range Rover Velar • Range Rover Evoque • Land Rover Discovery • Land Rover Defender

Doporučujeme

Články odjinud